Володарська районна рада

Ваша IP адреса: 18.218.76.193
Сьогодні: 22.11.2024
01:20
Карта сайту Контакти Головна

Користувач

Гість

Група: Гости

Шановний гість сайту, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування

Оцініть роботу районної ради
Всього відповідей: 36
Головна » Статті » Нормативні документи » Проекти рішень Володарської районної ради VI скликання

проект рішуння 31 сесії програма захисту населення
ПРОЕКТ ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцять перша (позачергова) сесія шостого скликання Р І Ш Е Н Н Я Про Володарську районну цільову програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на 2014-2017 роки Розглянувши подання Володарської районної державної адміністрації від 12.08.2014 № 06-23/3069, відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада вирішила: 1. Затвердити Володарську районну цільову програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на 2014-2017 роки (далі – Програма), що додається. 2. Рекомендувати районній державній адміністрації під час формування показників районного бюджету на 2015 рік та відповідні наступні роки врахувати за поданням головного розпорядника коштів видатки на реалізацію заходів Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів. 3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань законності, правопорядку та охорони довкілля. Голова ради П.Ф.Мусієнко смт Володарка 28 жовтня 2014 року № -31(П)-VІ ___________________ П.Г.Харук ___________________Л.В.Романчук ___________________Л.Ф.Ганецька Проект рішення відповідає нормам чинного законодавства. ________________В.Г.Винокур Додаток до рішення ХХХІ позачергової сесії районної ради від 28 жовтня 2014 року № -31(П)-VІ Володарська районна цільова програма захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на 2014-2017 роки ЗМІСТ 1. Паспорт Програми 2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма 3. Визначення мети Програми 4. Обґрунтування шляхів і способів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми 5. Перелік завдань, заходів програми та результативні показники 6. Напрями діяльності та заходи програми 7. Координація та контроль за ходом виконання Програми Додатки до Програми Додаток 1. Ресурсне забезпечення Програми Додаток 2. Напрями діяльності та заходи Програми Додаток 3. Заходи і завдання по створенню (відновленню) та подальшому розвитку пожежно - рятувальних підрозділів місцевої пожежної охорони ПАСПОРТ ВОЛОДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ І ТЕРИТОРІЙ ВІД НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТЕХНОГЕННОГО ТА ПРИРОДНОГО ХАРАКТЕРУ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ НА 2014-2017 РОКИ 1. Ініціатор розроблення програми Володарськарайонна державна адміністрація, Володарський РС ГУ ДСНС України в Київській області. 2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми Закон України „Про загальнодержавну цільову програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2013-2017 роки” від 07 червня 2012 року № 4909-VІ, Кодекс цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 5403-VI, постанова Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 року № 590 „Про затвердження Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки”. 3. Розробник програми Відділ цивільного захисту Володарської районної державної адміністрації 4. Відповідальний виконавець програми Відділ цивільного захисту Володарської районної державної адміністрації 6. Учасники програми Володарський РС ГУ ДСНС України в Київській області, управління фінансів райдержадміністрації, відділ цивільного захисту , містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури, освіти, молоді та спорту, архівний райдержадміністрації, міська та сільські ради району 7. Термін реалізації програми 2014 – 2017 роки. 7.1. Етапи виконання програми (для довгострокових програм) Один етап, з 2014 по 2017 роки. 8. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) районні, міські, сільські, суб`єктів господарювання. 9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього: 5 499,2 тис. грн. у тому числі: 9.1. коштів інших місцевих бюджетів 1 115 тис. грн. коштів інших джерел 5 498,1 тис. грн. 2. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА 1.1. Районна цільова програма захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на 2014-2017 роки (далі – Програма) розроблена на виконання Закону України „Про загальнодержавну цільову програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2013-2017 роки” від 07 червня 2012 року № 4909-VІ, Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 5403-VI, постанови Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 року № 590 „Про затвердження Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки” і спрямована на: - реалізацію державної політики захисту населення і територій Володарського району від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру; - вдосконалення системи забезпечення техногенної та пожежної безпеки населених пунктів; - створення та