Володарська районна рада

Ваша IP адреса: 3.145.177.173
Сьогодні: 22.11.2024
06:10
Карта сайту Контакти Головна

Користувач

Гість

Група: Гости

Шановний гість сайту, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування

Оцініть роботу районної ради
Всього відповідей: 36
Головна » Статті » Нормативні документи » Рішення Володарської районної ради VI скликання

рішення по школі № 2
ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцята сесія шостого скликанная Р І Ш Е Н Н Я Про присвоєння імені В.П.Мельника та затвердження Статуту Володарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Володарської районної ради Володарського району Київської області Розглянувши звернення відділу освіти Володарської районної державної адміністрації від 23.06.2014 № 501 про присвоєння імені В.П.Мельника Володарській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 2 Володарського району Київської області, схвалений районною державною адміністрацією Статут Володарської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника Володарської районної ради Володарського району Київської області, враховуючи рекомендації постійної комісії районної ради з питань охорони здоров’я, освіти, культури, молоді та спорту, беручи до уваги підсумки проведеного громадського обговорення із зазначеного питання, відповідно до Закону України «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій» від 24.05.2012 №4865-УІ, керуючись п.20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада вирішила: 1. Присвоїти Володарській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 2 Володарського району Київської області ім’я генерал-лейтенанта цивільного захисту В.П.Мельника. 2. Змінити найменування Володарської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 2 Володарського району Київської області на Володарську загальноосвітню школу І – ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника Володарської районної ради Володарського району Київської області. 3. Затвердити Статут навчального закладу «Володарська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника» Володарської районної ради Володарського району Київської області (додається). 4. Відділу освіти районної державної адміністрації та директору Володарської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника забезпечити проведення державної реєстрації установчих документів та інших дій, пов’язаних із зміною Статуту та присвоєнням навчальному закладу імені В.П.Мельника. 5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань охорони здоров’я, освіти, культури, молоді та спорту. Голова ради П.Ф.Мусієнко смт Володарка 15 серпня 2014 року № 277-30-VІ Додаток до рішення ХХХ сесії Володарської районної ради VІ скликання від 15 серпня 2014 року № 277-30-VІ СТАТУТ Володарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника Володарської районної ради Володарського району Київської області Володарка 2014 1. Загальні положення 1.1. Володарська загальноосвітня школа I-III ступенів № 2 імені В.П.Мельника Володарської районної ради Володарського району Київської області є правонаступником Володарської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2. 1.2. Повне найменування юридичної особи: Володарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника Володарської районної ради Володарського району Київської області. 1.3. Скорочене найменування юридичної особи: Володарська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника. 1.4. Юридична адреса Володарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника: 09300 Україна Київська область, Володарський район, смт Володарка, вулиця Кооперативна, 25 1.5. Володарська загальноосвітня школа I-III ступенів № 2 імені В.П.Мельника (далі - Навчальний заклад) – це заклад освіти з правом юридичної особи, має печатку, штамп, бланк, ідентифікаційний код. 1.6. Засновником Навчального закладу є Володарська районна рада (далі – Засновник). 1.7. Володарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 імені В.П.Мельника перебуває відповідно до делегованих Володарською районною радою повноважень в управлінні Володарської районної державної адміністрації та безпосередньо підпорядковується відділу освіти Володарської районної державної адміністрації. 1.8. Уповноважений засновником орган здійснює управління та фінансування Навчального закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, організовує будівництво та ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування дітей. 1.9. Головною метою Навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти. 1.10. Головними завданнями Навчального закладу є: забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту; виховання громадянина України; виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй; формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення; виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина; розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду; реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань; виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів. 1.11.З урахуванням освітніх запитів населення, кадрового забезпечення та матеріально-технічної і методичної бази Навчальний заклад організовує навчання в старшій школі за профільними напрямами, які щорічно визначаються у робочому навчальному плані Навчального закладу. Для учнів 8-9 класів запроваджується профільне навчання. 1.12. Навчальний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими нормативно-правовими актами, власним статутом. 1.13. Діяльність Навчального закладу будується на принципах: доступності і гуманізму; демократизму і незалежності від політичних, громадських і релігійних об'єднань; взаємозв'язку розумового, морального, фізичного та естетичного виховання; поєднання загальнолюдських та національних цінностей; рівності умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку; диференціації змісту і форм освіти; науковості і індивідуалізації розвиваючого характеру навчання; свободи і відповідальності; поєднання державного управління і громадського самоврядування. 