Володарська районна рада

Ваша IP адреса: 18.118.16.229
Сьогодні: 19.05.2024
17:36
Карта сайту Контакти Головна

Користувач

Гість

Група: Гости

Шановний гість сайту, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Пошук

Календар

«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування

Оцініть роботу районної ради
Всього відповідей: 36
Головна » 2015 » Квітень » 22 » "Про підсумки соціально економічного розвитку району за 2014 рік та програма на 2015 рік"
11:51
"Про підсумки соціально економічного розвитку району за 2014 рік та програма на 2015 рік"
ПРОЕКТ ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Тридцять шоста сесія шостого скликання Р І Ш Е Н Н Я Про підсумки соціально-економічного розвитку району за 2014 рік та програму соціально-економічного і культурного розвитку Володарського району на 2015 рік Розглянувши подання Володарської районної державної адміністрації від 21.04.2015 № 06-24/967, відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", заслухавши та обговоривши доповідь «Про підсумки соціально-економічного розвитку району за 2014 рік та програму соціально-економічного і культурного розвитку Володарського району на 2014 рік», врахувавши рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного та культурного розвитку і комунальної власності, районна рада вирішила: 1. Звіт про підсумки соціально-економічного розвитку району за 2014 рік взяти до відома. 2. Затвердити Програму соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району на 2015 рік, що додається. 3. Рекомендувати районній державній адміністрації: 3.1. забезпечити належну координацію робіт та контроль щодо виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку району на 2015 рік; 3.2. у разі прийняття в державі нормативних актів, що призведуть до зміни показників Програми, проводити необхідні уточнення їх та зміни; 3.3.під час формування та внесення змін до показників районного бюджету на 2015 рік враховувати за поданням головних розпорядників коштів видатків на реалізацію заходів Програми, виходячи з реальних можливостей бюджету та його пріоритетів. 4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну і районної ради з питань соціально-економічного та культурного розвитку і комунальної власності. Заступник голови ради П.Г.Харук смт Володарка 28 квітня 2015 року № -36-VІ Додаток до рішення ХХХVІ сесії районної ради від 28 квітня 2015 року № -36-VІ П Р О Г Р А М А СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ ВОЛОДАРСЬКОГО РАЙОНУ НА 2015 РІК З М І СТ стор. ВСТУП............................................................................................... ПАСПОРТ Програми соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району у 2015 році 4 5 1. Аналіз економічного і соціального розвитку району у 2014 році 6 2. Мета та пріоритети соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району у 2015 році................................. 7 3. Основні напрями соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району у 2015році................................. 8 3.1. Соціальна сфера.............................................................................. 9 3.1.1. Демографічний розвиток, підтримка сімей та молоді................... 9 3.1.2. Зайнятість населення та ринок праці............................................. 9 3.1.3. Грошові доходи населення............................................................. 11 3.1.4. Пенсійне забезпечення................................................................... 12 3.1.5. Соціальний захист населення......................................................... 13 3.1.6. Житлове будівництво...................................................................... 14 3.1.7. Житлово-комунальне господарство............................................... 15 3.1.8. Енергозабезпечення та енергозбереження................................... 15 3.2. Гуманітарна сфера.......................................................................... 17 3.2.1. Охорона здоров’я............................................................................. 17 3.2.2. Освіта................................................................................................ 18 3.2.3. Культура і туризм............................................................................. 19 3.2.4. Фізична культура і спорт.................................................................. 20 3.3. Охорона навколишнього природного середовища....................... 21 3.4. Розвиток підприємництва................................................................ 21 3.5. Інвестиційна діяльність.................................................................... 23 3.6. Розвиток реального сектору економіки.......................................... 24 3.6.1. Промисловість.................................................................................. 24 3.6.2. Агропромисловий комплекс............................................................ 25 3.6.3. Транспорт та дорожнє господарство.............................................. 27 3.6.4. Споживчий ринок............................................................................. 27 3.7. Фінансові ресурси............................................................................ 28 Додаток 1 Таблиця 1 Основні показники економічного і соціального розвитку Володарського району....................................... 30 Таблиця 2 Основні показники ринку праці......................................... 34 Таблиця 3 Розвиток інфраструктури малого підприємництва.......... 