Перейдіть на новий офіційний сайт Володарської районної ради http://www.volodrada.in.uaсмт Володарка Київської області |
11:57 Загальні Збори Асоціації місцевого самоврядування Володарського району | |
30 березня у великому залі адмінбудинку в смт Володарка відбулися Загальні
Збори Асоціації місцевого самоврядування Володарського району під головуванням Мусієнка П.Ф. – голови районної ради, голови Асоціації, та
уповноважених осіб дійсних членів Асоціації – селищного, сільських голів району.
На розгляд Загальних зборів було винесено надзвичайно важливе та нагальне
питання – обговорення проекту Закону України «Про службу в органах місцевого
самоврядування», який уже прийнятий у першому читанні. Це питання було розглянуто
також на зібранні Асоціації органів місцевого самоврядування Київської області,
яке відбулося 27 березня 2012 року у м.Київ. У процесі обговорення
законопроекту на всіх рівнях місцевого самоврядування країни звучить однозначно
критична оцінка вказаного документу. Надзвичайно багато зауважень викликають норми, що стосуються
матеріально-фінансового, пенсійного забезпечення службовців органів місцевого
самоврядування, норми, які надають право центральним органам державної
виконавчої влади контролювати діяльність органів та посадових осіб місцевого
самоврядування, а також викликають негативну реакцію численні посилання у
законопроекті на положення та норми Закону України «Про державну службу». Після
обговорення законопроекту учасниками Загальних зборів Асоціації було прийнято
рішення «Про проект Закону України «Про службу в органах місцевого
самоврядування», яким затверджено пропозиції Асоціації місцевого самоврядування
Володарського району до вказаного законопроекту, а також доручено голові
Асоціації Мусієнку П.Ф. направити дане
рішення із зауваженнями та пропозиціями Асоціації щодо проекту Закону «Про
службу в органах місцевого самоврядування» до Адміністрації Президента України,
Міністерству юстиції України, Голові Верховної Ради України, Комітету з питань державного будівництва та
місцевого самоврядування Верховної Ради України, Державному фонду сприяння
місцевому самоврядуванню в Україні. ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ
АСОЦІАЦІЇ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВОЛОДАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Р І Ш Е Н Н Я Від 30 березня 2012 року №1 Про проект Закону України «Про службу в органах місцевого
самоврядування» Заслухавши та обговоривши інформацію
голови районної ради, голови Асоціації
місцевого самоврядування Володарського району Київської області Мусієнка П.Ф., врахувавши
зауваження та пропозиції, що надійшли в Асоціацію від селищної, сільських рад району щодо проекту закону «Про службу в органах
місцевого самоврядування» (реєстр. №9673), Загальні збори Асоціації вирішили: 2. Разом з тим, розроблений Міністерством юстиції України і внесений Кабінетом Міністрів України законопроект має ряд суттєвих недоліків і його редакція вимагає доопрацювання (зауваження та пропозиції Асоціації додаються). 3. Звернути увагу розробників законопроекту та всіх учасників його обговорення на необхідність врахування у остаточному варіанті нового закону «Про службу в органах місцевого самоврядування» положень Європейської хартії місцевого самоврядування (далі – Хартія), ратифікованої Україною без будь-яких застережень 15 липня 1997 року. У відповідності до Конституції України та статті 19 Закону України «Про міжнародні договори України» Хартія стала частиною національного законодавства, а її положення мають пріоритет відносно національного законодавства. 4. Враховуючи, що законопроект викликав негативну реакцію в органах місцевого самоврядування та їх асоціаціях Всеукраїнського, обласних, районних рівнів, звернутись до Кабінету Міністрів України з проханням спільно з Національним агентством з питань державної служби, асоціаціями органів місцевого самоврядування, за участі Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування Верховної Ради України провести круглі столи, узгоджувальні наради для розгляду напрацьованих у результаті обговорення та представлених пропозицій щодо змін, доповнень, зауважень з метою підготовки нової редакції законопроекту. 5. Голові Асоціації Мусієнку П.Ф. направити дане рішення із зауваженнями та пропозиціями Асоціації щодо проекту Закону «Про службу в органах місцевого самоврядування» до Адміністрації Президента України, Міністерству юстиції України, Голові Верховної Ради України, Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування Верховної Ради України, Державному фонду сприяння місцевому самоврядуванню в Україні. Голова Асоціації П.Ф.Мусієнко місцевого самоврядування Володарського