1.14. Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України та цим статутом. 1.15. Навчальний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за: безпечні умови освітньої діяльності; дотримання державних стандартів освіти; дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності; дотримання фінансової дисципліни. 1.16. Згідно з чинним законодавством випускники Навчального закладу одержують документ про повну загальну середню освіту встановленого зразка (атестат). Учні, що закінчили школу ІІ ступеня Навчального закладу одержують документ про базову загальнусередню освіту встановленого зразка (свідоцтво). 1.17. У Навчальному закладі навчання здійснюється українською мовою. 1.18. Навчальний заклад може мати у своєму складі класи з допрофільним та профільним навчанням, класи із очно-заочною формою навчання, групи продовженого дня. 1.19.Навчальний заклад має право вносити в цей статут доповнення та зміни в порядку, встановленому для його реєстрації. 1.20. Навчальний заклад має право: проходити в установленому порядку державну атестацію; визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням із засновником; визначати варіативну частину робочого навчального плану; в установленому порядку розробляти і впроваджувати власні програми навчальної та науково-методичної роботи з урахуванням державних стандартів; спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України; використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально-виховного процесу; надавати платні послуги, які відповідно до законодавства України можуть надаватись державними навчальними закладами; встановлювати форму для учнів; бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з законодавством України та власним статутом; отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб у порядку, визначеному законодавством України; залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку, визначеному законодавством України; встановлювати власну символіку та атрибутику; надавати приміщення для занять гуртків, клубів, спортивних секцій з метою розвитку творчих здібностей учнів, забезпечення їх фізичного здоров’я на підставі угоди про співробітництво; здійснювати інші види діяльності, що не суперечать чинному законодавству і сприяють розвитку закладу та реалізації його мети. 1.21. У Навчальному закладі можуть створюватися та функціонувати: методичні об'єднання, творчі групи, психологічна, соціологічна, методична служби, наукові та інші об’єднання учнів, вчителів, батьків. 1.22. Індивідуальне навчання у Навчальному закладі організовується відповідно до положень про індивідуальне навчання у системі загальної середньої освіти, затверджених Міністерством освіти і науки України. 1.23. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником і здійснюються лікарями Володарської центральної районної лікарні. 1.24. Взаємовідносини Навчального закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними. 1.25. Наповнюваність класів, груп та їх поділ при вивченні окремих предметів навчального плану визначається Міністерством освіти і науки України. 1.26. З метою організації повноцінного відпочинку учнів Навчального закладу, створення умов для здійснення освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-спортивної роботи з дітьми у літній період, згідно рішення сесії Володарської районної ради та наказу відділу освіти Володарської районної державної адміністрації при Навчальному закладі може працювати пришкільний табір відпочинку з денним перебуванням. 1.26.1. Пришкільний табір здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про освіту». 1.26.2. Засновником табору є відділ освіти Володарської районної державної адміністрації. 1.26.3. Головною метою відпочинку є зміцнення здоров’я та фізичне загартування відпочиваючих. 1.26.4. Головним завданням відпочинку є: створення умов для фізичного загартування, зміцнення здоров’я, організованого відпочинку учнів; виховання морально і фізично здорового покоління; розвиток природних позитивних нахилів, здібностей, творчого мислення; формування громадської позиції, власної гідності, відповідальності за свої дії. 1.26.5. Діяльність табору будується на принципах: гуманізму; демократизму; взаємозв’язку фізичного, розумового, морального і естетичного виховання; виховання патріотизму і інтернаціоналізму. 1.26.6. Оздоровчий табір здійснює свою діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавствам. 1.26.7. Оздоровчий заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за: виховання морально і фізично здорового покоління; розвиток природних позитивних нахилів, здібностей, творчого мислення; якісну організацію відпочинку дітей; чітке дотримання режиму роботи табору; отримання санітарно-гігієнічних норм; дотримання фінансової дисципліни. 1.26.8. Пришкільний табір діє на основі статуту, який затверджується Засновником. 1.26.9. Прийняття дітей до пришкільного табору здійснюється на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють. 1.27. Статут Навчального закладу затверджується рішенням Володарської районної ради після попереднього погодження з відділом освіти Володарської районної державної адміністрації та схвалення розпорядженням голови Володарської районної державної адміністрації. 1.28. Статут Навчального закладу може бути переглянутий цілком або частково в зв’язку з прийняттям нових законодавчих або нормативних документів, що регламентують діяльність закладу. 2. Організація навчально-виховного процесу 2.1. Навчальний заклад планує свою роботу самостійно відповідно до річного та перспективного планів, в яких відображаються найголовніші питання роботи Навчального закладу, визначаються перспективи його розвитку. Плани роботи обговорюються педагогічною радою, затверджуються спільно адміністрацією та радою Навчального закладу. 2.2. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням допрофільного та профільного навчання. Робочий навчальний план погоджується радою Навчального закладу, педагогічною радою і затверджується відділом освіти Володарської районної державної адміністрації. У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків та режим роботи. 