35 Таблиця 4 Виробництво основних видів сільськогосподарської продукції............................................................................. 36 Додаток 2 Заходи щодо забезпечення реалізації у 2014-2015 роках основних проблем соціально-економічного розвитку Володарського району................................................... 37 ВСТУП Програма соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району на 2015 рік (далі – Програма) підготовлена на основі аналізу розвитку району за попередній період, визначає цілі, пріоритетні напрями соціально-економічного розвитку Володарщини на 2015 рік, прогнозні показники розвитку району, а також заходи щодо реалізації державної політики, спрямованої на підвищення якості життя та добробуту громадян. Соціально-економічний аналіз, порівняльні переваги, виклики та ризики, що враховують специфіку Київщини, є основою стратегічного планування, поєднуючи в собі потреби районів і шляхи розв’язання проблем. В основу Програми покладені ключові положення Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року та Закону України "Про засади внутрішньої і зовнішньої політики". У Програмі передбачений комплекс завдань та заходів, спрямованих на стабілізацію роботи і розвиток основних галузей виробничої та соціальної сфери району. Програма розроблена на основі вимог Конституції України з урахуванням положень: 1. Законів України: „Про місцеві державні адміністрації”, „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, „Про державні цільові програми”, „Про інвестиційну діяльність”, „Про стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях економіки з метою створення нових робочих місць”, „Про зовнішньоекономічну діяльність”, „Про розвиток та підтримку малого та середнього підприємництва в Україні”. 2. Постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 385 „Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року.” 3. Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 06.11.2014 № 370 „Про схвалення проекту Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року” Організацію виконання Програми здійснює районна державна адміністрація, її структурні підрозділи спільно з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, які розробили відповідні розділи Програми. У процесі виконання Програма може уточнюватися. Зміни і доповнення до Програми затверджуються Володарською районною радою за поданням Володарської районної державної адміністрації. Звітування про виконання Програми здійснюватиметься за підсумками року. Паспорт Програми соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району у 2015 році 1. Ініціатор розроблення програми Володарська районна державна адміністрація 2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми Розпорядження голови районної державної адміністрації від ______ № ____ „Про проект Програми соціально - економічного та культурного розвитку Володарського району на 2015 рік” 3. Розробник програми Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації 4. Співрозробники програми Управління агропромислового розвитку, відділ освіти, управління соціального захисту населення, фінансове управління, служба у справах сім’ї та дітей, відділ з питань фізичної культури та спорту, відділ культури, туризму та з питань релігії райдержадміністрації, відділ містобудування, архітектури капітального будівництва, відділ житлово–комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду у Володарському районі, Володарське відділення Тетіївської МДПІ, районний центр зайнятості, ЦРЛ, КЗОС ”ВЦПМСД”, виконавчі комітети селищної та сільських рад 5. Відповідальні виконавці програми Управління агропромислового розвитку, відділ освіти, управління соціального захисту населення, фінансове управління, служба у справах сім’ї та дітей, відділ з питань фізичної культури та спорту, відділ культури, туризму та з питань релігії райдержадміністрації, відділ містобудування, архітектури капітального будівництва, відділ житлово–комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, управління Пенсійного фонду у Володарському районі, Володарське відділення Тетіївської МДПІ, районний центр зайнятості, ЦРЛ, КЗОС ”ВЦПМСД”, виконавчі комітети селищної та сільських рад 6. Учасники програми Підприємства, організації та підприємці району 7. Термін реалізації програми 2015 рік 8. Фінансування програми Фінансування заходів буде проводитись за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів, шляхом використання позабюджетних джерел та власних коштів підприємств, організацій та підприємців району 1. Аналіз економічного і соціального розвитку району у 2014 році Аналіз соціально-економічного розвитку району за 2014 рік свідчить про що позитивні зрушення щодо нарощування темпів економічного зростання досягнуто з наступних результатів: було працевлаштовано 995 незайнятих трудовою діяльністю, що на 43 чоловіки менше проти відповідного періоду минулого року. Рівень працевлаштування становить 33,4 %; 22 безробітних отримали одноразову допомогу по безробіттю для відкриття підприємницької діяльності; Середньомісячна заробітна плата по району становить 2373 грн., працівникам сільського господарства – 2470,12 грн. Середній розмір пенсій по району становить 1382,39 грн. Станом на 01.01.2015 фізичних осіб підприємців - 623, юридичних осіб – 328, фермерських господарств - 28. Протягом року суб’єктами малого підприємництва району внесено до бюджетів усіх рівнів 11 780,7 тис. грн. податків і платежів. Частка податкових надходжень від діяльності малого підприємництва у загальному обсязі податкових надходжень становить 26,7 %, що на 1 437,6 тис. грн. податків і платежів більше ніж за 2013 рік. Сума капітальних інвестицій за 2014 рік склала 53 млн. 126 тис. грн., що на 3 млн. 662 тис. грн. менше відповідного періоду минулого року. За джерелами фінансування в тому числі: власні кошти підприємств і організацій - 51 млн. 277 тис. грн., кредити банків та інші позики – 1 млн. 705 тис.