району від 30 березня 2012 року ПРОПОЗИЦІЇ Асоціації місцевого самоврядування Володарського району до проекту Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (далі – законопроекту) 1. Стосовно норм законопроекту щодо оплати праці службовців органів місцевого самоврядування, звертаємо увагу на необхідності дотримання вимог статей 26 та 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», які надають місцевим радам виключне право затвердження витрат на утримання відповідних виконавчих органів та виконавчих апаратів. Крім цього, звертаємо увагу на наявність дискримінаційної норми у порівнянні із державною службою. А саме, мінімальний розмір посадового окладу державного службовця встановлений на рівні не менше двох розмірів мінімальної заробітної плати. Разом з тим, у даному проекті Закону зазначено, що мінімальний розмір посадового окладу на посаді в органах місцевого самоврядування встановлюється на рівні не менше 1,6 розміру мінімальної заробітної плати. Також звертаємо увагу, що положення про те, що умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Кабінетом Міністрів України, визнано неконституційним, згідно із рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 № 10-рп/2008. 2. Виходячи з того, що фінансування служби в органах місцевого самоврядування здійснюється з місцевих бюджетів, вважаємо за доцільне ввести до законопроекту норму про те, що умови оплати праці службовців органів місцевого самоврядування та штатна чисельність виконавчих органів і виконавчих апаратів рад визначається органом місцевого самоврядування.
3. Встановити граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування та можливість його продовження чи зайняття посад радників чи патронатної служби. 4. Встановити, що Нацдержслужба здійснює виключно консультативне та методичне забезпечення служби в органах місцевого самоврядування. Нормативно-правові акти Нацдержслужби мають рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування. 5. У абзаці другому п.4 статті 19 законопроекту передбачити, що «питання до іспиту (тести) голова відповідної ради, сільський, селищний, міський голова затверджує у разі необхідності». 6. Передбачити у законопроекті затвердження органом місцевого самоврядування наступних документів : - Правил внутрішнього службового розпорядку в органі місцевого самоврядування;
- Положення про проведення конкурсу про
заміщення вакантних посад; - Положення проведення співбесіди з
особою, яка претендує на зайняття
вакантної адміністративної посади служби
в органах місцевого самоврядування; - Положення про порядок
проходження стажування при прийнятті на службу в органи місцевого
самоврядування та формування кадрового резерву; - Положення про преміювання головою
відповідної ради за погодженням із профспілковою організацією (у разі створення
останньої). 7. Відповідно до статті 29 цього проекту Закону преміювання, в тому числі можливий розмір премії службовців органів місцевого самоврядування, які займають адміністративні посади, здійснюється за рішенням голови відповідної ради. Проте статтею не передбачено можливий розмір премії для сільських, селищних, міських голів, голів районних і обласних рад. Крім того, в частині 1 статті 29 законопроекту пропонуємо слова «10 відсотків посадових окладів» замінити словами «10 відсотків середньомісячної заробітної плати», та абзац 3 частини 1 статті 29 викласти в наступній редакції: «щорічно за результатами оцінювання службової діяльності до 100 відсотків середньомісячної заробітної плати». 8. Пропонуємо доповнити статтю 3 законопроекту наступними пунктами: - гласності; - фінансового та матеріально-технічного
забезпечення служби за рахунок коштів місцевого бюджету; - правової і соціальної захищеності
службовців місцевого самоврядування; - поєднання місцевих та державних
інтересів; - демократизму; - гуманізму та соціальної
справедливості; - компетентності, ініціативності,