2.3. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники Навчального закладу самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, педагогічні технології, що мають забезпечувати отримання освіти на рівні державних стандартів, виконання статутних завдань. 2.4. Володарською районною державною адміністрацією закріплюється за Навчальним закладом відповідна територія обслуговування. Навчальним закладом до початку навчального року беруться на облік учні, які мають його відвідувати. 2.5. Вчителі Навчального закладу можуть поєднувати навчально-виховну роботу з науково-методичною та експериментальною, використовуючи поряд із традиційними методами і формами організації навчальних занять інноваційні технології навчання. 2.6. Навчальний заклад здійснює навчально - виховний процес за п’яти-денним навчальним тижнем. 2.7. Зарахування учнів до всіх класів Навчального закладу здійснюється без проведення конкурсу і, як правило, відповідно до території обслуговування. 2.8. Директор Навчального закладу зобов’язаний вжити заходів до ознайомлення дітей та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до Навчального закладу, цим статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу. 2.9. Для зарахування учнів до Навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини або копію паспорта, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які вступають до першого класу), до навчального закладу ІІІ ступеня – документ про відповідний рівень освіти. До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років. У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. Переведення учнів до іншого навчального закладу здійснюється за наявності особової справи учня встановленого Міністерством освіти і науки України зразка. У разі переходу учня до іншого навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають до Навчального закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку, що підтверджує факт зарахування дитини до іншого навчального закладу. 2.10. У Навчальному закладі для учнів за бажанням їх батьків або осіб, які їх замінюють, можуть створюватисяться групи продовженого дня. Зарахування до груп продовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється наказом директора Навчального закладу на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють). Режим роботи груп продовженого дня розробляється відповідно до Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, ухвалюється педагогічною радою і затверджується директором Навчального закладу. 2.11. Тижневе навантаження учнів встановлюються в межах часу, що передбачений робочим навчальним планом. Навчальні заняття починаються 1-го вересня і організовуються за семестровою системою. 2.12. Шкільні канікули запроваджуються відповідно до нормативних документів Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації. 2.13. Тривалість уроків у Навчальному закладі становить: у перших класах – 35 хвилин, у других-четвертих класах – 40 хвилин, у п'ятих-одинадцятих (дванадцятих) – 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відділом освіти Володарської районної державної адміністрації та органом державної санітарної служби. Загальна кількість навчального часу в школі I-го ступеня – 175 робочих днів, II-III cтупенів – 190 робочих днів. 2.14. Для учнів 5-9 класів допускається проведення підряд двох уроків під час лабораторних і контрольних робіт, написання творів, а також уроків трудового навчання. У 10-11 класах допускається проведення підряд двох уроків з одного предмета інваріантної та варіативної частини навчального плану і профільних предметів. 2.15. Протягом року запроваджуються осінні, зимові та весняні канікули, тривалість яких не повинна становити менше як 30 календарних днів. 2.16. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, який складається відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, узгоджується з профспілковим комітетом навчального закладу, органом державної санітарної служби і затверджується директором Навчального закладу. 2.17. Крім різних форм обов'язкових навчальних занять у Навчальному закладі проводяться індивідуальні, групові, факультативні заняття і спеціальні курси, передбачені розкладом уроків і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів, їхнє виховання та розвиток творчих здібностей і обдарувань. 2.18. Тривалість перерв між уроками встановлюється з урахуванням потреби в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менше 10 хвилин, великої перерви (після третього та четвертого уроків) – 20 хвилин. 2.19. Доцільність виставлення оцінки з поведінки у Навчальному визначається рішенням педагогічної ради. 2.20. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. 2.21. Домашні завдання учням перших класів не задаються. 2.22. У Навчальному закладі визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень, ведеться тематичний облік знань. У першому класі здійснюється словесна характеристика знань учнів у навчанні, у другому: І-й семестр – вербальна характеристика; ІІ-й семестр – визначення рівня досягнень в балах (за рішенням педагогічної ради). У документі про освіту (табелі успішності, свідоцтві, атестаті) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний рік та державна підсумкова атестація. У разі незгоди учня (його батьків) з оцінкою, він має право звернутися до апеляційної комісії, яка створюється і діє на підставі законодавства України. 2.23. Навчання у 4-х та випускних 9-х і 11-х класах завершується державною підсумковою атестацією. Зміст, форма і порядок проведення державної підсумкової атестації визначаються Міністерством освіти і науки України. В окремих випадках учні за станом здоров’я або з інших поважних причин можуть бути звільнені від державної підсумкової атестації у порядку, що встановлюється Міністерством освіти і науки України та Міністерством охорони здоров’я України. 2.24. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів вчителями – предметниками, класним керівником. Головою атестаційної комісії повідомляються результати державної підсумкової атестації. 