грн. Основними інвесторами в районі залишаються сільськогосподарські та фермерські підприємства. За власні кошти підприємства придбали 35 одиниць техніки на суму 20 млн. 565 тис. грн. За 12 місяців 2014 року обсяг промислового виробництва склав 78664,0 тис. грн., що на 11824,7 тис. грн. більше проти відповідного періоду минулого року. Обсяг реалізованої продукції склав 151771,1 тис. грн., що на 95989,5 тис. грн. більше проти відповідного періоду минулого року. Значне збільшення реалізованої продукції відбулося за рахунок підприємств, які посіяли буряк і переробивши, реалізували цукор. В рослинництві валове виробництво зерна в 2014 році збільшилось в порівнянні з минулим роком на 4,6 тисяч тонн. Урожайність зернових культур збільшилась на 5,7 ц/га. Площі посіву цукрових буряків, в порівнянні з 2013 роком, збільшились більше як в два рази (2013 рік -986 га, 2014 рік -2091 га). Валове виробництво цукрових буряків збільшилось майже в три рази. Урожайність з одного гектару збільшилась на 136,2 ц. Протягом року вироблено молока всього -106789 цнт , надій на корову становить – 6194 кг. У порівнянні з відповідним періодом минулого року валовий надій залишився на рівні 2013 року, а надій на одну корову збільшено на - 308 кг. Реалізації м’яса на забій в живій вазі всього – 32449 цнт, у тому числі ВРХ – 4815 цнт, свиней – 4682 цнт, птиці –22888 цнт., інше м»ясо (конина) – 64 цнт. У порівнянні з минулим роком обсяги реалізації м’яса зменшено на - 4200 цнт, у тому числі великої рогатої худоби на - 753 цнт, свиней на – 596 цнт. птиці на – 2790 цнт. Ці дані дають змогу прогнозувати виконання очікуваних показників розвитку основних галузей та сфер діяльності району на 2015 рік та планувати їх поступове зростання . 2. Мета та пріоритети соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району у 2015 році Основною метою Програми є вирішення соціальних проблем та покращення рівня життя населення, відновлення сталого економічного розвитку територіальних громад району завдяки впровадженню заходів Програми економічних реформ "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава". Досягнення зазначеної мети планується здійснити шляхом реалізації наступних пріоритетних напрямів: розширення можливостей реалізації права громадян на гідну працю, підвищення їх доходів шляхом збереження позитивної тенденції щодо зростання середньомісячної заробітної плати, створення умов для підвищення рівня зайнятості населення, стимулювання роботодавців у створенні нових робочих місць, збереження та розвитку трудового потенціалу; підвищення рівня соціальних стандартів життя шляхом поліпшення якості та доступності послуг, що надаються закладами освіти, охорони здоров`я, соціального захисту малозабезпечених та соціально незахищених громадян, забезпечення ефективної адресної підтримки та соціального захисту сімей з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах; реформування агропромислового комплексу, формування конкурентоспроможного аграрного виробництва, поліпшення соціальної сфери села шляхом розвитку сільських територій та створення достойних умов для проживання сільського населення; збереження позитивної тенденції нарощування темпів приросту вітчизняних та іноземних інвестицій, стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях економіки шляхом пріоритетного залучення інвесторів на засадах державно-приватного партнерства; створення сприятливих умов для розвитку підприємницької діяльності та поліпшення бізнес-клімату шляхом реалізації державної політики подальшого формування реальних механізмів підтримки малого та середнього підприємництва, спрощення умов ведення бізнесу та усунення адміністративних обмежень, що стримують розвиток підприємницької діяльності; забезпечення населення, підприємств, організацій якісними комунальними послугами, підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунальних систем, впровадження нових енергозберігаючих технологій та обладнання, застосування альтернативних видів палива; реалізація природоохоронних заходів, спрямованих на покращення екологічного стану району, забезпечення цільового використання фінансових ресурсів, що виділяються на виконання екологічних заходів загальнодержавного і регіонального значення; забезпечення наповнюваності бюджетів усіх рівнів шляхом удосконалення управління державними фінансами та проведення раціональної, ефективної податково-бюджетної політики. 3. Основні напрями соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району у 2015 році 3.1. Соціальна сфера 3.1.1. Демографічний розвиток, підтримка сімей та молоді Збереження життєвого та трудового потенціалу населення Володарського району на основі формування та реалізації заходів ефективної демографічної політики є найважливішим ресурсом для забезпечення економічного зростання. У 2014 році демографічна ситуація у Володарському районі, як і у попередні роки, характеризується зменшенням чисельності населення, яке відбувається виключно за рахунок природного скорочення. Головні цілі на 2015 рік Досягнення сталого демографічного розвитку, створення в районі необхідних умов для збереження і зміцнення репродуктивного здоров’я населення, формування та стимулювання здорового способу життя, розв’язування проблем гігієни і безпеки праці, підтримки молоді, захисту інвалідів та людей похилого віку, забезпечення прав і свобод дітей у відповідності до вимог міжнародної Конвенції про права дитини, ратифікованої Україною. Створення сприятливих умов для якісного оздоровлення та відпочинку дітей, зміцнення їх фізичного та психічного здоров’я. Основні завдання та заходи на 2015 рік 1. Удосконалення системи охорони здоров’я населення, насамперед підлітків, молоді, а також зниження рівня смертності, професійних захворювань, побутового та виробничого травматизму та збільшення тривалості життя населення. 