Володарська районна рада

Ваша IP адреса: 18.218.108.24
Сьогодні: 23.11.2024
14:01
Карта сайту Контакти Головна

Категорії розділу

Користувач

Гість

Група: Гости

Шановний гість сайту, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування

Оцініть роботу районної ради
Всього відповідей: 36
Головна » Статті » Документи » Публічна інформація

lдоповідь голови районної ради

 

Шановні депутати, запрошені!

 

         Завершився третій рік роботи районної ради шостого скликання, тож у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» звітую про проведену роботу.

         У звітному періоді районна рада працювала згідно з планом роботи, у межах Конституції України, чітко дотримуючись повноважень та норм, що передбачені діючим законодавством та регламентом районної ради, спрямовуючи свої зусилля на закріплення позитивного досвіду діяльності рад попередніх скликань та пошуку шляхів сприяння економічному зростанню та соціальному розвитку району.

         Головним у діяльності ради є питання зростання ролі депутатів у процесах соціально-економічного розвитку району, формування і виконання районного і місцевих бюджетів, фінансування закладів освіти, охорони здоров’я і культури, підвищення ефективності використання майна спільної власності.                                    

          Роботу районної ради ми намагались будувати так, щоб найефективніше реалізувати депутатські повноваження, об’єднати всіх народних обранців у прагненні максимально врахувати пропозиції виборців, послідовно і компетентно, із чітким розумінням прав і обов’язків розв’язувати нагальні проблеми життя району.

     За період з грудня 2012 по листопад 2013 року відбулося 6 пленарних засідань сесій  районної ради, з яких 1 – позачергова.

     Доцільно зауважити, що протягом звітного періоду діяльність депутатського корпусу Володарської районної ради й надалі залишалась злагодженою, конструктивною та ефективною.  Депутати  були одностайними при розгляді та прийнятті рішень щодо важливих соціально-економічних питань, від позитивного вирішення яких у значній мірі залежало життєзабезпечення району.

     Всього за третій рік роботи районної ради  було прийнято 51 рішення, в тому числі 6 районних програм.

     Також за звітний період відбулося 5 засідань президії районної ради з розгляду, обговорення та затвердження проектів порядків денних сесій районної ради.

     Слід відмітити, що сесії ради скликалися без порушень установлених термінів, про проведення сесії та інших заходів депутати повідомлялися завчасно.

     З метою попереднього вивчення питань наступної сесії активно працювали постійні комісії, працівники районної  державної адміністрації, виконавчого апарату районної ради, залучалися до роботи окремі керівники установ та організацій району. Загалом було організовано та проведено 27 засідань постійних комісій ради, з них 3 – спільних.

          Аналізуючи роботу постійних комісій районної ради слід відмітити певні позитивні зрушення. Ми продовжуємо практику проведення спільних засідань комісій, що дозволяє ефективніше та більш різнобічно вивчати питання, при цьому заощаджуючи час депутатів і керівників установ, що запрошуються на засідання. За результатами розгляду, комісіями приймаються висновки щодо доцільності підтримки даного рішення або внесення змін до нього. Скажу, що без такого висновку жодний проект рішення на сесію не виносився.

       Серед усіх комісій хотів би особливо відзначити активну і добру роботу комісії з питань бюджету та фінансів (голова комісії Володимир Михайлович Кузьменко), з питань АПК та земельних відносин (голова комісії  Петро Васильович Бурлака ), з питань охорони здоровя, освіти, культури, молоді та спорту (голова комісії Григорій Миколайович Василенко).

     Усі депутати районної ради забезпечувались необхідними матеріалами сесій у паперовому вигляді, а також мали можливість ознайомитись з ними на офіційному веб-сайті районної ради.

     За цей же період районною радою підтримано і направлено виконавцям  1 депутатський запит.

     До основоположних питань, які розглядались районною радою я б відніс прийняття районного бюджету на 2013 рік,  програми соціально-економічного розвитку, галузевих програм, розгляд майнових питань, стану законності та дотримання прав і свобод громадян на території району, питання діяльності закладів освіти, культури, медицини району,  тощо.