2.25. Порядок переведення і випуск учнів Навчального закладу визначається інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України. 2.26. При переведенні учнів з початкової до основної школи Навчального закладу передусім беруться до уваги досягнення у навчанні не нижче середнього рівня з української мови, читання, математики. 2.27. Учні, які мають за підсумками річного оцінювання початковий рівень досягнень у навчанні (1, 2, 3) хоча б з одного предмета, за рішенням педагогічної ради та відповідного наказу директора можуть переводитися до наступного класу. 2.28. Учні початкової школи Навчального закладу, які протягом одного року навчання не засвоїли програмний матеріал, за поданням педагогічної ради та згодою батьків (осіб, які їх замінюють) можуть направлятися для обстеження фахівцями відповідної психолого-медико-педагогічної консультації. За висновками зазначені консультації такі учні можуть продовжувати навчання в спеціалізованих школах (школах-інтернатах) або навчатися за індивідуальними навчальними планами і програмами за згодою батьків (осіб, які їх замінюють). 2.29. Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності забороняється (крім випадків, передбачених законодавством України). 2.30. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти. 2.31. Учням, які закінчили певний ступень Навчального закладу, видається відповідний документ про освіту: по закінченні початкової школи – табель успішності; по закінченні основної школи – свідоцтво про базову загальну середню освіту; по закінченні Навчального закладу – атестат про повну загальну середню освіту. 2.32. За успіхи у навчанні для учнів встановлюються такі форми морального та матеріального заохочення: похвальні листи, похвальні грамоти, медалі, подарунки, премії. 2.33. Виховання учнів у Навчальному закладі здійснюється під час проведення уроків, у процесі позаурочної та позашкільної освіти. 2.34. Цілі виховного процесу в Навчальному закладі визначаються на основі принципів, закладених у Конституції та законах України, інших нормативно-правових актах. 2.35. Примусове залучення учнів Навчального закладу до вступу в будь-які об’єднання громадян, громадські, громадсько-політичні, релігійні організації, а також до діяльності в зазначених організаціях, участі у агітаційній роботі та політичних акціях забороняється. 2.36. Дисципліна в Навчальному закладі дотримується на основі взаємоповаги усіх учасників навчально-виховного процесу, дотримання правил внутрішнього розпорядку та цього статуту. Застосування методів фізичного та психічного насильства до учнів забороняється. 3. Учасники навчально - виховного процессу 3.1. Учасниками навчально-виховного процесу в Навчальному закладі є: учні; адміністрація; педагогічні працівники; психолог; бібліотекар; соціальний педагог; батьки або особи, які їх замінюють. 3.2. Права і обов'язки учнів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим статутом. 3.3. Учні мають право: на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять; на користування навчально-виробничою, матеріально-технічною, культурно - спортивною базою Навчального закладу; на доступ до інформації з усіх галузей знань; брати участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо; брати участь у роботі органів громадського самоврядування Навчального закладу; брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів; брати участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо; на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність; на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці. 3.4. Учні зобов'язані: виконувати вимоги статуту; правила внутрішнього розпорядку; систематично і глибоко оволодівати знаннями, практичними навичками; підвищувати свій загальнокультурний рівень; дбати про власну гігієну та охайний зовнішній вигляд; постійно носити шкільну форму затвердженого зразка; підтримувати традиції школи; дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм, поважати честь і гідність інших учнів та працівників; виконувати вимоги педагогічних та інших працівників закладу відповідно до цього статуту та правил внутрішнього розпорядку Навчального закладу; брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством; вести здоровий спосіб життя, що є несумісним зі шкідливими звичками (паління, наркоманія, алкоголізм); підтримувати у чистоті і порядку територію і приміщення школи, бережливо ставитися до майна школи, відшкодовувати завдані ними збитки; відвідувати Навчальний заклад у шкільній формі. 3.5.Учні Навчального закладу залучаються до самообслуговування, різних видів суспільно корисної праці відповідно до цього статуту і правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей. 3.6. Педагогічними працівниками Навчального закладу можуть бути особи високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки. 3.7. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами. 3.8. Директор Навчального закладу призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами, майстернею, навчально-дослідною ділянкою. 3.9. Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається на підставі законодавства України директором Навчального закладу, погоджується з профспілковим комітетом і затверджується відділом освіти Володарської районної державної адміністрації. Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства України про працю. 3.10. Педагогічні працівники мають право на: захист професійної честі, гідності; самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров'я учнів; участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу; проведення в установленому порядку науково-дослідної, експери-ментальної, пошукової роботи; виявлення педагогічної ініціативи; позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання; участь у роботі органів громадського самоврядування Навчального закладу; підвищення кваліфікації, перепідготовку; отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років в порядку, визначеному законодавством України; на матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України. 