2. Розвиток дошкільного і позашкільного виховання та освіти, включаючи сімейні форми. 3. Забезпечення права дитини на виховання у сім’ї або, у випадку втрати батьківського піклування, у сімейному оточенні за принципом родинності. 4. Забезпечення адресної підтримки кожної сім'ї з дітьми, яка перебуває у складних життєвих обставинах та існує ризик вилучення дитини, комплексом соціальних послуг у громаді. 5. Оздоровлення та відпочинок дітей з метою підвищення рівня безпеки та якості надання оздоровчих послуг: вжиття заходів щодо належного рівня оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги. Забезпечення оздоровчими та відпочинковими послугами не менше 70% дітей шкільного віку. 6. Запровадження механізму запобігання насильства у сім'ї, проведення районної кампанії "Стоп насильству": налагодження дієвої співпраці структур, які відповідають за попередження насильства в сім'ї; забезпечення максимального виявлення випадків насильства та координація роботи всіх задіяних структур. 7. Вирішення питань захисту житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа 8. Попередження соціального сирітства шляхом введення системи раннього виявлення сімей з дітьми, які опинилися у складних сімейних обставинах. 9. Підвищення освіченості активної молоді, проведення заходів освітньовиховного, культурологічного та інформаційного спрямування. Передбачається, що у 2013 році завдяки проведенню передбачених заходів уповільняться темпи зменшення населення району. 3.1.2. Зайнятість населення та ринок праці Соціально – економічний розвиток району залежить від розвитку ринку праці та створення умов для забезпечення ефективних робочих місць. У 2014 році ситуація на ринку праці району, порівняно з попередніми роками, стабілізувалося, але наслідки світової фінансово – економічної кризи ще впливають на загальний стан ринку праці. Протягом 2014 року на обліку Володарського районного центру зайнятості перебувало 2436 осіб, які мали статус безробітного, що на 249 осіб менше відповідного періоду 2013 року. Протягом цього періоду, було працевлаштовано – 804 безробітних, загальна кількість працевлаштованих враховуючи тих, хто не мав статусу безробітного – 995 осіб. Одноразову допомогу на організацію підприємницької діяльності отримали – 22 безробітних. Надано 36 компенсацій єдиного внеску роботодавцям. Рівень працевлаштування становить 33,4 %. На кінець грудня на обліку перебувало – 908 безробітних з них, допомогу по безробіттю отримувало – 761 безробітних, середній розмір допомоги по безробіттю становив – 987 грн. На кінець звітного періоду рівень зареєстрованого безробіття становив – 9,0 %, що на 1,3 % менше відповідного періоду минулого року. За даний період по вимушеним переселенцям, які переміщуються з АР Крим та зони проведекння АТО, 18 осіб працевлаштовано, перебувають на обліку та отримують послуги 7 осіб. Головні цілі на 2015 рік Спрямування зусиль на продовження антикризового менеджменту та вжиття заходів по захисту районного ринку праці. Ефективне виконання плану заходів з реалізації Концепції державної системи професійної орієнтації населення. Основні завдання та заходи на 2015 рік 1. Збільшення обсягів працевлаштування через: залучення безробітних до заняття підприємницькою діяльністю шляхом виплати одноразової допомоги по безробіттю; надання дотації роботодавцям на працевлаштування безробітних на додаткові робочі місця, передусім із числа соціально незахищених категорій громадян. 2. Здійснення професійного навчання безробітних під потребу ринку праці, на замовлення роботодавців та під конкретне робоче місце. 3. Розширення видів оплачуваних громадських робіт, залучення до участі у них безробітних громадян. 4. Сприяння збереженню та створенню нових робочих місць, розвитку малого підприємництва та самостійній зайнятості населення. 5. Подолання тіньової зайнятості, насамперед, у сфері малого бізнесу. 6. Сприяння популяризації робітничих професій та продуктивному працевлаштуванню молоді на перше робоче місце. Протягом 2015 року за сприяння служби зайнятості населення передбачається працевлаштувати 900 незайнятих та безробітних громадян. Залучити до професійного навчання планується 280 безробітних. Службою зайнятості планується охопити профорієнтаційними послугами 3400 осіб. У 2015 році службою зайнятості населення передбачається спрямувати кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, перш за все, на: забезпечення надання соціальних послуг незайнятому та безробітному населенню; здійснення безробітним матеріальних виплат, визначених законодавством; задоволення потреб роботодавців у робочій силі; розширення форм та методів профінформаційної та профорієнтаційної роботи з різними верствами населення, особливо з учнями загальноосвітніх закладів; інформування населення та роботодавців з використанням засобів масової інформації щодо послуг служби зайнятості; створення належних умов прийому громадян та матеріально – технічного забезпечення надання соціальних послуг. Соціально-економічний розвиток району залежить від розвитку ринку праці та створення умов для забезпечення ефективних робочих місць. 