Володарська районна рада

Ваша IP адреса: 18.217.224.165
Сьогодні: 22.11.2024
00:41
Карта сайту Контакти Головна

Користувач

Гість

Група: Гости

Шановний гість сайту, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування

Оцініть роботу районної ради
Всього відповідей: 36
Головна » Статті » Нормативні документи » Рішення Володарської районної ради VI скликання

"Про виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва"
ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцять друга (позачергова) сесія шостого скликання Р І Ш Е Н Н Я Про виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Володарському районі на 2013-2014 роки та Програму розвитку малого і середнього підприємництва у Володарському районі на 2015-2016 роки Враховуючи подання Володарської районної державної адміністрації від 02.12.2014 № 06-23/3723, розглянувши відповідно до пункту 28 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” інформацію „Про виконання Програми розвитку малого підприємництва у Володарському районі на 2013 – 2014 роки та про проект Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Володарському районі на 2015 - 2016 роки” районна рада вирішила: 1. Інформацію про виконання Програми розвитку малого підприємництва у Володарському районі на 2013 – 2014 роки взяти до відома. 2. Затвердити Програму розвитку малого і середнього підприємництва у Володарському районі на 2015 - 2016 роки (далі – Програма) (додається). 3. Відділу економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації забезпечити реалізацію Програми, про що звітувати перед районною радою в установленому порядку. 4. Районній державній адміністрації під час формування показників районного бюджету на 2015 рік та наступні роки враховувати за поданням головного розпорядника коштів потребу в асигнуваннях на реалізацію Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів. 5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного та культурного розвитку і комунальної власності. Голова ради П.Ф.Мусієнко смт Володарка 12 грудня 2014 року № 287-32(П)-VІ Додаток до рішення ХХХІІ позачергової сесії районної ради від 12 грудня 2014 року № 287-32(П)-VІ ПРОГРАМА розвитку малого і середнього підприємництва у Володарському районі на 2015-2016 роки ЗМІСТ 1. Характеристика Програми 3 2. Стан і аналіз проблем малого і середнього підприємництва в районі 6 3. Мета Програми 8 4. Заходи Програми відповідно до пріоритетних завдань за напрямами підтримки малого і середнього підприємництва 8 4.1. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності 8 4.2. Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка 9 4.3. Ресурсне та інформаційне забезпечення 9 4.4 Формування інфраструктури підтримки підприємництва 9 5. Фінансове забезпечення Програми 10 6. Очікувані (прогнозні) показники ефективності реалізації заходів Програми 10 7. Моніторинг Програми та контроль за реалізацією заходів Програми 10 8. Додаток. Заходи щодо реалізації програми розвитку малого підприємництва у Володарському районі на 2015-2016 роки 12 Характеристика Програми Програма розвитку малого і середнього підприємництва у Володарському районі на 2015-2016 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до законів України "Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва", „Про державні цільові програми", „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України” та „Про місцеві державні адміністрації”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та ін. У Програмі враховані положення законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, "Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні" та інших програмних, законодавчих та нормативно-правових документів щодо регулювання та розвитку підприємництва, а також методичних рекомендацій щодо формування і реалізації регіональних та місцевих програм розвитку малого і середнього підприємництва, затверджених наказом Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 18.09.2012 № 44. Програма є складовою частиною програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2015 рік та логічним продовженням Програми розвитку малого підприємництва у Володарському районі на 2013-2014 роки. 1. Загальна характеристика району: Площа території Володарського району 64 626 км2 Чисельність населення 17,8 тис. чол. Специфіка сільське господарство Рівень зареєстрованого безробіття населення працездатного віку у % до економічно активного населення працездатного віку 5,7 Перелік територій, які відносяться до : зон інвестиційної привабливості – територій пріоритетного розвитку – єврорегіонів - - - - 2. Дата затвердження Програми (найменування і номер відповідного рішення) 3. Головний розробник Програми: відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості Володарської райдержадміністрації Співрозробники: 1. Виконкоми селищної та сільських рад. 2. Структурні підрозділи райдержадміністрації: управління фінансів райдержадміністрації; управління агропромислового розвитку райдержадміністрації; відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва 3. Територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади: відділ держземагенства у Володарському районі; Володарське відділення Тетіївської ОДПІ; районний центр зайнятості. 