     Здійснюючи відповідно до Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження щодо управління майном спільної власності територіальних громад району, у межах своєї компетенції, згідно пропозицій районної державної адміністрації як органу уповноваженого управляти майном спільної власності, районна рада на пленарних засіданнях протягом звітного періоду:

-         Затвердила Порядок передачі об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Володарського району;

-         надала згоду на передачу майна спільної власності територіальних громад району до спільної власності громад сіл, селищ, міст Київської області;

-         затвердила протоколи конкурсної комісії з продажу майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад Володарського  району;

-         затвердила акти приймання-передачі майна спільної власності територіальних громад району з балансу на баланс закладів охорони здоровя району;

-         затвердила оновлений перелік майна спільної власності та відповідний перелік об’єктів та майна, що підлягають приватизації у 2013 році;

     Аналізуючи прийняті за рік рішення можна зробити кілька висновків. Перший з них стосується бюджету. Наш район завжди був дотаційним і не міг забезпечити себе власними надходженнями. Ця ситуація, на жаль, продовжує поглиблюватись і частка власних доходів у процентному відношенні зменшується. Коли грошей не вистачає, то необхідно або збільшувати доходи або зменшувати видатки. І в цих напрямах нам ще є над чим працювати.  Ми з одного боку доволі активно працюємо над залученням інвесторів у район, створенні їм максимально сприятливих умов для ведення бізнесу, налагодження виробництва, створення робочих місць.

Всі ці наші дії спрямовані на збільшення власних надходжень до бюджетів усіх рівнів, соціально-економічний розвиток району, адже з кожним інвестором ми укладаємо відповідні угоди про соціальний розвиток.

      Це так би мовити один бік медалі, але є ще й інший - це наші видатки. Аналізуючи їх, слід відмітити що вони не є бездоганними. У нас надто розгалужена мережа закладів освіти, охорони здоров’я, культури. Вона дісталася нам у спадщину від тих часів, коли у нас було значно більше учнів та й жителів взагалі. Сьогодні ситуація, на жаль, змінилася в гірший бік і район отримує дотацію з державного бюджету з розрахунку на одного учня чи одного жителя. Звідси і постійна наша проблема із забезпеченням заробітною платою працівників бюджетних установ, утриманням закладів, забезпеченням їх нормального функціонування. Це уже ставить перед нами серйозні виклики і змушує шукати шляхи оптимізації мережі та штатної чисельності. Очевидно, що це непопулярні рішення, але навряд чи нам вдасться уникнути їх вирішення.

     Окремо мабуть треба сказати і про таку проблему як забезпечення своєчасних платежів розпорядниками коштів. На жаль тут ситуація у порівнянні з минулим роком ще більше погіршилась. Якщо у 2012 році проблемним був листопад-грудень, то у 2013 затримки проведення платежів відділенням казначейства почались з серпня і на сьогоднішній день не закінчились. Думаю всі ви розумієте що такий стан речей є неприйнятним і таким, що не дає можливості нормально функціонувати установам та організаціям району, виконувати намічені плани соціально-економічного розвитку. Ми усвідомлюємо, що корінь проблеми не в нашому районі, але нам від того не легше.

        Враховуючи недостатню фінансову базу місцевих рад, дуже актуальним є питання наповнення місцевих бюджетів. Районна рада спільно з районною державною адміністрацією націлюють місцеві ради на пошук резервів, додаткових можливостей в даному плані (оренда водних об’єктів, не витребуваних паїв, продаж земель несільськогосподарського призначення, заготівля сільськогосподарської продукції, оренда приміщень, створення сільських обслуговуючих кооперативів, комунальних служб, проведення нормативної грошової оцінки земель, тощо).

     Районній раді та районній державній адміністрації вдалося об'єднати зусилля для підтвердження практичними справами задекларованої співпраці з вирішення проблем соціально-економічного розвитку району.