3.1.3. Грошові доходи населення Протягом останніх років в районі спостерігається позитивна тенденція щодо фінансування державної соціальної допомоги малозабезпеченим категоріям населення та інших соціальних трансфертів, стимулювання зростання зайнятості, що сприяє підвищенню рівня життя мешканців Володарщини та зниженню рівня бідності. В цілому у районі працеспроможного населення 9 000 чол., працюючого населення – 4875 чол., що становить 54,2% від працездатного населення. Середня заробітна плата по району становить 2373 грн., працівникам сільського господарства – 2470,12 грн. За станом на 1.12.2014 заборгованість по району із виплати заробітної плати та допомоги по соціальному страхуванню по економічно – неактивних підприємствах – 72,0 тис. грн. має ПП « Агропродукт » , який з 01.04.2003 року оголосив про ліквідацію підприємства. По Володарському району заборгованості із виплати заробітної плати на економічно – активних підприємствах немає. Заборгованості із виплати заробітної плати на державних і комунальних підприємствах немає. Спеціалістами управління праці і соціального захисту населення райдержадміністрації, Володарського центру зайнятості, податкової інспекції представниками прокуратури спільно із державним інспектором праці проведено 6 виїзних перевірок по підприємствах, організаціях та фізичних особах підприємцях. Під час проведення перевірки було встановлено порушення трудового законодавства по 6 суб’єктах господарювання яким вручені приписи та накладені адміністративні штрафи, які передані до суду. Проведено 3 засідання з питань легалізації заробітної плати на підприємствах, організаціях і установах. Головна ціль на 2015 рік Недопущення зниження доходів населення від трудової діяльності, забезпечення зростання всіх видів доходів, у першу чергу заробітної плати, як основної складової, що сприятиме підвищенню рівня платоспроможності жителів району. Посилення контролю за додержанням відповідних гарантій оплати праці та недопущення виникнення заборгованості. Основні завдання та заходи на 2015 рік 1. Забезпечення контролю за своєчасністю виплати поточної заробітної плати на економічно – активних підприємствах та вжиття невідкладних заходів щодо ліквідації заборгованості. 2. Активізація роботи тимчасової комісії райдержадміністрації з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення ), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат особливо щодо розгляду стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати та внесків до Пенсійного фонду. 3. Зменшення диференціації в оплаті праці за видами економічної діяльності та формами власності. 4. Дотримання умов колективних договорів у частині оплати праці, недопущення необґрунтованого зменшення заробітної плати. 5. Надання освітньо – правової допомоги громадянам у питаннях трудового законодавства. 6. Здійснення перевірки підприємств, установ, організацій на предмет додержання трудового законодавства, у першу чергу на підприємствах, де спостерігається вивільнення працівників та несвоєчасна виплата заробітної плати. 7. Легалізація трудових відносин у сфері зайнятості населення та виплати заробітної плати. 3.1.4. Пенсійне забезпечення Головним завданням Пенсійного фонду являється своєчасна та повна виплата пенсій та допомог пенсіонерам району. За 11 місяців 2014 року виплачено пенсій та допомог на суму 101939,36 тис.грн. Призначено 248 нових пенсій та здійснено 2521 перерахунки. Призначено 13 пенсій за особливі заслуги перед Україною. Середній розмір пенсій по району становить 1365,52 грн. За 11 місяців 2014 року до управління надійшло страхових внесків 194,92 тис.грн, що становить 105,49 % планового завдання та частина розмежування єдиного соціального внеску в сумі 39209,88 тис.грн. – 106,28% від планового. Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій, в середньому за рік, з урахуванням розмежування по єдиному соціальному внеску становить лише 38,4%, так як потреба коштів на виплату пенсій щомісяця становить 9,5 млн.грн. О 3.1.6. Житлове будівництво У 2014 році за умови кредитування житлового будівництва по Програмі „Власний дім” та будівництва службового житла для лікарів передбачається ввести в експлуатацію 1 180 кв.м. житла. Головна ціль на 2014 рік Поліпшення житлово-побутових умов сільських жителів шляхом надання їм кредитів для купівлі та будівництва індивідуальних житлових будинків та інженерного облаштування житла. Покращення соціально-демографічної ситуації, стимулювання закріплення і зростання чисельності молоді на селі через надання кредитів молодим сім’ям і молодим спеціалістам. Основні завдання та заходи на 2015 рік 1. Забезпечення житлом працівників соціальної сфери. 2. Реконструкція двоповерхового нежитлового приміщення під багатоквартирний житловий будинок з надбудовою по вул. Армійській, смт Володарка. 3. Надання пільгових довгострокових кредитів на будівництво, купівлю, реконструкцію, газифікацію та водопостачання власного житла відповідно до "Київської обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі "Власний дім" (затверджено рішенням обласної ради від 28.07.2005 № 269-25-IV). 