Володарська районна рада

Ваша IP адреса: 18.221.236.119
Сьогодні: 19.05.2024
20:16
Карта сайту Контакти Головна

Категорії розділу

Користувач

Гість

Група: Гости

Шановний гість сайту, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування

Оцініть роботу районної ради
Всього відповідей: 36
Головна » Статті » Документи » Публічна інформація

34 (позачергова сесія) 6 скликання
ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцять четверта (позачергова) сесія шостого скликання Р І Ш Е Н Н Я Про програму правової освіти населення Володарського району на 2015 - 2019 роки Враховуючи подання Володарської районної державної адміністрації від 26.12.2014 № 06-30/3968, розглянувши відповідно до пункту 28 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» інформацію «Про виконання програми правової освіти населення Володарського району на 2010-2014 роки та програму правової освіти населення Володарського району на 2015 - 2019 роки», з урахуванням висновків та рекомендацій постійної комісії з питань законності, правопорядку та охорони довкілля, районна рада вирішила: 1. Інформацію про виконання Програми правової освіти населення Володарського району на 2010 – 2014 роки взяти до відома. 2. Затвердити програму правової освіти населення Володарського району на 2015 - 2019 роки (далі – Програма), що додається. 3. Рекомендувати управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам райдержадміністрації, Володарському районному управлінню юстиції забезпечити безумовне виконання заходів Програми. 4. Управлінню фінансів райдержадміністрації при формуванні районного бюджету на відповідні роки передбачати кошти на виконання заходів Програми в межах загальних асигнувань, затверджених структурним підрозділам, відповідальним за їх виконання, виходячи з фінансового ресурсу бюджету та його пріоритетів. 5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань законності, правопорядку та охорони довкілля. Голова ради П.Ф.Мусієнко смт Володарка 31 грудня 2014 року № 298-34(П)-VІ Додаток до рішення ХХХІV позачергової сесії районної ради від 31 грудня 2014 року № 298-34(П)-VІ ПРОГРАМА правової освіти населення Володарського району на 2015 – 2019 роки 1. Паспорт Програми 1. Ініціатор розроблення Програми Володарське районне управління юстиції 2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Прог-рами Указ Президента України від 18.10.2001 № 992/2001 "Про Національну програму правової освіти населення" 3. Розробник Програми Володарське районне управління юстиції 4. Учасники Програми Відділ освіти райдержадміністрації, відділ культури, туризму та з питань релігій райдержадміністрації, служба у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, сектор з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації, центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Володарський РВ ГУ МВС України у Київській області, редакція газети «Голос Володарщини», ТРК „ГРАНТ” 5. Термін реалізації Прог-рами 2015 - 2019 роки 6. Перелік місцевих бюд-жетів, які беруть участь у виконанні Програми Районний бюджет 2. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма Програма правової освіти населення Володарського району на 2015 - 2019 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до Указу Президента України від 18.10.2001 № 992/2001 "Про Національну програму правової освіти населення" з метою визначення комплексу організаційно-методичних та інших заходів, направлених на підвищення рівня правової освіти населення району. Становлення України як демократичної, правової держави, формування основних засад громадянського суспільства зумовлює необхідність: постійного та поетапного підвищення рівня правової культури населення, охоплення цією роботою дедалі ширших вікових та соціальних верств громадян України; невідкладного вирішення питання подальшого розвитку правосвідомості населення, подолання правового нігілізму, задоволення потреб громадян в одержанні знань про право; створення належних умов для набуття широкими верствами населення правових знань та навичок у їх застосуванні, забезпечення доступу громадян до джерел правової інформації, а також визначає основні напрями правоосвітньої діяльності та першочергові заходи щодо їх реалізації. 3. Мета та основні завдання Програми Метою Програми є підвищення загального рівня правової культури та вдосконалення системи правової освіти населення, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права. Мету Програми передбачається досягти шляхом: підвищення рівня правової підготовки населення; створення належних умов для набуття громадянами знань про свої права, свободи і обов'язки; широкого інформування населення про правову політику держави та законодавство; забезпечення вільного доступу громадян до джерел правової інформації. 4. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми Основними шляхами розв'язання проблеми є: підвищення рівня правової підготовки населення, насамперед учнівської молоді, громадян, які перебувають на державній службі, обрані депутатами місцевих рад; створення належних умов для набуття громадянами знань про свої права, свободи і обов'язки; широке інформування населення про правову політику держави та законодавство; забезпечення вільного доступу громадян до джерел правової інформації. Загальна потреба в коштах для виконання заходів, передбачених Програмою, становить 60 тис. гривень (щорічно – 15 тис. грн.) за розпорядниками коштів: відділ освіти райдержадміністрації – 3 000 грн. (забезпечення проведення огляду – конкурсу на кращу організацію правоосвітньої та правовиховної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах району); ТРК „ГРАНТ” – 5 000 грн. (забезпечення виходу в ефір програм для дітей та молоді на правову тематику); редакція газети „Голос Володарщини” – 7 000 грн. (забезпечення виходу щомісячної Сторінки правових знань). Термін реалізації Програми - 2015 - 2019 роки. 5. