Володарська районна рада

Ваша IP адреса: 3.17.166.157
Сьогодні: 22.11.2024
01:41
Карта сайту Контакти Головна

Користувач

Гість

Група: Гости

Шановний гість сайту, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Наше опитування

Оцініть роботу районної ради
Всього відповідей: 36
Головна » Статті » Структура ради » Президія районної ради

ПОЛОЖЕННЯ про Президію Володарської районної ради VІ скликання
ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 Перша сесія шостого скликання 

(ІІ засідання)

Р І Ш Е Н Н Я

Додаток
до рішення першої сесії 
районної ради VІ скликання 
від 26.11.2010 № 14-01(ІІ)-VІ 

ПОЛОЖЕННЯ

про Президію Володарської районної ради VІ скликання 

І.Загальні засади 

1.               Президія районної ради (далі – президія) є консультативно-дорадчим органом, що діє при голові районної ради для вироблення узгоджених пропозицій і рекомендацій з основних питань діяльності  районної ради, координації роботи ради, роботи постійних комісій, розгляду питань поточної роботи ради в період між сесіями.

2.             Президія утворюється сесією ради і у своїй діяльності підзвітна раді. Пропозиції щодо кількісного і персонального складу Президії, положення про неї вносяться головою ради, розглядаються і затверджуються радою. 

3.               До складу Президії входять голова ради, його заступник, голови постійних комісій ради, голови депутатських груп або фракцій (якщо такі зареєстровані), а також голова районної держадміністрації  (за згодою) з правом дорадчого голосу. 

4.                 Очолює Президію і головує на її засіданнях голова ради, а у разі його відсутності за його дорученням – заступник голови ради. 

5.                 Президія діє лише на підставі і в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, керується у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями сесій районної ради, прийнятими у межах компетенції, цим положенням.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПРЕЗИДІЇ 

6.                 Роботу Президії ради організовує голова ради. 

7.                 Засідання Президії скликаються головою ради, а у разі його відсутності за його дорученням – заступником голови  ради, у міру необхідності, але не рідше одного разу в квартал, і є правомочними, якщо в них беруть участь не менше як дві третини від її загального складу. 

8.                 Члени Президії беруть участь у її засіданнях особисто. У випадку відсутності із поважних причин членів Президії - голів постійних комісій - за їх дорученням у засіданнях Президії беруть участь з правом дорадчого голосу їх заступники або секретарі відповідних   комісій. 

9.                 Порядок денний засідання Президії затверджується безпосередньо на засіданні Президії.

10.             У засіданнях Президії за запрошенням можуть брати участь з правом дорадчого голосу інші депутати районної ради, селищний, сільські голови, голова,  заступники голови, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, районних організацій та установ, об’єднань громадян тощо. 

11.              Для погодження питань, що  належать до компетенції президії  ради  і колегії  райдержадміністрації, можуть  проводитись спільні засідання президії ради і колегії  райдержадміністрації. 

12.             Президія здійснює такі повноваження:

-                     погодження пропозицій щодо скликання чергових і позачергових сесій, їх порядку денного, попередній розгляд матеріалів сесій, узгодження проектів рішень з найбільш важливих питань, що виносяться на розгляд сесій ради;

-                     вироблення узгоджених пропозицій щодо перспективних і поточних питань діяльності ради та її органів;

-                     організація та контроль за виконанням внесених депутатами пропозицій і зауважень, рішень у зв’язку з запитаннями депутатів, наказами виборців, зверненнями громадян тощо;

-                     контроль за виконанням рішень районної ради та розгляд невідкладних питань і прийняття відповідних рішень в міжсесійний період, у разі делегування таких повноважень Президії  районною радою,  з наступним затвердженням їх на сесії ради;

-                     сприяння діяльності постійних комісій у вивченні, попередньому розгляді і підготовці питань, що належать до відання ради;

-                     сприяння діяльності депутатських груп і фракцій, депутатів, забезпечення умов для здійснення ними своїх повноважень;

-                   попередній розгляд питань щодо організації виборів, місцевих референдумів;

-                     підготовка пропозицій щодо кандидатур осіб, які пропонуються до обрання, затвердження, призначення або погодження районною радою;

-                     розгляд пропозицій щодо забезпечення взаємодії районної ради з районною державною адміністрацією, селищною та сільськими радами, органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян.

-                     надання допомоги голові ради у роботі щодо розгляду звернень громадян, адресованих раді. Листи, заяви і скарги громадян, колективів, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій можуть бути предметом розгляду на засіданні президії після попереднього розгляду їх постійними комісіями. 

13.              Президія виконує інші окремі повноваження ради, делеговані їй радою. 

14.            За підсумками розгляду питань Президія приймає рішення, які мають рекомендаційний характер, а також відповідні рішення за дорученням ради. Рішення приймаються простою більшістю голосів від загального складу Президії. Рішення і протоколи Президії підписуються головою ради, а у разі його відсутності – заступником голови ради.

            Рекомендації Президії враховуються при прийнятті рішень районної ради та головою ради – у своїх розпорядженнях. 

15.            Засідання президії ради протоколюється. Ведення протоколу засідання президії ради здійснює керуюча справами виконавчого апарату районної ради або спеціаліст виконавчого апарату районної ради, який виконує її обов’язки. 

16.            Організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Президії здійснює виконавчий апарат районної ради. 

                                 ІІІ. Зміни і доповнення  до Положення

17.              Зміни і доповнення до цього Положення  можуть вноситись  виключно сесією  районної  ради. 

18.             Питання не передбачені  цим Положенням  регулюються  відповідно  до Регламенту  районної  ради. 

Заступник голови ради                                                                             П.Г.Харук

Категорія: Президія районної ради | Додав: Анатолій (15.10.2010)
Переглядів: 1100 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
Комментариев: 2
Имя: Dede

0  
Сообщений № 2 Написал: Dede (19.02.2012)

() | 19.02.2012 | Неділя|17:29
I rellay wish there were more articles like this on the web.

 -------------- Комментарий --------------
() | 08.10.2011 | Субота|14:52
Great article but it didn't have everything—I didn't find the kitcehn sink!

 -------------- Комментарий --------------
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]