       Продовжуючи практику, яка склалася, керівництво районної ради спільно з керівництвом райдержадміністрації проводять спільні наради, зустрічі з потенційними інвесторами, беруть участь в офіційних та урочистих заходах.

          Керівництво районної ради систематично бере участь у засіданнях колегії районної державної адміністрації. Водночас, голова, заступники голови районної державної адміністрації є депутатами районної ради та беруть активну участь у пленарних засіданнях сесій ради та засіданнях постійних комісій.

          Користуючись нагодою хочу щиро подякувати голові райдержадміністрації  Поліщуку Руслану Миколайовичу за плідну співпрацю, розуміння і підтримку. Думаю, що наше взаєморозуміння іде на користь громаді, нашим виборцям.

       У звітному періоді районна рада тісно співпрацювала з Київською обласною радою.

       У роботі сесій районної ради активну участь брали депутати обласної ради Каплун Микола Степанович та Бондаренко Григорій Іванович, Колісниченко Олександр Миколайович. Хочу висловити вдячність їм за надану допомогу і районній раді і району в цілому.

       Активно у звітному періоді районною радою використовувалася й така форма роботи, як робочі поїздки керівництва районної ради у населені пункти району. Основною метою таких поїздок є ознайомлення зі станом соціально-економічного розвитку територіальних громад, діяльністю підприємств та агроформувань, участь у сесіях відповідних місцевих рад.

       Незважаючи на те, що в системі рад не передбачено владної вертикалі,  районна рада виступає в своєму роді координатором – методистом у спільній діяльності районної  та місцевих  рад. В нашому районі 21 сільські та 1 селищна ради. Вони не лише представляють на місцях державу і владу, а й виступають безпосередніми носіями інтересів територіальних громад. Сільські та селищний голови - це справді центральні фігури на селі, які несуть персональну відповідальність за здійснення наданих їм законом повноважень.

         Сьогодні в районі немає жодної ради, яка працювала б в «тепличних умовах». Важко усім. Але той, хто хоче працювати, хто з відповідальністю відноситься до дорученої справи, той шукає і знаходить різноманітні шляхи наповнення бюджетів. І реально вирішує питання, зокрема, за рахунок власних можливостей та ініціативи.

         Виходячи з цього, прагнемо надавати місцевим радам різноманітну допомогу, щоб вони могли працювати активно, послідовно, цілеспрямовано, а головне – компетентно. Спільно з районною державною адміністрацією ми докладаємо зусилля для підвищення ролі органів місцевого самоврядування району, їх голів, як повноправних господарів у населених пунктах, допомагаємо налагодити їх ефективну взаємодію з органами  виконавчої влади.

          Цьому сприяє проведення семінарів, на яких обговорюються шляхи розвитку місцевого самоврядування, удосконалення законодавства, формування місцевих бюджетів, здійснюється обмін досвідом у вирішенні спільних проблемних питань територіальних громад районів. Окремим  радам надавалася практична допомога щодо покращення сесійної діяльності, ведення діловодства, планування роботи, здійснення контролю за виконанням прийнятих рішень. В окремих випадках, по мірі необхідності, проводились семінари-практикуми із землевпорядниками та бухгалтерами сільських та селищних рад. Всього за звітний      період проведено 4 семінарів-нарад, на яких розглянуто близько 20  питань. Перед учасниками  семінарів виступали працівники апарату районної ради, керівники управлінь та відділів районної державної адміністрації, районних служб,  податкової служби, Пенсійного фонду України, відділу Держземагенства, районного управління  юстиції та нотаріату.

       Як я вже говорив, у місцевому самоврядуванні, на відміну від виконавчих органів влади, відсутнє  підпорядкування по вертикалі. Натомість ми з вами підпорядковані Закону і волі виборців, а це, на моє глибоке переконання, - найвищий ступінь відповідальності.

        Надзвичайно важливою ланкою діяльності районної ради і виконавчого апарату є робота зі зверненнями громадян. Визначено дні  прийому головою районної ради, заступником голови, депутатами районної ради.

        За окремими графіками плануються та проводяться виїзні прийоми.