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники Для реалізації Програми необхідно виконати наступні завдання: підвищувати рівень правових знань населення району та методичне забезпечення діяльності районної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення, розробляти і видавати методичні посібники, рекомендації, буклети, інформаційні листи тощо з актуальних правових питань; проводити навчально-методичні семінари, курси для викладачів права, заступників директорів з виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів, методистів дошкільних навчальних закладів району із залученням наукових працівників та фахівців-практиків у галузі права; проводити Дні, Тижні, Декади, Місячники правових знань, олімпіади, конкурси, семінари, тренінги, "круглі столи" з актуальних питань соціально-правового захисту дітей; забезпечити функціонування постійно діючого семінару з юрисконсультами підприємств, установ, організацій району всіх форм власності, посадовими особами місцевого самоврядування, депутатами різних рівнів з актуальних проблем законодавства України; забезпечити роботу правових громадських приймалень, створених при органах виконавчої влади та місцевого самоврядування району; проводити районний огляд-конкурс на кращу організацію правової освіти та виховання в загальноосвітніх навчальних закладах району; сприяти комплектуванню правовою літературою бібліотечного фонду; забезпечувати висвітлення в друкованих засобах масової інформації, телепередачах актуальних правових питань із залученням провідних фахівців-практиків у галузі права. Реалізація Програми сприятиме: проведенню різноманітних правоосвітніх заходів; наданню безоплатної правової допомоги населенню району; проведенню Днів, Тижнів, Декад, Місячників правових знань; висвітленню в друкованих засобах масової інформації, телепередачах актуальних правових питань із залученням провідних фахівців-практиків у галузі права; проведенню виїздів консультативного пункту з правової освіти населення з метою надання безкоштовної правової допомоги громадянам, які проживають у відділених населених пунктах району. 6. Заходи Програми 6.1. Розроблення і розповсюдження методичних посібників, рекомендацій, буклетів, інформаційних листів з актуальних правових питань. Володарське районне управління юстиції, Володарська МКМР з правової освіти населення, служба у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації 2015-2019 роки 6.2. Проведення конференцій, семінарів, диспутів з актуальних питань підвищення рівня правової культури населення району із залученням науковців та фахівців-практиків у галузі права. Володарське районне управління юстиції, Володарська МКМР з правової освіти населення, служба у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації 2015-2019 роки 6.3. Проведення навчально-методичних семінарів, курсів для викладачів права, заступників директорів з виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів, методистів дошкільних навчальних закладів району із залученням наукових працівників та фахівців-практиків у галузі права. Відділ освіти Володарської райдерж-адміністрації 2015-2019 роки 6.4. Проведення Днів, Тижнів, Декад, Місячників правових знань, олімпіад, конкурсів, вікторин на краще володіння правовими знаннями серед учнів та молоді загальноосвітніх навчальних закладів району із залученням представників правоохоронних органів, органів юстиції та судів. Відділ освіти Володарської райдержад-міністрації, Володарське районне управ-ління юстиції, служба у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, Володарський РВ ГУ МВС України у Київській області, головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержад-міністрації 2015-2019 роки 6.6. Проведення семінарів, тренінгів, "круглих столів" з актуальних питань соціально-правового захисту дітей, зокрема дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Служба у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді 2015-2019 роки 6.7. Забезпечення функціонування постійно діючого семінару з юрисконсультами підприємств, установ, організацій району всіх форм власності з актуальних проблем законодавства України. Володарське районне управління юстиції, Володарська МКМР з правової освіти населення, головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації 2015-2019 роки 6.8. З метою підвищення рівня кваліфікації голів та секретарів сільських, селищної рад систематичне проведення семінарів з питань дотримання конституційних прав громадян та з актуальних питань застосування чинного законодавства. Володарське районне управління юстиції, Володарська МКМР з правової освіти населення, головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації 2015-2019 роки 6.9. Висвітлення у засобах масової інформації актуальних правових питань із залученням провідних фахівців-практиків у галузі права. Володарське районне управління юстиції, Володарська МКМР з правової освіти населення, головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації 2015-2019 роки 6.10. Проведення в бібліотеках району Днів, Тижнів правових знань, зустрічей за "круглим столом", днів інформування, годин цікавих повідомлень, бесід, експрес-інформацій, бліц-вікторин, уроків права, сприяти розвитку в закладах культури району нових та нетрадиційних форм роботи. Відділ культури, туризму та з питань релігій райдержадміністрації, Володарське районне управління юстиції 2015-2019 роки 6.11. Активізувати роботу з позашкільної освіти та виховання дітей шляхом створення та оптимізації роботи гуртків, клубів, лекторіїв правоосвітнього та правовиховного профілю в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах району. Відділ культури, туризму та з питань релігій райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації 2015-2019 роки 6.12. Започаткувати на місцевому телебаченні правову програму для дітей та молоді району. ТРК „ГРАНТ”, відділ культури, туризму та з питань релігій райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації, Володарське районне управління юстиції 2015-2019 роки 6.13. Забезпечити вихід Сторінки правових знань на шпальтах