3.11. Педагогічні працівники зобов'язані: забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм освіти; контролювати рівень навчальних досягнень учнів; нести відповідальність за відповідність оцінювання навчальних досягнень учнів критеріям оцінювання, затвердженим Міністерством освіти і науки України, доводити результати навчальних досягнень учнів до відома дітей, батьків, осіб, що їх замінюють, керівника Навчального закладу; сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я, здійснювати пропаганду здорового способу життя; сприяти зростанню іміджу навчального закладу; настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі; виховувати в учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України; готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними,релігійними групами; дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів та їх батьків; захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам; постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру; виконувати статут навчального закладу, правила внутрішнього розпорядку; виконувати накази і розпорядження директора Навчального закладу, органів управління освітою; вести відповідну документацію; брати участь у роботі педагогічної ради. 3.12. У Навчальному закладі обов'язково проводиться атестація педа-гогічних працівників. Атестація здійснюється, як правило, один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України. 3.13. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку Навчального закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства. 3.14. Технічні працівники та навчально-допоміжний персонал приймаються на роботу і звільняються директором Навчального закладу згідно з чинним законодавством. Їхні права, обов'язки регулюються законодавством про працю, цим статутом та правилами внутрішнього трудового розпорядку Навчального закладу. 3.15. Батьки учнів (особи, які їх замінюють) є учасниками навчально-виховного процесу з моменту зарахування їхніх дітей до Навчального закладу. 3.16. Батьки та особи, які їх замінюють, мають право: обирати і бути обраними до батьківських комітетівта органів громадського самоврядування; звертатись до органів управління освітою, керівника Навчального закладу і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей; брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази Навчального закладу; на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування навчального закладу та у відповідних державних, судових органах. 3.17. Батьки та особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов'язані: забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання; постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей; поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім'ї, рідної мови, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів; виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини. 3.18. У разі невиконання батьками і особами, які їх замінюють, обов’язків, передбачених законодавством України, Навчальний заклад може порушити клопотання про відповідальність таких осіб, у тому числі позбавлення їх батьківських прав. 3.19. Представники громадськості мають право: обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування в Навчальному закладі; керувати учнівськими об'єднаннями за інтересами і гуртками, секціями; сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню Навчального закладу; проводити консультації для педагогічних працівників; брати участь в організації навчально-виховного процесу. 3.20. Представники громадськості зобов'язані: дотримуватися статуту Навчального закладу; виконувати накази та розпорядження керівника Навчального закладу, рішення органів громадського самоврядування; захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насильства; пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну тощо. 3.21. Учасники навчально-виховного процесу за невиконання своїх обов'язків, порушення статуту несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. 3.22. При реорганізації чи ліквідації Навчального закладу його працівникам і учням гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства з питань праці та освіти. 4. Управління Навчальним закладом 4.1. Управління Навчальним закладом здійснюється відділом освіти Володарської районної державної адміністрації. Безпосереднє керівництво Навчальним закладом здійснює його директор. Директором може бути тільки громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше 3 років. Директор Навчального закладу призначається та звільняється з посади розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації за поданням відділу освіти районної державної адміністрації та з погодженням з головою Володарської районної ради. Заступники директора навчального закладу призначаються і звільняються з посади відділом освіти Володарської районної державної адміністрації. Призначення та звільнення заступників директора здійснюється за поданням директора з дотриманням чинного законодавства. 4.2. Вищим органом громадського самоврядування Навчального закладу є загальні збори колективу, що скликаються не менше одного разу на рік. Делегати загальних зборів з правом вирішального голосу обираються від таких трьох категорій: працівників Навчального закладу – зборами трудового колективу; учнів Навчального закладу ІІ - ІІІ ступеня – класними зборами; батьків, представників громадськості – класними батьківськими зборами. Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів. Визначається така кількість делегатів: від працівників навчального закладу – 21, учнів –21, батьків і представників громадськості – 21. Термін їх повноважень становить один рік.Загальні збори правочинні, якщо в їхній роботі бере участь не менше половини делегатів кожної з трьох категорій. Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх делегатів. Право скликати збори мають голова ради Навчального закладу, учасники зборів, якщо за це висловилось не менше третини їх загальної кількості, директор Навчального закладу, Засновник. 