3.1.7. Житлово-комунальне господарство Реформування житлово-комунального господарства в районі у 2015 році здійснюватиметься відповідно до завдань, визначених Програмою реформування житлово-комунального господарства Володарського району на 2011-2015 роки. Виконання заходів щодо модернізації системи теплозабезпечення селища Володарка проводитиметься на основі оптимізованої схеми перспективного розвитку теплопостачання селища Володарка. Головні цілі на 2015 рік Забезпечення реалізації основних пріоритетних завдань щодо реформування і розвитку житлово-комунального господарства, підвищення ефективності та надійності його функціонування, поліпшення фінансового стану підприємств галузі, задоволення потреб усіх споживачів економічно доступними житлово-комунальними послугами належного рівня та якості, що відповідають вимогам державних стандартів. Основні завдання та заходи на 2015 рік: Будівництво нових та заміна існуючих водопровідно-каналізаційних мереж з використанням енергозберігаючого обладнання та сучасних матеріалів. Реконструкція існуючих та будівництво нових каналізаційних очисних споруд. Заміщення природного газу місцевими альтернативними видами палива. Покращення якості питної води. Зменшення витрат електроенергії та природного газу в житлово-комунальному секторі. Створення сприятливих умов для залучення інвестицій в сферу житлово-комунального господарства. 3.1.8. Енергозабезпечення та енергозбереження У 2014 році проведено значну роботу щодо забезпечення потреб споживачів району в енергоресурсах та їх ефективного використання. Введення у дію нових виробничих потужностей та об'єктів соціального призначення. З метою виконання завдання уряду щодо скорочення обсягів споживання газу при підготовці до опалювального сезону значну увагу приділено впровадженню технологій та опалювальних систем які працюють на альтернативних видах палива. Зокрема у Завадівському НВК збудовано нову котельню та введено в експлуатацію твердопаливний піролізний котел, в Рудосільському НВК аналогічний проект реалізується на завершальній стадії . У Матвіїському НВК проведено заміну твердопаливних котлів які відпрацювали свій ресурс на нові. З метою економії енергоносіїв в навчальних закладах району проведено відімкнення від опалювальних систем не житлових приміщень, що не використовуються під час навчального процесу. Завершено роботи по оптимізації опалювальних площ не житлових приміщень. Впроваджується проект щодо переведення корпусу поліклініки ЦРЛ на електроопалення та розробляється проект щодо переведення на автономне опалення головного корпусу ЦРЛ. До заходів з впровадження альтернативних видів палива долучились приватні підприємства району. У ТОВ „Володарка-Комбікорм” проведено заміну газового котла потужністю 80 кВт на твердопаливний піролізний , що обігріває адміністративні приміщення та ваговий комплекс. Зерносушильний комплекс також переведено на тверде паливо (тирса, щепа, пелети). Виробничі та офісні приміщення ТОВ „Сільгосптехніка Нова” переведені на обігрів твердим паливом. Зерносушильний комплекс також переведений на роботу з відходів виробництва (зернові відходи, щепа і т д.) Встановлено теплогенератор потужністю 2,5 мВт. СТОВ „Єдність” виробничі та офісні приміщення опалюють за допомогою котла, який працює на соломі. Використання біомаси як виду опалення у Володарському районі є перспективним напрямом. Головні цілі на 2015 рік Ефективне використання енергоресурсів за рахунок впровадження нових енергозберігаючих технологій та обладнання, включаючи застосування альтернативних видів палива. Забезпечення необхідних умов для безперебійного та відповідно до потреб постачання електроенергії і природного газу для всіх галузей економіки. Основні завдання та заходи на 2015 рік 1. Влаштування автономного та індивідуального опалення приміщень соціальної сфери. 2. Реконструкція (технічне переоснащення) котелень. Буде продовжена робота по здійсненню заходів з енергозбереження на КП ”Володарка”. На підприємстві буде проводитись заміна мереж теплопостачання, заміна обладнання. Володарська філія ВАТ „Київоблгаз” планує продовжувати роботу по заміні застарілого обладнання та устаткування, що призведе до економії використання природного газу. Володарський підрозділ ЗАТ „А.Е.С. Київобленерго” планує проведення робіт по реконструкції електромереж, заміні застарілих трансформаторних підстанцій та встановленню лічильників обліку електроенергії з класом точності 1. 3.2. Гуманітарна сфера 3.2.1. Охорона здоров’я Діяльність первинної ланки охорони здоров'я Володарського району спрямована на забезпечення належного рівня надання медичної допомоги населенню, проведення профілактичних заходів, забезпечення стабільного функціонування медичних закладів Комунального закладу охорони здоров'я «Володарський центр первинної медико-санітарної допомоги» Володарської районної ради. Мережа медичних закладів КЗ ОЗ «Володарський ЦПМСД» у 2014 році представлена: 4 амбулаторіями загальної практики-сімейної медицини: смт.Володарка, с. Городище-Пустоварівське, с. Пархомівка, с. Руде Село; пунктом невідкладної медичної допомоги; 10 фельдшерсько-акушерськими пунктами; 15 фельдшерськими пунктами. Медична допомога також надається за допомогою розгорнутого денного стаціонару при медичних закладах на 58 ліжок, а також стаціонарів на дому. Усі чотири медичні амбулаторії функціонують на засадах загальної практики – сімейної медицини, де лікарський та середній медичний персонал пройшов відповідну підготовку. Планомірно проводиться подальша підготовка кадрового потенціалу. Курси спеціалізації за спеціальністю «загальна практика-сімейна медицина» пройшли 5 лікарів та 9 молодших медичних працівників з медичною освітою. На даний час 4 лікаря на базі закладу навчаються в інтернатурі за даною спеціальністю. Також значна частина роботи спрямована на забезпечення стабільного функціонування відокремлених підрозділів надання медичної допомоги. Протягом 2014 року, в час недостатнього фінансування та жорсткої економії державних коштів, було не допущено скорочення медичних закладів району, створено умови для належного виконання ними своїх функцій, у тому числі, на осінньо-зимовий період 2014-2015рр. Головні цілі на 2015 рік Головною метою розвитку медичної