газети „Голос Володарщини”. Редакція газети „Голос Володарщини”, Володарська МКМР з правової освіти населення, головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації 2015-2019 роки 6.14. Проведення виїздів консультативного пункту правової освіти населення з метою надання безкоштовної правової допомоги громадянам, які проживають у віддалених селах району. Володарська МКМР з правової освіти населення, головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації 2015-2019 роки 6.15. Проводити районні огляди-конкурси на кращу організацію правоосвітньої та правовиховної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах. Володарська МКМР з правової освіти населення, відділ освіти райдержад-міністрації, Володарське районне управ-ління юстиції 2015-2019 роки 7. Координація та контроль за ходом виконання Програми Координацію роботи, організаційне супроводження та контроль за ходом виконання Програми правової освіти населення району на 2015 - 2019 роки здійснює Володарське районне управління юстиції. Заступник голови районної ради П.Г.Харук ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцять четверта (позачергова) сесія шостого скликання Р І Ш Е Н Н Я Про Комплексну програму підтримки молоді у Володарському районі на 2015-2016 роки Розглянувши подання Володарської районної державної адміністрації від 26.12.2014 № 06-30/3970, відповідно до пункту 28 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з урахуванням висновків та рекомендацій постійної комісії з питань охорони здоров’я, освіти, культури, молоді та спорту, районна рада вирішила: 1. Затвердити Комплексну програму підтримки молоді у Володарському районі на 2015-2016 роки (далі – Програма), що додається. 2. Рекомендувати управлінням і відділам райдержадміністрації забезпечити безумовне виконання заходів Програми. 3. Управлінню фінансів райдержадміністрації при формуванні районного бюджету на відповідні роки передбачати кошти на виконання заходів Програми в межах загальних асигнувань, затверджених структурним підрозділам, відповідальним за їх виконання, виходячи з фінансового ресурсу бюджету та його пріоритетів. 4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань охорони здоров’я, освіти, культури, молоді та спорту. Голова ради П.Ф.Мусієнко смт Володарка 31 грудня 2014 року № 300 -34(П)-VІ Додаток до рішення ХХХІV позачергової сесії районної ради від 31 грудня 2014 року № 300-34(П)-VІ КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА підтримки молоді у Володарському районі на 2015-2016 роки 1. Загальні положення Населення Володарського району становить 17837 осіб, з них молодь віком від 14 до 35 років становить близько 4351 осіб або 25% від загальної чисельності населення. Проте місце молоді в суспільному житті визначається не лише часткою у структурі населення, але й особливостями її соціального становлення, суспільним призначенням. Становище молоді, її місце в суспільстві – важливий показник рівня розвитку регіону. У молодіжному середовищі району залишається багато проблем, вирішення яких вимагає комплексного підходу. Для значної частини молодих громадян гострою є проблема безробіття, залежностей, пасивної життєвої позиції. На жаль, триває негативна тенденція відтоку молоді з району, особливо із сіл. Болючою проблемою залишається питання забезпечення молоді житлом. Необхідністю посилення координації зусиль органів державної влади та громадськості у сфері забезпечення соціального становлення і розвитку молоді, реалізації її конституційних прав та свобод, підвищення ефективності молодіжної політики на районному рівні обумовлюється необхідність прийняття Володарською районною радою Комплексної програми підтримки молоді у Володарському районі на 2015-2016 роки (далі - Програма). 2. Мета та завдання Програми Основною метою Програми є комплексний підхід до створення сприятливих соціальних, економічних, фінансових та організаційних передумов для життєвого самовизначення і самореалізації молоді, розв’язання її нагальних проблем. Основними завданнями Програми є: сприяння ініціативі та активності молоді в усіх сферах життєдіяльності суспільства; розширення її участі у формуванні та реалізації державної політики щодо розв’язання соціальних проблем молоді; підтримка молодіжних і дитячих громадських організацій у реалізації програм, спрямованих на вирішення проблем молоді; сприяння зайнятості молоді, поліпшення її добробуту; профілактика негативних явищ та формування здорового способу життя у молодіжному середовищі; створення системи стимулювання інтелектуально й творчо обдарованих дітей та молоді, педагогічних працівників, що їх навчають. 3. Головні принципи Програми Програма ґрунтується на визнанні таких принципів, які застосовуються в роботі з молоддю на європейському та загальносвітовому рівнях і випливають із концептуальних засад, закладених в українському законодавстві, а саме: визнання того, що молода людина є активним учасником розбудови суспільства, відіграє в ньому важливу роль та несе відповідальність у процесах прийняття рішень на всіх рівнях, які впливають на її життя; всебічного забезпечення інтересів і потреб молодих громадян району з урахуванням особливостей та специфіки різних соціальних категорій і груп молоді, у тому числі правовий та соціальний захист тих молодих людей, які за власним соціальним статусом і станом здоров’я самі неспроможні про себе подбати (діти з неповних чи багатодітних сімей, сироти, молоді інваліди тощо); доступу молоді до відповідних і необхідних програм та послуг незалежно від статі, місця проживання, соціального, культурного, економічного чинників. Основними суб’єктами здійснення Програми є: органи державної влади та місцевого самоврядування; установи й заклади, які входять до соціальної інфраструктури району; дитячі та молодіжні організації всіх рівнів, які працюють на території району; молодь віком від 14 до 35 років, яка проживає, навчається чи працює на території району. 