4.2.1. Загальні збори: обирають раду Навчального закладу, її голову, встановлюють термін їх повноважень; заслуховують звіт директора і голови ради Навчального закладу; розглядають питання навчально-виховної, методичної і фінансово-господарської діяльності Навчального закладу; затверджують основні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу, розглядають інші найважливіші напрями діяльності Навчального закладу; приймають рішення про стимулювання праці керівників, педагогічних працівників та інших працівників Навчального закладу. 4.3. У період між загальними зборами діє рада Навчального закладу. 4.3.1. Метою діяльності ради є: сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу; об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу. формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління Навчальним закладом; розширення колегіальних форм управління Навчальним закладом; підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу; 4.3.2. Основними завданнями ради є: підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю, громадськістю, державними та приватними інституціями; визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку Навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу; формування навичок здорового способу життя; створення належного педагогічного клімату в Навчальному закладі; сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду; підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів; сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів; підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання та виховання учнів; ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості повної загальної середньої освіти; стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей; зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та Навчальним закладом з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу. 4.3.3. До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів школи II-III ступенів навчання, батьків і громадськості. Представництво в раді й загальна її чисельність визначаються загальними зборами Навчального закладу. Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами. На чергових виборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину. 4.3.4. Рада Навчального закладу діє на засадах: пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави; дотримання вимог законодавства України; колегіальності ухвалення рішень; добровільності і рівноправності членства; гласності. Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік. Засідання ради може скликатися її головою або з ініціативи директора Навчального закладу, засновника, а також членами ради. Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів. У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради. Рішення ради, що не суперечать чинному законодавству та статуту Навчального закладу, доводяться в 7- денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків, або осіб, які їх замінюють, та громадськості. У разі незгоди адміністрації Навчального закладу з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання. До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету Навчального закладу. 4.3.5. Очолює раду Навчального закладу голова, який є членом ради. Голова ради може бути членом педагогічної ради. Головою ради не можуть бути директор та його заступники. Для вирішення поточних питань рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій і зміст їх роботи визначаються радою. Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності Навчального закладу, пов'язаної з організацією навчально - виховного процесу, проведенням культурно-масових заходів. 4.3.6. Рада Навчального закладу: організовує виконання рішень загальних зборів; вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу, профільності навчання, вивчення іноземних мов; спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи Навчального закладу та здійснює контроль за його виконанням; разом з адміністрацією здійснює контроль за виконанням статуту Навчального закладу; затверджує режим роботи Навчального закладу; сприяє формуванню мережі класів Навчального закладу, обґрунтовуючи її доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування; приймає рішення спільно з педагогічною радою про представлення до нагородження випускників Навчального закладу золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» або срібною медаллю «За досягнення у навчанні», нагородження учнів Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні», Похвальними грамотами «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів»; разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору Навчальних предметів варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави; погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік; заслуховує звіт голови ради, інформацію директора та його заступників з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності; бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям; виносить на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями; виступає ініціатором проведення добродійних акцій; вносить на розгляд педагогічної ради та відповідного органу управління освітою пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу; ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні; сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями; розглядає питання родинного виховання; бере участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають в несприятливих соціально-економічних умовах; сприяє педагогічній освіті батьків; сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань; розглядає питання здобуття обов'язкової загальної середньої освіти учнями; організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів; розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи Навчального закладу; вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу; може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій та зміст їх роботи визначаються радою. 