чесності, відданості справі. 9. Пункт 1 статті 4 законопроекту викласти у наступній редакції: «Правове регулювання служби в органах місцевого самоврядування здійснюється Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про державну службу», цим Законом, іншими законами, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державної служби, які не повинні суперечити положенням Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховувати положення Європейської хартії місцевого самоврядування». 10. Статтю 23 законопроекту доповнити частиною 3 наступного змісту: «Перевибори сільських, селищних, міських голів, зміна керівників органів місцевого самоврядування не є підставою для припинення служби в органах місцевого самоврядування службовців виконавчих органів рад, їх секретарів, крім працівників патронатної служби». 11. Доповнити законопроект новою статтею: «Грошова винагорода службовцям органів місцевого самоврядування. 1. Грошова винагорода службовцям органів місцевого самоврядування за сумлінну безперервну працю в органах місцевого самоврядування, зразкове виконання трудових обов’язків (далі – грошова винагорода) видається особам, які пропрацювали безперервно на посадах службовців органів місцевого самоврядування в одному або кількох органах місцевого самоврядування не менше 10 років. Безперервний стаж роботи в органах місцевого самоврядування обчислюється на підставі записів у трудовій книжці та документів, які відповідно до законодавства підтверджують стаж роботи. 2. Грошова винагорода видається за умови зразкового виконання посадових обов’язків та відсутності порушень трудової дисципліни з урахуванням щорічної оцінки виконання службовцем покладених на нього завдань та обов’язків (далі — щорічна оцінка). Винагорода видається, якщо за результатами проведення щорічної оцінки рівень виконання службовцем обов’язків та завдань оцінений як «відмінно» і «високий». При цьому повинні враховуватися результати щорічних оцінок за п’ять років. 3. Грошова винагорода видається у таких розмірах: від 10 до 15 років роботи – одна середньомісячна заробітна плата; від 15 до 20 років – дві, від 20 до 25 років – три, від 25 до 30 років – чотири, від 30 років і більше – п’ять, у межах асигнувань на оплату праці, передбачених у кошторисі відповідного органу місцевого самоврядування». 12. Передбачити зв’язок з вже присвоєними категоріями та рангами із присвоєння нових рангів службовцям органів місцевого самоврядування, які передбачені законопроектом. 13. Виключити із законопроекту посилання на Закон України «Про державну службу» та встановити регулювання служби в органах місцевого самоврядування виключно цим законопроектом. 14. Частину 5 статті 30 законопроекту викласти в наступній редакції: «У разі припинення служби в органах
місцевого самоврядування у зв’язку з виходом на пенсію відповідно до цього
Закону, службовцю органу місцевого самоврядування виплачується одноразова
грошова допомога в розмірі десяти посадових окладів за наявності не менш як 10
років стажу на посадах в органах місцевого самоврядування чи на посадах
державної служби, а для виборних посад – сільських, селищних, міських голів,
які перебували на посаді два повних терміни, про що робиться запис у трудовій
книжці». 15. Доповнити перелік осіб, які не можуть бути прийняті на службу в органи місцевого самоврядування наступними: - за рішенням суду дієздатність якої
обмежена; - має громадянство іншої держави. 16. Пункт 1 статті 27 викласти у наступній редакції: «До стажу служби в органах місцевого самоврядування та до стажу державної служби зараховується період роботи на посадах, на які поширюється дія цього Закону, на посадах керівних працівників і спеціалістів у виконавчих органах всеукраїнських і місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування, якщо до цього працівник перебував на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування і після закінчення роботи у зазначених органах повернувся на державну службу, службу в органах місцевого самоврядування, а також на посадах і в органах, час роботи в яких зараховується до стажу державної служби». 17. Передбачити, що Закон набирає чинності у повному обсязі з 1 січня 2013 року. Голова Асоціації П.Ф.Мусієнко
Виконавчий апарат районної ради | |
|
Всього коментарів: 0 | |