4. Фінансування і контроль за здійсненням Програми Джерелами фінансування Програми є кошти районного бюджету в обсягах, передбачених у рішеннях районної ради про районний бюджет на відповідні роки. Головним координатором у реалізації Програми є відділ з питань молоді та спорту районної державної адміністрації. Загальний контроль за ходом реалізації Програми здійснює голова районної державної адміністрації та голова районної ради. 5. Основні напрями та заходи щодо реалізації державної молодіжної політики у Володарському районі 5.1. Активізувати участь молоді у прийнятті рішень у галузі молодіжної політики. Підтримка молодіжних та дитячих громадських організацій, учнівського самоврядування. Відділ освіти, відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 5.2. Забезпечити діяльність координаційної ради з питань молодіжної політики при райдержадміністрації. Відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 5.3. Забезпечити проведення в райдержадміністрації стажування молоді з повною вищою освітою чи такої, що закінчує вищі навчальні заклади. Відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 5.4. Проводити напередодні державних свят – Дня молоді, Дня незалежності України заходи, що сприяють підвищенню інтересу молоді до проблем державотворення, розвитку демократії та громадянського суспільства. Відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 6. Розвиток економічної активності молоді. Розширення сфери зайнятості. Професійна підготовка молоді 6.1. Надавати профорієнтаційні послуги молоді з числа незайнятого населення шляхом оперативного інформування про потреби ринку праці у працівниках відповідних професій і кваліфікації. Районний центр зайнятості Постійно 6.2. Сприяти працевлаштуванню соціально незахищених категорій молоді, зокрема: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів працездатного віку шляхом бронювання робочих місць та створення нових робочих місць, шляхом надання дотацій підприємствам, спрямування на організацію підприємницької діяльності. Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, районний центр зайнятості Постійно 6.3. Сприяти працевлаштуванню безробітних з числа молоді за рахунок надання дотацій роботодавцям на створення додаткових робочих місць за кошти фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Районний центр зайнятості Постійно 6.4. Організовувати проведення виставок, ярмарок вакансій, семінарів, засідань за круглим столом тощо з питань забезпечення належної зайнятості та підтримки підприємницьких ініціатив молоді. Районний центр зайнятості Щороку 6.5. Проводити профорієнтаційну роботу серед сільської молоді щодо зайняття підприємницькою діяльністю та здобуття професій, пов’язаних з виробництвом, переробкою та реалізацією сільськогосподарської продукції. Районний центр зайнятості Постійно 7. Підтримка обдарованої молоді, сприяння творчому та інтелект-туальному розвитку дітей та молоді 7.1. Забезпечити своєчасне виявлення, соціальну підтримку та створення умов для навчання і розвитку обдарованих дітей. Відділ освіти, відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 7.2. Організовувати та проводити районні конкурси, фестивалі, олімпіади, огляди тощо для творчо обдарованих дітей та молоді. Відділ освіти, відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 7.3. Розширювати мережу підліткових клубів за місцем проживання, зміцнювати їх матеріально-технічну базу. Відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 7.4. Забезпечити ефективну діяльність спеціалізованих навчальних закладів (ліцеїв, школи мистецтв, дитячо-юнацької спортивної школи), поліпшувати умови їх матеріально-технічного, фінансового забезпечення. Відділ освіти, відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015 - 2016 роки 8. Формування здорового способу життя та профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі 8.1. Проводити щорічне медичне обстеження дітей та підлітків. Центральна районна лікарня 2015-2016 роки 8.2. Взяти участь у семінарах для вчителів, практичних психологів загальноосвітніх закладів району з питань профілактики ВІЛ/СНІДу, вживання алкоголю та наркотиків серед дітей та учнівської молоді. Відділ освіти райдержадміністрації, центральна районна лікарня, районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді 2015-2016 роки 8.3. Проводити заходи до Всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням, Всесвітнього дня боротьби з наркоманією та Дня боротьби із СНІДом . Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділ освіти, служба у справах дітей та сім’ї райдержадміністрації, центральна районна лікарня 2015-2016 роки 8.4. Організовувати спартакіади для різних категорій молоді, у тому числі для допризовної та учнівської молоді, особливу увагу приділити молоді, що проживає в сільській місцевості. Відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 8.5. Проводити дитячо-юнацькі турніри, матчі тощо. Відділ з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 8.6. Організовувати та проводити туристсько-спортивні заходи для учнівської молоді. Відділи освіти, з питань молоді та спорту райдержадміністрації 2015-2016 роки 8.7. Проводити спартакіади з військово-прикладних видів спорту, військово-патріотичні акції, місячники оборонно-масової та спортивної роботи. Відділи освіти, з питань молоді та спорту райдержадміністрації, райвійськкомат 2015-2016 роки 8.8. Сприяти створенню фізкультурно-оздоровчих клубів та секцій на базі закладів освіти та позашкільних навчально-виховних закладів. Відділи освіти, з питань молоді та спорту райдержадміністрацій 2015-2016 роки 8.9. Проводити „День призовника” для призовників та юнаків старших класів з організацією святкових концертів, виступів представників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, ветеранів, воїнів-інтернаціоналістів, матерів. Райвійськкомат, відділи культури туризму та питань релігій, освіти, з питань молоді та спорту райдержадміністрації, районний центр соціальних служб для сім’ї дітей та молоді. Заступник голови ради П.Г.