4. Дорадчий орган - асоціація фермерів та приватних землевласників. 5. Консультативно-дорадчий орган - Рада підприємців Володарщини. 4. Мета Програми: Головною метою Програми є створення нових робочих місць, залучення суб'єктів підприємництва до забезпечення зайнятості населення, наповнення державного та місцевого бюджетів, насичення товарних ринків, активізація розвитку ринкової інфраструктури підтримки малого бізнесу, сприяння створенню і розвитку кадрового потенціалу малих підприємств. Програма узгоджена за ресурсами, виконавцями і термінами реалізації комплексу заходів, спрямованих на створення правових, фінансових, соціально-економічних, організаційно-господарських та інших умов розвитку малого підприємництва в районі 5. Перелік пріоритетних завдань Програми: упорядкування нормативно-правового регулювання підприємницької діяльності; фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка, ресурсне та інформаційне забезпечення, формування інфраструктури підтримки підприємництва; підвищення кваліфікації кадрів в сфері підприємництва. 6. Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми в динаміці змін цільових показників: Дані на початок дії Програми Очікувані результати (прогноз) 2015 2016 Кількість діючих суб’єктів малого і середнього підприємництва/ кількість суб’єктів малого і середнього підприємництва (МСП) на 10 тис. чол. населення (одиниць) 77/43 80/44 85/47 Чисельність працюючих у суб’єктів МСП (осіб) 770 785 800 Кількість підприємців - фізичних (осіб) 708 708 716 Питома вага суб’єктів МСП у загальному випуску продукції регіону (%) 0,5 0,5 0,5 Надходження до бюджетів від суб’єктів МСП (тис. грн.) 8528,8 8700 9100,0 Кількість об’єктів інфраструктури підтримки суб’єктів МСП (од.) бізнес-центри бізнес-інкубатори технопарки лізингові центри фінансово-кредитні установи: кредитні спілки, установи взаємного кредитування фонди підтримки підприємництва інвестиційні, інноваційні фонди і компанії біржі інформаційно-консультативні установи страхові компанії аудиторські фірми 2 1 1 2 1 1 2 1 1 Залучення суб’єктів МСП до виконання робіт/послуг за державні кошти – кількість (од.) / обсяги (тис. грн.) 36/504,3 36/504,3 36/504,3 Кількість підприємців, що пройдуть підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації (осіб) 221 225 230 Кількість створених нових робочих місць, чол. 16 22 25 7. Термін і етапи реалізації Програми: з 01.01.2015 по 31.12.2016 8. Перелік цільових проектів і підпрограм Виконавці - 9. Джерела фінансування Програми За рахунок коштів: районного бюджету, власних коштів виконавців і банківських кредитів; державного фонду страхування на випадок безробіття; коштів громадських об'єднань підприємців; власних коштів виконавців окремих заходів програми. 10. Система організації контролю за виконанням Програми Контроль за виконанням регіональної Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Володарському районі на 2015-2016 роки проводиться відділом економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації та координаційною радою з питань розвитку підприємництва при Володарській райдержадміністрації 1. Стан і аналіз проблем малого і середнього підприємництва в районі Результати реалізації Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Володарському районі на 2013-2014 роки показують, що незважаючи на складність існуючої соціально-економічної ситуації в районі відбулися кількісні та якісні зрушення у розвитку підприємницької діяльності. Станом на 01.10.2014 за даними державного реєстратора на території Володарського району кількість фізичних осіб підприємців - 708, юридичних осіб – 301, фермерських господарств - 28. Протягом півріччя суб’єктами малого підприємництва району внесено до бюджетів усіх рівнів 8 528,8 тис. грн. податків і платежів. Частка податкових надходжень від діяльності малого підприємництва у загальному обсязі податкових надходжень становить 34,8 %, що на 1 176,2 тис. грн. податків і платежів більше ніж за аналогічний період 2013 року. Станом на 01.10.14 на обліку в районному центрі зайнятості перебуває 1835 осіб, які мають статус безробітного, що на рівні відповідного періоду 2013 року. Протягом цього періоду, було працевлаштовано 737 безробітних, що становить 100,2 % від запланованого показника. Знято з обліку 524 особи. Професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації пройшли 221 чол. Рівень охоплення