галузі на 2015 рік має стати забезпечення високоякісної доступної медичної допомоги, динамічний розвиток системи охорони здоров'я з орієнтацією на запобігання захворювань, формування мотивації до здорового способу життя населення і покращення демографічної ситуації у районі. Основним шляхом досягнення такої мети є розвиток кадрового потенціалу медицини району, покращення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я та вдосконалення організаційно-управлінського механізму системи охорони здоров'я у зв'язку з проведенням реформи у первинній та вторинній медичній допомозі населенню. Основні завдання та заходи на 2015 рік: покращення кадрового забезпечення медичних закладів первинної ланки охорони здоров'я та матеріально-технічної бази; розвиток мережі амбулаторно-поліклінічної допомоги які працюють на засадах загальної практики – сімейної медицини, як у районному центрі, так і на селах (реалізація Робочого проекту «Реконструкція існуючого приміщення під медамбулаторію загальної практики – сімейної медицини з квартирами для медпрацівників по вул.Армійській в смт.Володарка Київської області»); подальше впровадження стаціонар-заміщуючих технологій надання медичної допомоги; впровадження системи контрольованого лікування хворих на гіпертонічну хворобу та туберкульоз. впровадження заходів регіональної програми охорони здоров'я матері та дитини; забезпечення фінансування на придбання медикаментів та витратних матеріалів для надання невідкладної медичної допомоги, на амбулаторне лікування інвалідів ВВВ та прирівняних контингентів, дітей-інвалідів, сиріт, дітей із багатодітних і малозабезпечених сімей, а також особам, які, згідно діючого законодавства, повинні бути забезпечені ліками безкоштовно; покращення діагностики та лікування серцево-судинних захворювань; виключення материнської смертності, зменшення показників малюкової смертності; забезпечення функціонування лікувально-профілактичних закладів у холодний період року. Вирішення цих завдань суттєво поліпшить показники здоров'я населення, зменшить інвалідність, смертність, дозволить скоротити фінансові витрати на лікування хворих. 3.2.2. Освіта Протягом останніх двох років мережа дошкільних навчальних закладів Володарського району залишається стабільною, спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей дошкільного віку, охоплених освітою в ДНЗ (2012 рік - 559, 2013р - 571, 2014 р - 580 дітей охоплених дошкільною освітою). У 2014 н.р. в районі нараховується 19 дошкільних навчальних закладів, діючими є 16 дошкільних навчальних закладів : з них: 1 - в селищі, 15 - в сільській місцевості, в тому числі 1 - Володарський ДНЗ комбінованого типу «Пізнайко», 6 - НВО, 8- НВК і 1 -ДНЗ (ясла - садок) «Сонечко» в селі Городище -Пустоварівське. Діти, які з певних причин не можуть відвідувати ДНЗ навчаються в групі раннього розвитку «Малючок» при ВРЦТДЮ з короткотривалим режимом перебування. У 2014р. дошкільні навчальні заклади відвідує 580 дітей віком від 3-6 (7) років, що складає 68. Відсоток охоплення дітей 5 річного віку, з врахуванням 22 дітей, що навчаються в групі раннього розвитку «Малючок» при ЦТДЮ становить 95,9%. Головні цілі на 2015 рік Продовження роботи у напрямку модернізації галузі освіти району, що дасть змогу забезпечити кожній дитині рівний доступ до якісної освіти; Продовження роботи щодо створення умов для здобуття повноцінної освіти різними категоріями дітей - обдарованими, тими, хто має здібності для поглибленого вивчення окремих предметів, дітьми із вадами психічного та фізичного розвитку, дітьми-сиротами і тими, що позбавлені батьківського піклування. Основні завдання та заходи на 2015 рік створення додаткових місць для дітей дошкільного віку за рахунок реконструкції, капітального ремонту ДНЗ, відкриття додаткових груп у функціонуючих ДНЗ, створення дошкільних відділень у складі НВК (НВО); створення умов кожній дитині для забезпечення рівного доступу до якісної освіти та приведення мережі навчальних закладів району у відповідність до потреб громади; формування та розвиток інформаційно-навчального середовища системи освіти району; запровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами; реінтеграція дітей з інтернатних закладів у сім'ї; зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладів освіти, фізкультури та спорту; проводити постійний контроль за організацією харчування дітей у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах; створити належні умови для виявлення, навчання й виховання обдарованої молоді. 3.2.3. Культура і туризм Населення району обслуговують: районний будинок культури, Володарська школа мистецтв, центральна районна бібліотека, районна бібліотека з обслуговування дітей, 24 бібліотеки – філіали (7 пунктів-видачі книжок), 14 сільських будинків культури та 11 клубів, історико - краєзнавчий музей. У закладах культури працює 128 любительських об’єднань та аматорських художніх колективів, 3 творчі колективи носять почесне звання „ народний “. Кадровий потенціал закладів культури району нараховує 130 працівників. Найважливішим завданням сьогодні є збереження мережі сільських закладів культури, кадрового потенціалу. Головні цілі на 2015 рік Забезпечення на території району реалізації державної політики у сфері культури і мистецтва особливо з питань охорони культурної спадщини, збереження мережі та кадрів закладів культури, розвитку туристичної галузі. Основні завдання та заходи на 2015 рік: Виконання Комплексної програми розвитку галузі культури Володарського району на 2011-2015 роки; забезпечення участі колективів та окремих виконавців в обласних, всеукраїнських конкурсах та фестивалях, проведення на базі відділу культури, туризму та з питань релігій адміністрації Всеукраїнського конкурсу баянного мистецтва; фінансове та матеріально-технічне забезпечення галузі культури для створення кращих умов існування кожного закладу культури району, з метою створення зручностей і для працівників, і для відвідувачів(проведення ремонтів та реконструкцій будівель, систем опалення, придбання апаратури, музичних інструментів, передплата періодичних видань тощо). 