Харук ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцять четверта (позачергова) сесія шостого скликання Р І Ш Е Н Н Я Про районний бюджет Володарського району на 2015 рік Відповідно до пункту 17 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в України ” (з наступними змінами), частини десятої статті 75, статей 76 і 77 Бюджетного кодексу України, Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік ”, враховуючи позитивні висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету та фінансів, районна рада вирішила: 1. Визначити на 2015 рік: - доходи районного бюджету у сумі 76 806 360 грн., в тому числі доходи загального фонду районного бюджету 76 003 500 грн., у тому числі освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 19 758 500 грн., медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 11 051 900 грн., субвенції з державного бюджету в сумі 29 078 500 грн., інші субвенції 75 600 грн., доходи спеціального фонду районного бюджету 802 860 грн. згідно з додатком № 1 цього рішення; - видатки районного бюджету у сумі 76 814 460 грн., в тому числі видатки загального фонду районного бюджету 76 003 500 грн., видатки спеціального фонду районного бюджету 810 960 грн. 2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2015 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, у тому числі по загальному фонду 76 003 500 грн. та спеціальному фонду 810 960 грн. згідно з додатком № 2 до цього рішення. 3. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів районного бюджету у сумі 20 000 тис. гривень. 4. Затвердити на 2015 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком № 3 до цього рішення. 5. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду районного бюджету на 2015 рік за їх економічною структурою: - оплата праці працівників бюджетних установ (код 2110); - нарахування на заробітну плату (код 2120); - придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів (код 2220); - забезпечення продуктами харчування (код 2230); - оплата комунальних послуг та енергоносіїв ( код 2270); - поточні трансферти населенню (код 2600); - поточні трансферти місцевим бюджетам (код 2620). 6. Затвердити на 2015 рік перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку згідно з додатком № 4 до цього рішення. 7. Розпорядникам коштів місцевих бюджетів забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань. Установити, що головні розпорядники коштів районного бюджету мають право брати зобов’язання у 2015 році, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, в межах відповідних бюджетних призначень, затверджених їм на поточний рік. 8. Відповідно до статті 89 Бюджетного кодексу України видатки на утримання сільських будинків культури та сільських клубів, а також на ДНЗ „Пізнайко” здійснювати за рахунок коштів районного бюджету. Керівникам відповідних бюджетних установ провести всі бухгалтерські операції по їх передачі, необхідних для здійснення повноцінного функціонування закладів. 9. Установити, якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати встановлені додатком № 2 цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких надпланових обсягів, у першу чергу, на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату та енергоносіїв. Якщо такої заборгованості немає, розпорядник бюджетних коштів спрямовує: - 50 відсотків коштів на заходи, що здійснюються за рахунок відповідних надходжень і - 50 відсотків коштів - на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою. У такому разі розпорядник бюджетних коштів здійснює перерозподіл обсягів узятих бюджетних зобов’язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов’язаннями із спеціального фонду бюджету. 10. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію районних програм у сумі 145 000 тис. грн. згідно з додатком № 5 до цього рішення. 11. Доручити голові районної ради забезпечити укладання з відповідними органами місцевого самоврядування Володарського району угод, передбачених Бюджетним кодексом України, про прийняття – передачу видатків до районного бюджету у вигляді міжбюджетних трансфертів на прийняття - передачу відповідних повноважень 12. Надати право управлінню фінансів Володарської райдержадміністрації укладати від свого імені договори про отримання короткотермінових позичок в органах Державної казначейської служби України на покриття тимчасових касових розривів районного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду. 13. Дозволити управлінню фінансів райдержадміністрації в процесі виконання районного бюджету у виняткових випадках за обгрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл видатків в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу бюджетних призначень окремо за загальним та спеціальним фондами районного бюджету. 14. При надходженні у міжсесійний період у 2015 році субвенцій та дотацій з державного бюджету надати право районній державній адміністрації приймати рішення протягом року щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного бюджету, затверджених розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації, з наступним внесенням змін до рішення сесії районної ради про районний бюджет. 15. Надати право управлінню фінансів Володарської райдержадміністрації затверджувати розпорядження на фінансування видатків районного бюджету. 16. Якщо після прийняття рішення про районний бюджет повноваження щодо виконання функцій або надання послуг, на яке затверджене бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника коштів районного бюджету до іншого, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншому головному розпоряднику бюджетних коштів, якому це доручено за процедурою, визначеною частиною шостою статті 23 Бюджетного кодексу України. 