4.4. При Навчальному закладі за рішенням загальних зборів може бути створена піклувальна рада. 4.4.1. Метою діяльності піклувальної ради є забезпечення доступності загальної середньої освіти для всіх громадян, задоволення освітніх потреб особи, залучення широкої громадськості до вирішення проблем навчання і виховання. 4.4.2. Основними завданнями піклувальної ради є: сприяння виконанню законодавства України щодо обов'язковості повної загальної середньої освіти; співпраця з органами виконавчої влади, організаціями, підприємствами, установами, навчальними закладами, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов навчання і виховання учнів у навчальному закладі; зміцнення навчально-виробничої, наукової, матеріально-технічної, культурно-спортивної бази Навчального закладу; організація змістовного дозвілля та оздоровлення учнів, педагогічних працівників; запобігання дитячій бездоглядності; сприяння працевлаштуванню випускників навчального закладу; стимулювання творчої праці педагогічних працівників та учнів; всебічне зміцнення зв'язків між родинами учнів та Навчальним закладом. 4.4.3. Піклувальна рада формується у складі 11 осіб з представників місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, окремих громадян, у тому числі іноземних. Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах Навчального закладу шляхом голосування простою більшістю голосів. Члени піклувальної ради працюють на громадських засадах. Не допускається втручання членів піклувальної ради в навчально-виховний процес (відвідування уроків тощо) без згоди керівника Навчального закладу. У випадках, коли хтось із членів піклувальної ради вибуває, на загальних зборах на його місце обирається інша особа. 4.4.4. Піклувальна рада діє на засадах: пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави; дотримання вимог законодавства України; самоврядування; колегіальності ухвалення рішень; добровільності і рівноправності членства; гласності. 4.4.5. Робота піклувальної ради планується довільно. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менш ніж чотири рази на рік. Позачергові засідання можуть проводитись також на вимогу третини і більше її членів. Засідання піклувальної ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів. Рішення піклувальної ради приймається простою більшістю голосів. Піклувальна рада інформує про свою діяльність у доступній формі на зборах, у засобах масової інформації, через спеціальні стенди тощо. Рішення піклувальної ради в 7-денний термін доводяться до відома колективу загальноосвітнього навчального закладу, батьків, громадськості, їх виконання організовується членами піклувальної ради. 4.4.6. Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради. З числа членів піклувальної ради також обираються заступник та секретар. Голова піклувальної ради: скликає і координує роботу піклувальної ради; готує і проводить засідання, затверджує рішення піклувальної ради; визначає функції заступника, секретаря та інших членів; представляє піклувальну раду в установах, підприємствах та організаціях з питань, віднесених до її повноважень. Голова піклувальної ради має право делегувати свої повноваження членам піклувальної ради. 4.4.7. Піклувальна рада має право: вносити на розгляд органів виконавчої влади, керівника Навчального закладу, загальних зборів пропозиції щодо зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, культурно-спортивної баз Навчального закладу; залучати додаткові джерела фінансування Навчального закладу; вживати заходи до зміцнення матеріально-технічної і навчально-методичної бази Навчального закладу; стимулювати творчу працю педагогічних працівників, учнів; брати участь у розгляді звернень громадян з питань, що стосуються роботи Навчального закладу, з метою сприяння їх вирішенню у встановленому порядку; створювати комісії, ініціативні групи, до складу яких можуть входити представники громадськості, педагогічного колективу, батьки або особи, які їх замінюють, представники учнівського самоврядування. 4.5. Директор Навчального закладу: здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників; організовує навчально-виховний процес; забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, рівнем досягнень учнів у навчанні; відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу; створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи; забезпечує дотримання вимог охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки; підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів; забезпечує права учнів на захист їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства; призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами, комбінованою майстернею; контролює організацію харчування і медичного обслуговування учнів; здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність; розпоряджається в установленому порядку шкільним майном і коштами; видає у межах своєї компетенції накази і контролює їх виконання; за погодженням із профспілковим комітетом затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові обов'язки працівників Навчального закладу; створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання; несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками, педагогічними працівниками та загальними зборами, засновником, місцевими органами державної виконавчої влади тощо; призначає і звільняє технічних працівників та навчально-допоміжний персонал; не зобов’язаний виконувати рішення органів громадського самоврядування закладу, якщо вони суперечать чинному законодавству, нормативно - правовим актам України та цьому статуту. 4.6. Штатний розклад Навчального закладу встановлюється відділом освіти райдержадміністрації відповідно до діючого законодавства, виробничих потреб та фінансових можливостей. 4.7. У Навчальному закладі створюється постійно діючий дорадчий колегіальний орган – педагогічна рада. 4.7.1. Головою педагогічної ради є директор Навчального закладу. 