профнавчанням 13,2 %. Рівень працевлаштування після навчання - 86,6 % На оплачуваних громадських роботах та роботах тимчасового характеру працювало 343 безробітних, що становить 116,0 % від запланованого показника. Рівень працевлаштування становить 38,3 %. На кінець звітного періоду рівень зареєстрованого безробіття становив 5,7 %, що на 0,3 % менше відповідного періоду минулого року. Одноразову допомогу на організацію підприємницької діяльності отримали 17 безробітних. Надано 36 компенсацій єдиного внеску. У рамках заходів Програми в районі проводиться системна робота щодо удосконалення дозвільної системи у сфері господарської діяльності шляхом запровадження видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності. Представниками дозвільних органів надано 8 консультацій суб’єктам господарювання, адміністратором – 17 консультацій. За звітний період до місцевих дозвільних органів надійшло 33 звернення від суб’єктів господарювання, зареєстровано 9 декларацій та видано 2 документа дозвільного характеру. Для малого бізнесу притаманні сильні і слабкі сторони внутрішнього та можливості і загрози зовнішнього середовища. Стратегічна матриця SWOT-аналізу малого підприємництва Володарського району є інструментом аналізу цих стратегічних напрямів. Стратегічна матриця SWOT-аналізу малого підприємництва Володарського району Сильні сторони Слабкі сторони мале підприємництво адаптивне та оперативно реагує на зміни кон’юнктури ринку; орієнтується на місцевий ринок та індивідуальне споживання; забезпечує насичення ринку споживчими товарами та послугами повсякденного попиту; спрощена система управління, швидке прийняття рішення; створює робочі місця; наявність дешевих трудових ресурсів та порівняно висока кваліфікація робочої сили; потужний потенціал туристичної галузі, що недостатньо використовується у даний час; обмеженість або повна відсутність матеріально-фінансових ресурсів; низька оплата праці, що сприяє міграційним процесам кваліфіко-ваних кадрів; низький рівень залучення інвестицій в малий бізнес та відсутність інвестиційних фондів; відсутність системи стимулювання малого бізнесу на місцевому рівні; високі відсоткові ставки за кредитами; слабка туристична інфраструктура; недостатня розвиненість третього сектору (спілок, бізнес асоціацій, громадських організацій); обмеженість ринків збуту продукції промислових підприємств району; відсутність банківського кредитування на довгострокові програми розвитку для підприємств малого бізнесу та високі банківські кредитні ставки; значна віддаленість від обласного центру, нерозвинена транспортна інфраструктура. Зовнішні можливості Зовнішні загрози наявність промислового комплексу; сприятливі умови для розвитку малого бізнесу; географічне розташування району; вступ України до СОТ, ЄС та інших міжнародних організацій; прийняття прогресивних змін до законодавства України у сферах підприємницької; оптимізація кількості контролюючих органів; територіально-адміністративна реформа (позитивні наслідки); отримання зовнішніх кредитів; політична стабільність в країні; складна система для отримання кредитів для розвитку бізнесу; високий ступень інфляційних ризиків кредитування; тиск податкового навантаження; недостатній рівень конкурентоспроможності малих підприємств; відсутність державної фінансово-кредитної підтримки; низька купівельна спроможність населення; підвищення вартості паливно-мастильних матеріалів (і, як наслідок, комунальних послуг та витрат на транспортування) та енергоносіїв; можлива нестабільність політичної ситуації; нестабільність валюти. Незважаючи на наявність слабких сторін, загроз зовнішнього середовища і виходячи з тенденції розвитку економіки району, можна зробити висновок, що малий бізнес у Володарському районі є пріоритетним сектором і потребує всебічної підтримки та розвитку. Тому перспективи розвитку підприємництва безпосередньо залежать від зменшення слабких сторін за рахунок використання та збільшення сильних, та ефективне використання позитивних впливів за допомогою системи заходів державної підтримки малого підприємництва. 3. Метою Програми є спрямування дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів малого і середнього підприємництва, громадських об’єднань підприємців, установ ринкової інфраструктури на створення сприятливих умов для активізації підприємницької діяльності та поліпшення інвестиційного клімату, забезпечення конкурентоспроможності малого і середнього підприємництва та підвищення його ролі у вирішенні завдань соціально-економічного розвитку району, формування і впровадження ефективної державно-громадської системи його обслуговування, підтримки і захисту. 