17. Головним розпорядникам коштів районного бюджету : - у тижневий термін після затвердження районного бюджету забезпечити складання та затвердження кошторисів доходів і видатків бюджетних установ, планів використання бюджетних коштів одержувачів коштів районного бюджету і подати їх управлінню Державної казначейської служби України у Володарському районі Головного управління Державної казначейської служби України у Київській області та до управління фінансів Володарської райдержадміністрації для здійснення фінансування видатків; - затвердити ліміти споживання енергоносіїв в натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань. 18. Установити, що керівники бюджетних установ утримують фактичну чисельність працівників станом на 01.01.2015 та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, індексацію в межах місячного фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисах або планах використання бюджетних коштів. 18.1. Штатна чисельність працівників закладів охорони здоров’я району передбачається з урахуванням проведеного в попередні роки її упорядкування згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.02.2000 року „Про штатні нормативи та типові штати закладів охорони здоров’я”. 19. Установити, що у загальному фонді районного бюджету на 2015 рік: 19.1. до доходів належать надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, а також такі надходження: - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати; - податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами: - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата; - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування; - податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності; - частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до бюджету; - надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності. 19.2. джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України щодо районного бюджету: - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати; - податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами: - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата; - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування; - податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності; - частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до бюджету; - надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності. 20. Установити, що джерелами формування спеціального фонду районного бюджету України на 2015 рік у частині доходів є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, а також власні надходження бюджетних установ. 21. Установити, що джерелами формування спеціального фонду районного бюджету на 2015 рік у частині фінансування є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, а також власні надходження бюджетних установ. 22. Дане рішення набуває чинності з 01 січня 2015 року. 23. Додатки № 1, 2, 3, 4, 5 до цього рішення є його невід’ємною частиною. 24. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету та фінансів. Голова ради П.Ф.Мусієнко смт Володарка 31 грудня 2014 року № 303-34(П)-VІ ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцять четверта (позачергова) сесія шостого скликання Р І Ш Е Н Н Я Про районний бюджет Володарського району на 2015 рік Відповідно до пункту 17 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в України ” (з наступними змінами), частини десятої статті 75, статей 76 і 77 Бюджетного кодексу України, Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік ”, враховуючи позитивні висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань бюджету та фінансів, районна рада вирішила: 1. Визначити на 2015 рік: - доходи районного бюджету у сумі 76 806 360 грн., в тому числі доходи загального фонду районного бюджету 76 003 500 грн., у тому числі освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 19 758 500 грн., медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 11 051 900 грн., субвенції з державного бюджету в сумі 29 078 500 грн., інші субвенції 75 600 грн., доходи спеціального фонду районного бюджету 802 860 грн. згідно з додатком № 1 цього рішення; - видатки районного бюджету у сумі 76 814 460 грн., в тому числі видатки загального фонду районного бюджету 76 003 500 грн., видатки спеціального фонду районного бюджету 810 960 грн. 2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2015 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами, у тому числі по загальному фонду 76 003 500 грн. та спеціальному фонду 810 960 грн. згідно з додатком № 2 до цього рішення. 3. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів районного бюджету у сумі 20 000 тис. гривень. 4. Затвердити на 2015 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком № 3 до цього рішення. 5. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду районного бюджету на 2015 рік за їх економічною структурою: - оплата праці працівників бюджетних установ (код 2110); - нарахування на заробітну плату (код 2120); - придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів (код 2220); - забезпечення продуктами харчування (код 2230); - оплата комунальних послуг та енергоносіїв ( код 2270); - поточні трансферти населенню (код 2600); - поточні трансферти місцевим бюджетам (код 2620). 6. Затвердити на 2015 рік перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку згідно з додатком № 4 до цього рішення. 7. Розпорядникам коштів місцевих бюджетів забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань. Установити, що головні розпорядники коштів районного бюджету мають право брати зобов’язання у 2015 році, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, в межах відповідних бюджетних призначень, затверджених їм на поточний рік. 8. Відповідно до статті 89 Бюджетного кодексу України видатки на утримання сільських будинків культури та сільських клубів, а також на ДНЗ „Пізнайко” здійснювати за рахунок коштів районного бюджету. Керівникам відповідних бюджетних установ провести всі бухгалтерські операції по їх передачі, необхідних для здійснення повноцінного функціонування закладів. 