        У звітному періоді до керівництва районної ради звернулося особисто 85 громадян, письмових звернень було 47.

        В переважній  більшості   випадків громадяни піднімають питання соціального захисту (призначення соціальних допомог, надання матеріальної допомоги на лікування, ремонт житла), оформлення державних актів на землю, розрахунків за здані в оренду земельні паї, питання стану доріг.  Продовжують турбувати людей і проблеми комунального  господарства, благоустрою, питного водопостачання, опалення і газифікації житлових будинків,  питання функціонування закладів освіти, культури та охорони здоров’я.

          Без сумніву, головним у роботі зі зверненнями громадян є її результативність. Саме тому органам місцевого самоврядування району, їх посадовим особам слід більш предметно відноситися до розгляду звернень, не змушувати людей їздити і шукати допомоги. Районною радою і надалі будуть вживатися заходи, спрямовані на вдосконалення набутих та запровадження нових форм і методів роботи зі зверненнями громадян та організаційно-практичної роботи щодо посилення контролю за станом їх розгляду, підвищення персональної відповідальності керівників усіх рівнів.

     Володарська районна рада та її керівництво працює за принципами публічності, прозорості та відкритості, керуючись у своїй діяльності законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та іншими законодавчими актами. На сторінках газети «Голос Володарщини» періодично розміщуються матеріали щодо діяльності районної ради, висвітлюються погляди депутатів, керівництва  ради, спеціалістів виконавчого апарату ради щодо важливих питань сьогодення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування,  як на державному, так і на місцевому рівні.

     Окрім того, вже звичним стало розміщення на сайті районної ради анонсових повідомлень та порядків денних  засідань пленарних засідань сесій, інших офіційних заходів районної ради. Всі ці заходи, поза всяким сумнівом, є відкритими й представники засобів масової інформації та всі інші користувачі мають до них вільний доступ.

     Протягом звітного періоду у спеціальному розділі офіційного веб-сайту напередодні пленарних засідань сесій районної ради подавалися не тільки порядки денні сесій, а й проекти відповідних рішень. Всі рішення районної ради розміщуються на веб-сайті після завершення сесій.

     Основним пріоритетом діяльності районної ради шостого  скликання й надалі залишатиметься розвиток місцевого самоврядування на Володарщині, перетворення його органів на реальні, дієві та ефективні центри управління та вирішення проблем місцевих громад, розвиток та поглиблення започаткованих та напрацювання нових ініціатив.

     Серед першочергових завдань районної ради на 2014 рік можна відокремити:

-         посилення контролю з боку депутатів і громади за справедливим розподілом бюджетних коштів та ефективним їх використанням;

-         продовження співпраці депутатського корпусу районної ради з депутатами та керівниками рад інших рівнів для вирішення проблемних питань соціального та економічного розвитку району.

-         постійний контроль за безумовним виконанням рішень районної ради, які стосуються соціального захисту та соціального забезпечення ветеранів, учасників бойових дій на території інших держав, які проживають на території району, інвалідів і малозабезпечених непрацездатних громадян, інших категорій соціально незахищених громадян;

-         активізацію процесу реєстрації нерухомого майна спільної власності територіальних громад району та відповідних земельних ділянок, домогтися ефективного використання земельного потенціалу для наповнення дохідної частини місцевих бюджетів;

-         надалі вживати заходів для розвитку інфраструктури району: стану доріг, пасажирського перевезення;

-         активно працювати над залученням органів місцевого самоврядування, організацій та установ до участі в програмах, конкурсах, проектах, що сприяє залучення коштів для вирішення проблем жителів району.

Шановні колеги!

      На завершення хочу подякувати громаді, депутатам, районній державній адміністрації, сільським, селищному головам, всім установам і організаціям, всім тим, хто приклав своїх зусиль для забезпечення  злагодженої роботи районної ради, підвищуючи тим самим авторитет органів місцевого самоврядування.

 

Дякую за увагу та готовий відповісти на ваші запитання.

Категорія: Публічна інформація | Додав: Artimonov (27.11.2013)
Переглядів: 794 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]