4. Заходи Програми відповідно до пріоритетних завдань та напрями підтримки малого і середнього підприємництва Основні заходи направлені на створення сприятливих умов, необхідних для стабільного та ефективного розвитку сфери підприємництва у нашому районі. Програма складається з чотирьох розділів, які містять заходи щодо їх реалізації (додаток 1). 4.1. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності Важливим пріоритетом у діяльності органів виконавчої влади Володарського району щодо здійснення економічних реформ є проведення єдиної регуляторної політики у сфері підприємництва регіону за рахунок оптимального нормативного регулювання підприємницької діяльності, усунення правових, економічних та адміністративних перешкод у реалізації права на підприємницьку діяльність, що передбачає: усунення зайвих регуляторних перешкод у реалізації права громадян на підприємницьку діяльність; забезпечення системності та узгодженості прийняття регуляторних актів у сфері господарської діяльності; вдосконалення процедур видачі документів дозвільно-погоджувального характеру. Реалізація цього заходу Програми надасть можливість щодо спрощення процедури видачі документів дозвільного характеру, усунення численних дублювань при поданні й розгляді (узгодженні) цих документів на кожному етапі дозвільної процедури, посилення відповідальності посадових осіб дозвільних органів за порушення вимог законодавства щодо питань надання документів дозвільного характеру. Одним із основних напрямків Програми є проведення нарад з громадськими організаціями підприємців, семінарів та «круглих столів» для підприємців з різних аспектів введення підприємницької діяльності, проведення податковими органами інформаційно – роз’яснювальної роботи серед платників податків щодо висвітлення актуальних питань, спрощеної системи оподаткування, системи адміністрування податків та існуючих змін у законодавстві податкової системи. 4.2 Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка малого і середнього підприємництва передбачає створення в районі стабільної і гнучкої системи фінансово-кредитної підтримки, спрощення доступу малих і середніх підприємств до фінансово-кредитних ресурсів. Одним з пріоритетних напрямків Програми є підтримка інвестиційно-інноваційної діяльності суб’єктів підприємництва. Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, районного центру зайнятості, банківських кредитів, власних коштів виконавців. 4.3 Ресурсне та інформаційне забезпечення Інформаційна підтримка та робота із засобами масової інформації охоплює заходи щодо створення системи забезпечення інформацією суб’єктів малого і середнього підприємництва, формування позитивної громадської думки, розповсюдження інформації про діяльність суб’єктів підприємництва та використання телебачення і преси для оперативного інформування суб’єктів підприємництва. Комплекс заходів матеріально-технічної підтримки суб'єктів господарювання передбачає подальше створення в районі банку даних не- житлових приміщень, незавершеного будівництва та обладнання, що можуть бути передані в оренду або у власність підприємцям шляхом аукціонів чи конкурсів, тендерів, виділення земель для фермерських господарств, створення умов для розвитку лізингу, поліпшення умов ресурсного забезпечення малого підприємництва. 4.4. Формування інфраструктури підтримки підприємництва Основною метою є розвиток інфраструктури підтримки підприємництва з метою надання допомоги суб’єктам господарювання на початковому етапі діяльності в подоланні труднощів, пов’язаних з відсутністю достатніх знань з питань ведення бізнесу, вимог чинного законодавства, управлінського досвіду, комерційної інформації тощо. Формування інфраструктури підтримки малого підприємництва забезпечує фінансову, матеріально-технічну, інформаційну, технологічну, консультативну, маркетингову, кадрову та освітню підтримку підприємців. При формуванні інфраструктури слід залучати дорадчі служби, фонд підтримки малого підприємництва, селищну та сільські ради. Запровадити моніторинг об’єктів інфраструктури підтримки підприємництва різних форм власності в розрізі району, надавати методичну допомогу об’єктам інфраструктури підтримки підприємництва, сприяти створенню та розвитку мережі кредитних спілок у Володарському районі. 