9. Установити, якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати встановлені додатком № 2 цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких надпланових обсягів, у першу чергу, на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату та енергоносіїв. Якщо такої заборгованості немає, розпорядник бюджетних коштів спрямовує: - 50 відсотків коштів на заходи, що здійснюються за рахунок відповідних надходжень і - 50 відсотків коштів - на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою. У такому разі розпорядник бюджетних коштів здійснює перерозподіл обсягів узятих бюджетних зобов’язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов’язаннями із спеціального фонду бюджету. 10. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію районних програм у сумі 145 000 тис. грн. згідно з додатком № 5 до цього рішення. 11. Доручити голові районної ради забезпечити укладання з відповідними органами місцевого самоврядування Володарського району угод, передбачених Бюджетним кодексом України, про прийняття – передачу видатків до районного бюджету у вигляді міжбюджетних трансфертів на прийняття - передачу відповідних повноважень 12. Надати право управлінню фінансів Володарської райдержадміністрації укладати від свого імені договори про отримання короткотермінових позичок в органах Державної казначейської служби України на покриття тимчасових касових розривів районного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду. 13. Дозволити управлінню фінансів райдержадміністрації в процесі виконання районного бюджету у виняткових випадках за обгрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати перерозподіл видатків в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу бюджетних призначень окремо за загальним та спеціальним фондами районного бюджету. 14. При надходженні у міжсесійний період у 2015 році субвенцій та дотацій з державного бюджету надати право районній державній адміністрації приймати рішення протягом року щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного бюджету, затверджених розпорядженням голови Володарської райдержадміністрації, з наступним внесенням змін до рішення сесії районної ради про районний бюджет. 15. Надати право управлінню фінансів Володарської райдержадміністрації затверджувати розпорядження на фінансування видатків районного бюджету. 16. Якщо після прийняття рішення про районний бюджет повноваження щодо виконання функцій або надання послуг, на яке затверджене бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника коштів районного бюджету до іншого, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншому головному розпоряднику бюджетних коштів, якому це доручено за процедурою, визначеною частиною шостою статті 23 Бюджетного кодексу України. 17. Головним розпорядникам коштів районного бюджету : - у тижневий термін після затвердження районного бюджету забезпечити складання та затвердження кошторисів доходів і видатків бюджетних установ, планів використання бюджетних коштів одержувачів коштів районного бюджету і подати їх управлінню Державної казначейської служби України у Володарському районі Головного управління Державної казначейської служби України у Київській області та до управління фінансів Володарської райдержадміністрації для здійснення фінансування видатків; - затвердити ліміти споживання енергоносіїв в натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань. 18. Установити, що керівники бюджетних установ утримують фактичну чисельність працівників станом на 01.01.2015 та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, індексацію в межах місячного фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисах або планах використання бюджетних коштів. 18.1. Штатна чисельність працівників закладів охорони здоров’я району передбачається з урахуванням проведеного в попередні роки її упорядкування згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.02.2000 року „Про штатні нормативи та типові штати закладів охорони здоров’я”. 19. Установити, що у загальному фонді районного бюджету на 2015 рік: 19.1. до доходів належать надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, а також такі надходження: - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати; - податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами: - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата; - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування; - податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності; - частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до бюджету; - надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності. 19.2. джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України щодо районного бюджету: - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати; - податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами: - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата; - податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування; - податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності; - частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до бюджету; - надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності. 20. Установити, що джерелами формування спеціального фонду районного бюджету України на 2015 рік у частині доходів є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, а також власні надходження бюджетних установ. 21. Установити, що джерелами формування спеціального фонду районного бюджету на 2015 рік у частині фінансування є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, а також власні надходження бюджетних установ. 22. Дане рішення набуває чинності з 01 січня 2015 року. 23. Додатки № 1, 2, 3, 4, 5 до цього рішення є його невід’ємною частиною. 24. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету та фінансів. Голова ради П.Ф.