подальшого розвитку спеціалізованих та добровільних аварійно-рятувальних служб, служб, підрозділів і формувань цивільного захисту; - забезпечення захисту життя і здоров’я громадян від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків при користуванні водними об’єктами району тощо; - забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань цивільного захисту засобами індивідуального захисту; - виявлення, вилучення та знешкодження вибухонебезпечних предметів часів Громадянської, І-ї та ІІ-ї Світових воєн, а також реабілітацію територій, забруднених внаслідок військової діяльності; - створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків; - забезпечення оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного або воєнного (військового) характеру. 1.2. В зв’язку з введенням в дію з 01.07.2013 Кодексу цивільного захисту України, а також прийняттям інших пов’язаних з ним законодавчих та нормативно-правових актів, потребують удосконалення та приведення у відповідність до законодавства організація і структура територіальної (районної) підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, її місцевих ланок, планування та впровадження основних заходів цивільного захисту населення і територій . Потребують приведення до рівня сучасних вимог матеріально-технічне оснащення органів управління та сил цивільного захисту, заміни та модернізації техніки та спорядження, що перебувають на озброєнні підрозділів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціалізованих та добровільних аварійно-рятувальних служб, підрозділів та формувань, а також інших підрозділів, які залучаються до виконання завдань цивільного захисту. Впродовж 2011 – 2013 років були здійснені заходи щодо створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків районного рівнів. Разом з тим, зазначена робота потребує продовження і завершення. На території району функціонує 1 об’єкт підвищеної небезпеки та 8 потенційно-небезпечних об’єктів. За результатами спостережень, що здійснювались впродовж останніх 10 років, щорічно при користуванні водними об’єктами району гине від 1 до 4 громадян. Основною причиною цього є користування водними об’єктами, що не призначені для купання, нехтування простішими правилами безпеки поводження на воді, відсутність належного облаштування пляжів та інших місць масового відпочинку населення біля водних об’єктів, в першу чергу – сезонними рятувальними постами. Викликає занепокоєння і стан протипожежного захисту населених пунктів району, в першу чергу – сільських. Впродовж останніх років кількість пожеж, збитків від них та загиблих на пожежах в районі постійно збільшуються. Такому становищу сприяв процес розпаювання та приватизації колгоспного майна, під час якого припиняли своє існування сільські пожежні команди, а їх майно, в тому числі пожежні автомобілі та пожежні депо, переходило у приватну власність та використовувалось не за прямим призначенням. На території Володарського району на протязі 2011-2013 років не створено жодного МПО на базі сільських рад в зв`язку з недостатнім фінансуванням, і тому включені на виконання до програми 2014-2017 років. З року в рік не зменшується кількість загиблих на воді. Переважна більшість місць відпочинку громадян біля водних об’єктів мають стихійний характер, при цьому основна частка загиблих або потерпілих зареєстрована саме на них. Зазначені місця постійними або сезонними рятувальними постами обладнані слабо. Таким чином, забезпечення техногенної та пожежної безпеки населених пунктів району, рятування людей під час пожеж, надзвичайних ситуацій, а також при користуванні водними об’єктами, матеріальне забезпечення належного реагування на надзвичайні ситуації тощо потребує виділення значних коштів з бюджетів усіх рівнів. Без належного фінансування зазначених заходів унеможливлюється організація цивільного захисту населення і територій району, а МПО на селі, так само як і інші спеціалізовані та добровільні аварійно-рятувальні служби, підрозділи і формування, приречені на поступову самоліквідацію. 3. ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ Головною метою Програми є послідовне зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від наслідків таких ситуацій, забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки. 4. ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І СПОСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ; СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ Оптимальним варіантом розв’язання проблеми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є реалізація державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій шляхом системного здійснення першочергових заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій. Розв’язання проблеми забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному вирішенні проблемних питань у сфері пожежної безпеки шляхом впровадження організаційних засад функціонування системи протипожежного захисту на всіх рівнях, підвищення ефективності управління з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення пожежної безпеки, удосконалення науково-технічної і ресурсної бази, що сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки в населених пунктах та на об’єктах району. Джерелами фінансування Програми є кошти районного та місцевих бюджетів всіх рівнів, у тому числі - кошти районних підприємств, установ і організацій всіх форм власності, добровільні пожертвування фізичних і юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інші, незаборонені законодавством джерела. Фінансування Програми за рахунок коштів районного бюджету здійснюється в обсягах, передбачених рішеннями районної ради про районний бюджет на відповідний рік, виходячи з реальних можливостей районного бюджету та його пріоритетів, через Володарську районну державну адміністрацію. Програму передбачається виконати в один етап, протягом 2014 – 2017 років. 5. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ, ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ У рамках виконання Програми передбачається вирішити наступні завдання та здійснити заходи за такими основними напрямами: удосконалення системи управління силами та засобами територіальної (районної) підсистеми єдиної системи цивільного захисту; подальший розвиток районних сил цивільного захисту, забезпечення їх належного матеріально-технічного забезпечення та оснащення сучасним обладнанням; інженерний захист територій від надзвичайних ситуацій; запобігання виникненню та створення передумов для своєчасної та успішної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах і територіях, що характеризуються незадовільним техногенним та екологічним станом; очищення територій від вибухонебезпечних предметів, реабілітація територій забруднених внаслідок військової діяльності тощо; продовження роботи з впровадження локальних систем виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки i локальних систем оповіщення населення у зонах можливого ураження та персоналу зазначених об'єктів на випадок виникнення аварії; створення нових аварійно-рятувальних підрозділів та служб, відновлення діяльності та подальший розвиток підрозділів місцевої пожежної охорони, добровільних протипожежних формувань, інших спеціалізованих та добровільних аварійно-рятувальних підрозділів (формувань) як спеціалізованих та невоєнізованих формувань цивільного захисту; забезпечення гарантованого Конституцією України права громадян на захист їх життя і здоров’я від надзвичайних ситуацій та їх негативних наслідків; оновлення та модернізація існуючого фонду захисних споруд цивільного захисту, створення передумов для будівництва нових захисних споруд цивільного захисту шляхом впровадження інженерно-технічних вимог цивільного захисту в містобудівній та іншій проектній документації; організація та здійснення запобіжних заходів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, створення передумов для їх локалізації та ліквідації, забезпечення проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт, надання одноразової допомоги та забезпечення нормальних умов життєдіяльності для громадян, які постраждали від наслідків надзвичайних ситуацій, в тому числі шляхом розгортання та утримання тимчасових пунктів проживання та харчування; забезпечення оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного або воєнного (військового) характеру; удосконалення системи підготовки фахівців з питань цивільного захисту, навчання населення на районному рівні тощо; забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об’єктів, об’єктів підвищеної небезпеки, об’єктів з масовим перебуванням людей та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки. вжиття інших комплексних та спеціальних заходів цивільного захисту. Заходи і завдання, а також передбачувані обсяги фінансування програми по рокам наведені у додатку № 2. Завдання по створенню (відновленню) та подальшому розвитку пожежно-рятувальних підрозділів місцевої пожежної охорони, що повинні бути реалізовані за рахунок коштів місцевих бюджетів районного, сільського рівнів, по рокам наведені у додатку № 3. Показники ресурсного забезпечення Програми наведені у додатку № 1. 6. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ 6.1. Удосконалення управління у сфері цивільного захисту: 6.1.1. Привести у відповідність до вимог законодавства структуру територіальної (районної) підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області 2014 рік 6.1.2. Переглянути структуру та штатну чисельність структурного підрозділу з питань цивільного захисту (надзвичайних ситуацій) райдерж¬адміністрації, органів управління цивільним захистом у складі адміністрації підприємств, установ та організацій району, привести їх у відповідність до встановлених нормативів. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, сектор організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації 2014 рік 6.2. Впровадження локальних систем виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки i локальних систем оповіщення населення у зонах можливого ураження та персоналу зазначених об'єктів на випадок виникнення аварії: 6.2.1. Продовжити роботи щодо обладнання об’єктів підвищеної небезпеки локальними системами виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій і локальними системами оповіщення. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації 2014 – 2017 роки 6.2.2. Забезпечити контроль за ходом оснащення об’єктів підвищеної небезпеки локальними системами виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій і локальними системами оповіщення населення у зонах можливого ураження та персоналу зазначених об'єктів на випадок виникнення аварії. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації 2014 - 2017 роки 6.3. Створення нових аварійно-рятувальних підрозділів та служб, відновлення діяльності та подальший розвиток підрозділів місцевої пожежної охорони, добровільних протипожежних формувань, інших спеціалізованих та невоєнізованих аварійно-рятувальних служб, підрозділів та формувань цивільного захисту (цивільної оборони): 6.3.1. Рекомендувати органам місцевого самоврядування розглянути питання щодо створення комунальних спеціалізованих аварійно-рятувальних підрозділів та служб для реагування на можливі надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру та ліквідації їх наслідків на відповідних територіях, в залежності від рівня їх техногенного навантаження та інших небезпечних факторів. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації, селищний та сільські виконкоми 2014 - 2017 роки 6.3.2. Зобов’язати об’єкти підвищеної небезпеки та потенційно-небезпечні об’єкти забезпечити їх обов’язкове обслуговування на договірній основі державними аварійно-рятувальними службами. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації 2014 - 2017 роки 6.3.3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування відновити діяльність підрозділів місцевої пожежної охорони, які припинили своє існування у попередні роки, забезпечити розвиток існуючих та створення нових підрозділів місцевої, добровільної пожежної охорони, спеціалізованих та добровільних аварійно-рятувальних служб, підрозділів і формувань цивільного захисту іншого спрямування згідно з додатком 1. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, селищний та сільвиконкоми 2014 - 2017 роки 6.3.4. Рекомендувати об’єктам господарювання всіх форм власності відновити або створити нові добровільні протипожежні та аварійно-рятувальні формування цивільного захисту. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми 2014 - 2017 роки 6.3.5. Забезпечити фінансування та матеріально-технічне забезпечення пожежно-рятувальних підрозділів місцевої пожежної охорони за рахунок коштів місцевих бюджетів всіх рівнів та інших джерел, незаборонених законодавством. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми Постійно 6.3.6. Проводити роботу щодо включення до генеральних планів населених пунктів земельних ділянок під будівництво пожежних депо для пожежно-рятувальних підрозділів місцевої пожежної охорони. Відділи містобудування та архітектури, цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області Постійно 6.3.7. Вирішити питання щодо прийняття в державну або комунальну власність будівель, майна та техніки колишніх підрозділів пожежно-сторожової охорони, які в результаті приватизації залишились безгосподарними, з подальшою їх постановкою на баланс органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, селищний та сільвиконкоми 2014 - 2017 роки 6.4. Забезпечення непрацюючого населення району, яке потрапляє до зони можливого хімічного забруднення навколо хімічно-небезпечних об’єктів, а також територіальних невоєнізованих формувань цивільного захисту (цивільної оборони) засобами індивідуального захисту: 6.4.1. Зобов’язати підприємства, установи та організації всіх форм власності, суб’єкти забезпечення цивільного захисту, у відповідності до вимог законодавства забезпечити працівників та службовців промисловими засобами захисту органів дихання згідно норм належності. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації, суб’єкти господарювання всіх форм власності 2014 – 2017 роки 6.5. Впровадження інженерно-технічних вимог цивільного захисту (цивільної оборони), забезпечення захисту населення в захисних спорудах цивільного захисту (цивільної оборони): Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, селищний тасільвиконкоми 01.01.2015 6.5.1. З урахуванням результатів технічної інвентаризації відкоригувати обліки наявного фонду захисних споруд цивільного захисту, розрахунки укриття всіх категорій населення. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області 2014 рік 6.5.2. Забезпечити укладення угод на збереження і утримання захисних споруд цивільного захисту, що перебувають у державній та кому¬нальній власності, з власниками об’єктів, які їх фактично зберігають, утри¬мують або використовують для власних господарчих, побутових та інших не забо¬ро¬нених законодавством потреб. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області 2014 рік 6.5.3. Забезпечити врахування у місцевих бюджетах (кошторисах) витрат, пов’язаних з утриманням належних захисних споруд цивільного захисту, та здійснювати відповідні видатки на зазначені цілі. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, суб`єкти господарювання Постійно 6.5.4. Продовжити роботу по створенню фонду захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) шляхом взяття на облік найпростіших укриттів, а також інших заглиблених споруд та приміщень, що знаходяться в підвальних та цокольних поверхах і можуть бути використані для укриття населення. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації 2014-2017 роки 6.5.5. Забезпечити врахування вимог державних будівельних норм з питань цивільного захисту в містобудівній (всіх рівнів) та іншій проектній документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, розширення або перепрофілювання об’єктів промислового, соціального, побуто¬вого, громадського та іншого призначення, за винятком приватних житлових осель громадян, при вирішенні питання про виділення земельних ділянок для зазначених цілей тощо. Відділи містобудування та архітектури, з цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області Постійно 6.5.6. Забезпечити проведення один раз на два роки оглядів-конкурсів захисних споруд цивільного захисту. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області 2015, 2017 роки 6.5.7. Організувати проведення обстеження на наявність вибухонебез¬печних предметів земельних ділянок (територій), призначених для здійснення нового будівництва, проведення робіт з видобутку корисних копалин, інших робіт з інженерної підготовки територій. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації Постійно 6.5.8. Забезпечити контроль за врахуванням інженерно-технічних заходів цивільного захисту під час здійснення робіт з нового будів¬ництва, реконструкції, капітального ремонту, розширення або перепрофілювання об’єктів, інженерної підготовки територій. Відділи містобудування та архітектури, цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області Постійно 6.5.9. Забезпечити надання проектантам, забудовникам (інвесторам), органам місцевого самоврядування та іншим зацікавленим органам вихідних даних та завдань на розробку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту при виконанні містобудівної та інших видів проектної документації. Відділи містобудування та архітектури, цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області Постійно 6.6. Створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків: 6.6.1. Забезпечити накопичення та утримання матеріальних резервів для запо¬бігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного харак¬теру та їх наслідків на об’єктах, призначених або пристосованих для їх зберігання, з урахуванням їх оперативної доставки до зон можливих надзвичайних ситуацій. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, суб`єкти господарювання Постійно 6.6.2. Забезпечити належне зберігання та облік матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, суб`єкти господарювання Постійно 6.6.3. У разі використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків забезпечити їх поповнення та подальше накопичення згідно з встановленими нормами та річними графіками за рахунок відповідних місцевих бюджетів. Відділ цивільного захисту, управління фінансів райдержадміністрації Постійно 6.6.4. Під час організації робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій на відпо¬відних територіях і розташованих на них об’єктах забезпечити порядок використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків відповідно до рівня надзвичайної ситуації. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації Постійно 6.6.5. У разі недостатньої наявності матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх нас¬лід¬ків чи повного їх використання передбачати у планах щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій залучення матеріальних резервів наступного вищого рівня. Відділ з питань цивільного захисту райдержадміністрації Постійно 6.6.6 Здійснювати відпуск матеріально-технічних цінностей з матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків тільки за рішеннями відповідних керівників місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації Постійно 6.6.7 Вжити заходів щодо створення матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків об’єктового рівня. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації Постійно 6.7. Проведення реконструкції систем централізованого оповіщення населення. Відділ цивільного захисту, управління фінансів райдержадміністрації 2014 -2017 роки. 6.8. Проведення робіт з інженерного захисту територій: Відділ цивільного захисту райдержадміністрації 2014 -2017 роки 6.9.Забезпечення захисту життя та здоров’я громадян під час користування водними об’єктами району: 6.9.1. Організувати роботу по визначенню органами місцевого самоврядування місць для купання та масового відпочинку громадян на водних об’єктах (далі - пляжі), оформлення на них відповідних документів. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми Постійно 6.9.2. Щорічно перед початком купального сезону забезпечити проведення обстеження дна акваторій водних об’єктів у районі пляжів, очищення їх від сторонніх предметів, облаштування пляжів у відповідності до діючих вимог. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації,селищний та сільвиконкоми, орендарі водних об`єктів Постійно 6.9.3. Вжити заходів щодо забезпечення органами місцевого самоврядування біля місць масового відпочинку населення біля водних об’єктів впродовж купального сезону чергування на пляжах рятувальників на сезонних рятувальних постах, оснащених необхідним рятувальним облад¬нанням. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми Постійно 6.9.4. Забезпечити проходженнями рятувальниками сезонних та постійних рятувальних постів початкової та подальшої професійної підготовки у спеціалізованих навчальних закладах. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, селищний та сільвиконкоми Постійно 6.9.5. Провести роботу по встановленню попереджувальних знаків, надписів у місцях біля водних об’єктів, де купання або відпочинок заборонені. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, селищний та сільвиконкоми, орендарі водних об`єктів 2014-2017 роки 6.9.6. Забезпечити доведення до населення інформації щодо правил користування водними об’єктами, поводження на воді, прийоми надання первинної допомоги особам, які потопають. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, селищний та сільвиконкоми Постійно 6.9.7. В межах компетенції ініціювати перегляд чинних договорів оренди водних об’єктів з метою внесення змін (доповнень) до них в частині обов’язкового покладання відповідальності за дотримання правил охорони життя людей на водних об’єктах на конкретних посадових осіб, а також включення відповідних вимог до тих, що будуть укладатись. Відділ юридичного забезпечення та з питань звернень громадян і взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми, орендарі водних об`єктів Постійно 6.10. Забезпечення пожежної безпеки: 6.10.1. Сприяти зміцненню боєготовності та боєздатності підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони, що розташовані на території району. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми Постійно 6.10.2. Продовжити роботи щодо приведення в робочий стан інженерного обладнання систем протипожеж¬ного захисту, забезпечення їх належного функціонування. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми 2014 – 2017 роки 6.10.3. Організувати проведення щорічних районного фестивалю дружин юних пожежників, змагань підрозділів місцевої пожежної охорони. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділи цивільного захисту, молоді та спорту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми 2014 – 2017 роки 6.10.4. Забезпечити навчання населення району правилам пожежної безпеки у побуті. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділи цивільного захисту, молоді та спорту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми Постійно 6.10.5. Ініціювати розгляд на сесіях відповідних міської та сільських рад питання щодо призначення відповідальних осіб за забезпечення на відповідній території заходів пожежної безпеки. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділи цивільного захисту, молоді та спорту райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми 2014 рік 6.10.6. Організувати проведення щорічних шкільних, районних змагань юних рятувальників „Школа безпеки”, участь команди Володарського району в обласних змаганнях. Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділи цивільного захисту, молоді та спорту, освіти райдержадміністрації, селищний та сільвиконкоми Постійно 6.10.7. ПАТ „Гор-Пустоварівський цукровий завод” Володарського району на території об`єкту облаштувати протипожежний пост з пересувною пожежною технікою та з організацією цілодобового чергування. ПАТ „Гор-Пустоварівський цукровий завод”, Володарський районний сектор ГУ ДСНС України у Київській області, відділ цивільного захисту райдержадміністрації 2014 рік 6.10.8. Прийняти відповідні місцеві програми щодо реалізації положень цієї Програми на районному рівнях. Відділ цивільного захисту райдержадміністрації 2014 рік 7. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ Координацію дій між виконавцями Програми, контроль за станом її виконання, визначення порядку взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків), звітування тощо здійснює відділ цивільного захисту Володарської райдержадміністрації. Звітування про хід виконання програми здійснюється: Володарською райдержадміністрацією до департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації щоквартально, щорічно, до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом; Заступник голови ради П.Г.Харук
Категорія: Проекти рішень Володарської районної ради VI скликання | Додав: Artimonov (27.10.2014)
Переглядів: 550 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]