5. Фінансове забезпечення Програми Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів Державного фонду страхування на випадок безробіття, виконавців та інших джерел фінансування. Обсяг щорічних асигнувань, спрямованих на державну підтримку розвитку малого підприємництва, визначається у видатковій частині районного бюджету на підставі подання головного розпорядника коштів, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів. 6. Очікувані (прогнозні) показники ефективності реалізації заходів Програми Завдяки реалізації заходів Програми буде створено сприятливі умови для стійкого розвитку малого і середнього бізнесу, збільшення внеску малого і середнього підприємництва в економіку району, підвищиться його внесок у забезпечення зайнятості населення, зростання конкурентоспроможності економіки на засадах активізації інноваційних процесів, наповнення місцевого бюджету, посилення товарних ринків, вирішення соціально-побутових проблем, поліпшення бізнес-клімату та створення позитивного іміджу району для збільшення притоку інвестицій. Для детальної оцінки ефективності Програми, тобто ступеня досягнення поставлених цілей, будуть використані показники якісного та кількісного характеру. Ефективність реалізації програми визначатиметься шляхом аналізу офіційних статистичних даних, а також анкетування, соціологічних досліджень, використання даних громадських об’єднань підприємців 7. Моніторинг Програми та контроль за реалізацією заходів Програми Забезпечення виконання завдань Програми передбачається шляхом поетапного та якісного виконання заходів усіма виконавцями, підвищення ефективності взаємодії з питань розвитку малого підприємництва місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування суб’єктів підприємницької діяльності. Контроль за виконанням Програми розвитку малого підприємництва у Володарському районі здійснює координаційна рада з питань розвитку підприємництва при Володарській райдержадміністрації, відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, постійна комісія районної ради з питань соціально-економічного та культурного розвитку і комунальної власності. Підготовку Програми безпосередньо виконують відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації та інші структурні підрозділи райдержадміністрації. Забезпечення їх реалізації у повному обсязі і подання відповідної інформації головному управлінню економіки облдержадміністрації здійснюється щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом. У процесі роботи до Програми розвитку малого і середнього підприємництва на 2015-2016 роках можуть вноситися зміни та доповнення з метою уточнення окремих її позицій, виходячи з вимог часу і зміни економічної та соціальної ситуації в районі, структури господарського комплексу. Заступник голови районної ради П.Г.Харук Додаток до Програми 8. ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА У ВОЛОДАРСЬКОМУ РАЙОНІ НА 2015-2016 РОКИ №з/п Зміст заходу Виконавці Термін викона ння Джерела фінансуй вання Обсяги фінансува ння (тис.грн.) Очікувані результати 2015 2016 1 2 3 4 5 6 7 8 1. Нормативно-правове забезпечення програми 1.1. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності 1.1.1. Здійснювати аналіз проектів та діючих законодавчих актів, що регулюють підприємницьку діяльність та вносити пропозиції центральним органам виконавчої влади щодо їх вдосконалення Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, виконкоми селищної та сільських рад, громадське об'єднання підприємців (за згодою) Постійно У межах кошторису виконавців Удосконалення законодавчої бази 1.2. Створення сприятливих нормативно-правових умов для розвитку малого підприємництва в районі 1.2.1 Здійснити заходи щодо впорядкування та спрощення процедури започаткування і провадження підприємницької діяльності Структурні підрозділи райдержадміністрації, Володарське відділення Сквирської МДПІ, районний відділ земельних ресурсів, громадські об'єднання підприємців (за згодою) 2015-2016 У межах кошторису виконавців Спрощення процедури отримання дозволів 1.2.3. Оперативно доводити до підприємців інформацію та роз'яснення щодо нових нормативно-правових актів та вимог законодавства; забезпечити залучення широких кіл громадськості, громадських організацій та об'єднань підприємців до обговорення актуальних питань розвитку підприємництва на нарадах, "круглих столах", семінарах, у засобах масової інформації, мережі Інтернет Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, сектор з питань внутрішньої політики, зв'язків з засобами масової інформацією та громадськістю райдержадміністрації та інші підрозділи райдержадміністрації, редакція газети „Голос Володарщини", ТРК „Грант", Володарське відділення Сквирської МДПІ 2015-2016 У межах кошторису виконавців Поліпшення умов роботи підприємців, розширення гласності та відкритості 1.4. Підвищення ефективності роботи координаційної ради з питань розвитку підприємництва 1.4.1. Організовувати засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва разом з представниками суб'єктів малого підприємництва, керівниками громадських об'єднань підприємців для розгляду актуальних та проблемних питань, які зачіпають права та інтереси підприємців Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, громадські об'єднання підприємців (за згодою) 2015-2016 щоквар тально У межах кошторису виконавців Поліпшення умов роботи підприємців, розширення гласності та відкритості 1.4.2. Розглядати на засіданнях колегії райдержадміністрації питання щодо стану розвитку підприємництва та реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації 2015-2016 У межах кошторису виконавців Розширення гласності та відкритості щодо стану розвитку підприєм-ництва 1.5. Створення сприятливих умов для відкритого діалогу між органами влади та бізнесом 1.5.1. Забезпечити оперативний розгляд скарг та звернень підприємців Структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкоми селищної та сільських рад 2015-2016 У межах кошторису виконавців Забезпечення відкритості та гласності у процесах здійснення економічних реформ 1.5.2. Поновлювати „інформаційні куточки підприємця", надавати практичну допомогу підприємцям з питань здійснення державної реєстрації та післяреєстраційних процедур, одержання дозволів Структурні підрозділи райдержадміністрації, державний реєстратор райдержадміністрації, адміністратор дозвільного центру та районні організації, причетні до реєстрації суб'єктів підприємництва 2015-2016 У межах кошторису виконавців Спрощення роботи підприємств 1.5.3. Проводити „дні відкритих дверей" для суб'єктів малого підприємництва із залученням представників податкових органів, державного реєстратора, адміністратора дозвільного центру Аналізувати проблемні питання та помилки, які допускають платники податків, організувати і провести семінари з виявлених проблемних питань, проведення упереджувальної роботи. Державний реєстратор райдержадміністрації, адміністратор дозвільного центру та районні організації, причетні до реєстрації суб'єктів підприємництва 2015-2016 У межах кошторису виконавців Поліпшення здійснення державної реєстрації та післяреєстра цінних процедур 2. Фінансово-кредитна та інвестиційна політика 2.1.1. Передбачити виділення коштів з районного бюджету для фінансування заходів, передбачених зазначеною Програмою (розподіл конкретних сум визначено у заходах) Управління фінансів райдержадміністрації, відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації 2015-2016 Районний бюджет 7,0 10,0 Фінансова підтримка малого бізнесу 2.1.2 Запроваджувати механізм часткового відшкодування відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів Управління фінансів райдержадміністрації, відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації 2015-2016 Районний бюджет 5,0 8,0 Удосконален ня фінансово-кредитної та інвестиційної підтримки 2.2. Стимулювання підприємництва як суспільно корисну і економічно-доцільну само зайнятість 2.2.1. Надавати фінансову підтримку незайнятому населенню через виплату одноразової допомоги по безробіттю для започаткування підприємницької діяльності, надаючи перевагу соціально-незахищеним верствам населення Районний центр зайнятості 2015-2016 У межах кошторису виконавців Зменшення рівня безробіття, створення нових робочих місць 2.2.2. Здійснювати виплати дотацій підпри-ємствам, що зможуть забезпечувати працевлаштування безробітних на допо-міжні робочі місця, надаючи перевагу соціально-незахищеним верствам населення Районний центр зайнятості 2015-2016 У межах кошторису виконавців Стимулювання підприємниц-тва як суспільно корисну і економічно -доцільну самозайнятість 2.3. Сприяння розвитку малого бізнесу у сфері туризму 2.3.1 Сприяти залученню сільського населення до підприємницької діяльності через розвиток „сільського зеленого туризму”. Вжити заходів щодо сприяння організації та розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів у сільській місцевості Виконкоми селищної та сільських рад 2015-2016 У межах кошторису виконавців Зменшення рівня безробіття серед сільського населення 2.3.2 Сприяти відродженню народних промислів Виконкоми селищної та сільських рад, відділ культури та туризму райдержадміністрації 2015-2016 У межах кошторису виконавців Зменшення рівня безробіття, створення нових робочих місць 3. Ресурсне забезпечення та подальше формування інфраструктури підтримки підприємництва 2011-2012 3.1 Створення умов для господарської діяльності малого і середнього підприємництва 3.1.1 Сприяти передачі в установленому порядку на пільгових умовах в оренду або у власність на пільгових умовах суб’єктам малого і середнього підприємництва нежилих та вільних приміщень або іншого нерухомого майна, яке знаходиться у власності територіальних громад, для здійснення підприємницької діяльності, що дієво впливає на соціально-економічний стан району Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, виконкоми селищної та сільських рад 2015-2016 У межах кошторису виконавців Поліпшення умов для здійснення підприємницької діяльності 3.2 Поліпшення умов для здійснення підприємницької діяльності у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення 2011-2012 3.2.1 Провести наради з селищним, сільськими головами та суб’єктами підприємництва щодо розвитку сфери побутового обслуговування, насамперед у сільській місцевості. Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, виконкоми селищної та сільських рад раз у півріччя У межах кошторису виконавців Поліпшення умов для здійснення підприємницької діяльності 3.2.2. Сприяти пошуку та передачі в оренду приміщень для організації комплексних пунктів побутового обслуговування населення у сільській місцевості Виконкоми селищної та сільських рад У межах кошторису виконавців 3.3 Сприяння передачі суб'єктам підприємницької діяльності об'єктів незавершеного будівництва для подальшого використання їх в господарській діяльності 3.3.1 Оновлювати банк даних об'єктів незавершеного будівництва та залучати малі підприємства до завершення їх будівництва і введення в експлуатацію, включаючи перепрофілювання зазначених об'єктів до потреб району Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації Виконкоми селищної та сільських рад 2015-2016 У межах кошторису виконавців Підвищення рівня інформованості суб'єктів підприєм-ницької діяльності 3.4 Розширення сфери надання послуг підприємствам малого бізнесу у сільській місцевості та особистим підсобним господарствам 2011-2012 3.4.1 Сприяти розвитку малих підприємств в сільській місцевості, які займаються переробкою сільгосппродукції Відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації, виконкоми селищної та сільських рад 2015-2016 У межах кошторису виконавців 3.5. Сприяти участі суб'єктів підприємницької діяльності у Всеукраїнських та міжнародних виставках та ярмарках 2011-2012 3.5.1 Сприяти участі суб'єктів малого підприємництва району у виставках - ярмарках виробів та послуг Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, виконкоми селищної та сільських рад 2015-2016 Районний бюджет Зростання потенціалу малого підприєм-ництва 4. Інформаційна підтримка та робота із засобами масової інформації 2011-2012 4.1. Інформаційне забезпечення суб'єктів підприємництва 4.1.1 Інформувати в районній газеті „Голос Володарщини" та в ефірі ТРК „Грант" про діяльність суб'єктів підприємництва району, висвітлювати їх досвід, благодійництво та спонсорство, позицію обласних та місцевих органів влади з питань підтримки та розвитку підприємницької діяльності та пропозиції громадськості щодо вирішення актуальних проблем розвитку підприємництва Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості, сектор з питань внутрішньої політики, зв'язків з засобами масової інформацією та громадськістю райдержадміністрації, редакція газети „Голос Володарщини", ТРК „Грант", виконкоми селищної та сільських рад 2015-2016 У межах кошторису виконавців Висвітлення позитивного досвіду діяльності малого бізнесу 4.1.2 Забезпечити організацію конференцій, семінарів з питань формування політики сприяння, підтримки, розвитку підприємництва. Залучати до участі в них представників громадськості Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації та інші структурні підрозділи райдержадміністрації 2015-2016 У межах кошторису виконавців Забезпечення відкритості та прозорості 4.2. Формування позитивного іміджу підприємницької діяльності серед громадськості 4.2.1. Організація проведення конкурсу до „Дня підприємця", нагородження кращих підприємців району Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, сектор з питань внутрішньої політики, зв'язків з засобами масової інформацією та громадськістю, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації 2015-2016 Районний бюджет 2,0 2,0 Підняття престижу ролі підприємця 4.3 Надання консультаційної та методичної допомоги громадянам, які виявили бажання займатися підприємницькою діяльністю 4.3.1. Здійснювати консультативні послуги для підприємців, у тому числі початківців з питань законодавства і оподаткування, надання допомоги підприємцям з розробки бізнес - планів Володарський районний центр зайнятості, відділення Сквирської МДПІ у Володарському районі 2015-2016 Підвищення рівня підготовки кадрів для сфери малого підприєм¬ництва 4.4. Залучення до підприємництва соціально незахищених категорій населення та підвищення ефективності підготовки 4.4.1. Організація впровадження навчальних програм з основ підприємницької діяльності на базі загальноосвітніх закладів освіти Відділ освіти райдержадміністрації, Володарський районний центр зайнятості 2015-2016 У межах кошторису виконавців Підвищення рівня підготовки кадрів для сфери малого підприємництва 4.4.2 Перепідготовка кадрів для сфери підприємництва за Програмою перепідготовки „Українська ініціатива" та стажування в Німеччині Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації та інші структурні підрозділи райдержадміністрації 2015-2016 У межах кошторису виконавців Підвищення рівня підготовки кадрів для сфери малого підприємництва
Категорія: Рішення Володарської районної ради VI скликання | Додав: Artimonov (15.12.2014)
Переглядів: 565 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]