Мусієнко смт Володарка 31 грудня 2014 року № 303-34(П)-VІ ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцять четверта (позачергова) сесія шостого скликання Р І Ш Е Н Н Я Про програму підтримки редакції районної газети «Голос Володарщини» на 2015-2018 роки Розглянувши подання Володарської районної державної адміністрації від 17.12.2014 № 06-24/3877, розглянувши відповідно до пункту 28 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з урахуванням висновків та рекомендацій постійної комісії з питань соціально-економічного та культурного розвитку і комунальної власності, районна рада вирішила: 1. Затвердити програму підтримки редакції районної газети «Голос Володарщини» на 2015 – 2018 роки (далі – Програма), що додається. 2. Управлінню фінансів райдержадміністрації при формуванні районного бюджету на відповідні роки передбачати кошти на виконання заходів Програми, виходячи з фінансового ресурсу бюджету та його пріоритетів. 3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціально-економічного та культурного розвитку і комунальної власності. Голова ради П.Ф.Мусієнко смт Володарка 31 грудня 2014 року № 299-34(П)-VІ Додаток до рішення ХХХІV позачергової сесії районної ради від 31 грудня 2014 року № 299-34(П)-VІ ПРОГРАМА підтримки редакції районної газети “Голос Володарщини” на 2015 – 2018 роки 1. Обґрунтування необхідності прийняття Програми Районна програма підтримки редакції районної газети "Голос Володарщини" (далі — Програма) розроблена з метою створення належних умов редакції районної газети "Голос Володарщини" для творчої діяльності, забезпечення конституційних гарантій на свободу слова в Україні, відповідно до Конституції України, законів України "Про інформацію", "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації" і передбачає надання реальної економічної підтримки редакції районної газети "Голос Володарщини" на систематичне, всебічне і об'єктивне висвітлення діяльності органу державної влади в районі — районної державної адміністрації і органу місцевого самоврядування — районної ради. Повноваження засобів масової інформації визначені Конституцією України, Законами України „Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні”, „Про інформацію”, „Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”, „Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів”. Реалізація засобами масової інформації наданих ними повноважень потребує зміцнення організаційних, матеріальних, фінансових та інших засад їх діяльності. Програма передбачає створення належних умов для творчої діяльності працівників засобів масової інформації, забезпечення конституційних гарантій на свободу слова в Україні відповідно до Конституції України, доступу громадян до інформації, зміцнення матеріально-технічних, фінансових, організаційних основ функціонування редакції газети “Голос Володарщини”. 2. Мета Програми Метою Програми є широке висвітлення життя Володарського району на сторінках газети “Голос Володарщини “, забезпечення прав і свобод громадян на отримання інформації про діяльність органів влади, місцевого самоврядування, вільне вираження своїх поглядів і переконань. 3. Фінансування Програми Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів районного бюджету. Кошти виділятимуться на відповідний рік згідно із проектом розрахунку видатків на виконання Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів. 4. Заходи щодо реалізації Програми 1. Згідно Закону України „Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації” укласти угоду на висвітлення діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування на відповідні роки. Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації, районна рада, редакція газети „Голос Володарщини” 2015-2018 роки 2. Удосконалити систему надання ЗМІ об’єктивної та неупередженої інформації про діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань політичного, соціально-економічного, культурного життя району, селища, територіальних громад. Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації, районна рада, редакція газети „Голос Володарщини” Постійно 3. З метою поліпшення поінформованості населення району забез-печувати участь працівників редакції газети у конференціях, семінарах, нарадах, засіданнях, конкурсах, фестивалях тощо. Відділ організаційної роботи райдержадміністрації, районна рада, редакція газети „Голос Володарщини” Постійно 4. Забезпечувати реагування на пропозиції, критичні зауваження громадян, в яких порушуються важливі питання життєдіяльності району. Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації, районна рада, редакція газети „Голос Володарщини” Постійно 5. З метою виконання Програми та подальшого вдосконалення якості та оперативності в інформуванні населення району: 5.1. Продовжити публікацію офіційних матеріалів під рубриками “У райдержадміністрації”, “Рада і депутат: робота в ім'я громади”, “Офіційно”, “Будні рад”. Редакція газети „Голос Володарщини” Постійно 5.2. Продовжити висвітлення діяльності райдержадміністрації і районної ради під рубриками: “Запитайте у влади”, “Тиждень відкритого листа”, „З достовірних джерел”, “За чутками і насправді”, "Роз’яснює спеціаліст", “З’ясовуємо на прохання читачів” та ін. 5.3. Регулярно друкувати тематичні сторінки “Моє село — краплиночка на карті...”, “Будьмо здорові”, "Будні та свята школи", "Звичаї, традиції, обряди", для дітей - “Сонечко”, тематичні добірки, підготовлені правоохоронними органами, структурними підрозділами райдержадміністрації. Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації, редакція газети „Голос Володар- щини” Постійно 5.4. Відповідно до вимог сьогодення та ініціативи обласних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування висвітлювати новини Київщини. Редакція газети „Голос Володарщини” Постійно 5.5. По можливості збільшувати обсяг п’ятничних номерів газети з метою ширшого висвітлення життя району, області, держави. Редакція газети „Голос Володарщини” Постійно 5.6. Забезпечити висвітлення кращого досвіду організації виробництва, освіти, історії рідного краю, розповідей про славних людей Володарщини, проблем охорони природи тощо. Редакція газети „Голос Володарщини” Постійно Заступник голови ради П.Г.Харук
Категорія: Публічна інформація | Додав: Artimonov (06.01.2015)
Переглядів: 531 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]