4.7.2. Педагогічна рада: розглядає питання вдосконалення і методичного забезпечення нав-чально - виховного процесу; обґрунтовує пропозиції, що надходять від педагогів, організацій, підприємств, установ, про моральне та матеріальне заохочення учнів, застосування стягнень; організовує роботу, пов'язану з підвищенням кваліфікації педагогічних працівників, розвитком їхньої ініціативності, впровадженням у практику досягнень науки і передового педагогічного досвіду; розглядає питання переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за досягнення у навчанні; розглядає інші питання діяльності педагогічних працівників. 4.7.3. Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно до потреб Навчального закладу. Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання навчально - виховного процесу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не менше чотирьох разів на рік. 4.8. Учнівські збори Навчального закладу (класу): обирають органи учнівського самоврядування Навчального закладу (класу); обирають своїх представників для участі в роботі громадського самоврядування Навчального закладу; залучають батьків до участі в керівництві гуртками та іншими видами позакласної та позашкільної роботи; вносять на розгляд ради Навчального закладу, педагогічної ради, директора та його заступників пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу в класі та Навчальном у закладі. 4.9. У Навчальному закладі можуть створюватись учнівські та вчи-тельські громадські об'єднання та організації, що діють відповідно до Закону України«Про освіту». 5. Матеріально-технічна база 5.1. Майно Навчального закладу складають основні фонди (приміщення, обладнання тощо), а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі. 5.2. Майно Навчального закладу є спільною власністю територіальних громад Володарського району та передається йому у користування на правах оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування, статуту та Положення про управління об’єктами та майном спільної власності територіальних громад Володарського району. 5.3. Навчальний заклад користується приміщенням, обладнанням і відповідною територією, розпоряджається ними у межах, передбачених чинним законодавством, Положенням про середній загальноосвітній навчальний заклад, власним статутом. 5.4. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна Навчального закладу проводиться лише за рішенням Засновника та у інших випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані Навчальному закладу внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства. 5.5. Навчальний заклад використовує земельну ділянку загальною площею 2, 26 га, відповідно до рішення Володарської селищної ради Київської області від 24.01.2014 № 1208-26-VІ передану у постійне користування територіальної громади Володарського району для обслуговування будівель закладу, де розміщуються спортивний та географічний майданчики, навчально-дослідна ділянка, зона відпочинку, господарські будівлі. 6. Фінансово-господарська діяльність 6.1. Фінансово-господарська діяльність Навчального закладу здій-снюється на основі його кошторису. 6.2. Джерелами формування кошторису Навчального закладу є: кошти місцевого (державного) бюджету, що надходять у розмірі, передбаченому нормативами фінансування Навчального закладу; кошти, отримані від надання додаткових освітніх послуг; добровільні грошові внески і пожертвування підприємств, установ, організацій та окремих громадян, батьків учнів, іноземних юридичних і фізичних осіб. Кошти Навчального закладу не є джерелом прибутку. 6.3. Навчальний заклад має право фінансувати за рахунок власних коштів заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу. 6.4. Навчальний заклад відповідно до чинного законодавства має право укладати угоди і договори про співробітництво, встановлювати прямі зв'язки з навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, відомствами, фондами, товариствами, окремими громадянами як на території України, так і за її межами. 7. Міжнародне співробітництво Навчальний заклад за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних фінансових коштів має право налагоджувати прямі міжнародні зв'язки на основі самостійно укладених угод про обмін педагогічними працівниками та учнями, створювати у встановленому Міністерством освіти і науки України порядку спільні асоційовані заклади і навчальні центри, проводити спільні заходи (конференції, олімпіади тощо), а також вступати до міжнародних організацій відповідно до чинного законодавства. 8. Контроль за діяльністю Навчального закладу 8.1. Контроль за забезпеченням Навчальним закладом державних стандартів рівня освіти, виконанням покладених на нього завдань здійснюється відділом освіти Володарської районної державної адміністрації Володарського району Київської області та органами державного управління освітою. 8.2. Основною формою контролю за діяльністю Навчального закладу є його атестація, яка проводиться, як правило, один раз на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України. 8.3. Зміст, форми і періодичність контролю, не пов'язаного з навчально виховним процесом, встановлюється Засновником відповідно до чинного законодавства. 8.4. Діловодство Навчального закладу організовується відповідно до порядку, визначеного чинним законодавством України. 8.5.Звітність Навчального закладу встановлюється відповідно до вимог чинного законодавства та державної статистики. 9. Реорганізація або ліквідація Навчального закладу 9.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Навчального закладу приймає Засновник. Реорганізація Навчального закладу відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною Засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду - ліквідаційною комісією, призначеною цим органом. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Навчальним закладом. 9.2. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Навчального закладу, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його Засновнику. 9.3. У випадку реорганізації права та обов’язки Навчального закладу переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених навчальних закладів. Заступник голови районної ради П.Г.Харук
Категорія: Рішення Володарської районної ради VI скликання | Додав: Artimonov (19.08.2014)
Переглядів: 526 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]