3.2.4. 3.6.3. Проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку Володарського району на 2015 рік містить важливі завдання, які у першу чергу спрямовані на вирішення соціальних проблем мешканців району але зважаючи на зовнішні чинники (в тому числі на військову агресію) основним завданням всіх нас є забезпечення виконання основних соціально-економічних показників та сприяння їх нарощенню. Заступник голови ради П.Г.Харук Додаток 1 до Програми Таблиця 1 ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ економічного і соціального розвитку Володарського району № з/п Назва показника Одиниця виміру 2013рік 2014 рік 2015 рік (прогноз) 2015 рік до 2014 року + / - % 1 2 3 4 5 6 7 8 1. Темпи росту обсягів промислового виробництва (у порівнянних цінах) % - - - х х 2. Обсяг реалізованої промислової продукції у відпускних цінах підприємств млн. грн. 55,8 151,8 165,5 х х 2.1 - у розрахунку на 1 особу грн. 3058,9 8514 9297 х х 3. Кількість малих підприємств один. 91 93 93 0 100 4. Частка продукції (товарів, робіт, послуг), реалізованої малими підприємствами у загальному обсязі реалізації % 31,0 33,0 35,0 х х 5. Обсяг інвестицій в основний капітал (капітальних вкладень) за рахунок усіх джерел фінансування: 5.1 - у фактичних цінах млн. грн. (січень - вересень) 24,3 29,1 34,0 4,9 116,8 5.2 - на 1 особу населення грн. 1331,5 1629 1910 281 117,2 6. Обсяг прямих іноземних інвестицій, всього тис. дол. США 1350,0 1616 1888 272 116,8 6.1 - у тому числі за звітній рік тис. дол. США 1350,0 1616 1888 272 116,8 6.2 Обсяг прямих іноземних інвестицій на 1 особу населення дол. США 74,0 90,6 106,0 15,4 116,9 7. Обсяги роздріб-ного товарообо-роту (з урахуван-ням юридичних і фізичних осіб) млн. грн. - - - - - 7.1 - на 1 особу населення грн. - - - - - 8. Обсяг експорту товарів тис. дол. США - - - - - 9. Обсяг імпорту товарів тис. дол. США - - - - - 10. Кількість загальноосвітніх навчальних закладів** од. 20 18 18 -2 90 10.1 - учнів у них** тис. осіб 1,6 1,6 1,6 -7 100 11. Кількість дитячих дошкільних закладів*3 од. 19 19 19 0 100 11.1 - дітей у них*3 тис. осіб 0,5 0,5 0,5 0 100 12. Кількість лікарняних закладів*3 од. 29 29 29 0 100 13. Кількість лікарняних ліжок*3 ліжок 125 105 105 0 100 13.1. - у тому числі кількість ліжок на 10 тис. населення*3 ліжок 69 78 78 0 100 14. Введення в експ-луатацію об’єктів соціальної сфери за рахунок усіх джерел фінансування: 14.1 Загальної площі житла тис. кв.м 0,8 1,04 0,5 -0,54 48,1 з них: 14.1.1 - соціального житла тис. кв.м - - - - - 14.1.2 - за кошти підприємств та організацій усіх форм власності та населення у порядку пайової участі (багатоква-ртирні будинки) тис. кв.м - 926,6 - - - 14.1.3 - за рахунок коштів населення (індивідуальне будівництво) Тис .кв.м 0,8 0,2 0,5 0,3 250 14.2 Закладів освіти уч. місць - - - - - 14.2.1 - з них загальноосвітніх шкіл уч. місць - - - - - 14.3 Закладів охорони здоров’я ліжок - - - - - 14.3.1 - з них поліклінік відвідувань за зміну - - - - - 14.4 Закладів культури од. - - - - - 15. Ремонт автомобільних доріг загального користування: 15.1. - капітальний ремонт доріг кв.м 7,3 5,5 2,0 -3,5 36,3 15.2. - поточний ремонт доріг кв.м 7,5 1,5 2,0 0,5 133 16. Середньорічна чисельність наявного населення тис. осіб. 18,1 17,8 17,5 -0,3 98,3 17. Економічно активне населення у віці 15-70 років тис. осіб 10,7 12,0 13,2 1,2 110 18. Створено нових робочих місць од. 234 252 290 42 115,1 19. Середньомісячна номінальна заробітна плата одного штатного працівника грн. 2266,0 2373,0 2410,0 37 101,5 Таблиця 2 Основні показники ринку праці на 2015 № з/п Показники 2013 рік 2014 рік 2015 рік (прогноз) 1 2 3 4 5 1. Середньорічна чисельність наявного населення, тис. осіб 18,1 17,8 17,5 2. Економічно активне населення у віці 15-70 років, тис. осіб 10,7 12,0 13,2 3. Безробітне населення: 3.1. – зареєстроване у державній службі зайнятості, працездатного віку, тис. осіб 1733 1398 1300 4. Кількість незайнятих громадян, які скористалися послугами державної служби зайнятості, тис. осіб 2685 2436 2200 з них – працевлаштовано, тис. осіб 893 804 750 5. Рівень працевлаштування, у % до тих, які перебували на обліку 33,2 33,0 34,0 6. Взяли участь у громадських роботах – всього, тис.осіб 437 450 400 7. Проходили професійне навчання, тис.осіб 226 232 230 8. Потреба у робочій силі на кінець періоду, тис.осіб 22 27 30 9. Навантаження незайнятого населення на одне вільне робоче місце, вакантну посаду на кінець періоду, осіб 47,1 33,6 31,0 10. Середній розмір допомоги по безробіттю, грн. 937 983 1025 10.1. – у % до законодавчо-встановленого рівня мінімальної зарплати 77,7 80,7 84,1 Таблиця 3 Розвиток інфраструктури малого підприємництва № з/п Показники 2013 рік 2014 рік 2015 (прог- ноз) 2015 рік до 2014 року, % 1 2 3 4 5 6 1. Кількість малих підприємств, (одиниць) 91 93 93 100 2. Кількість малих підприємств у розрахунку на 10 тис. осіб населення, (одиниць) 24 41 41 100 3. Середньорічна кількість зайнятих працівників, (осіб) 3239 3340 3500 104.7 4. Обсяги реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) малих підприємств, (млн. грн.) 31,0 33,0 33,0 100 5. Загальна сума надходжень до бюджетів всіх рівнів, одержаних від діяльності малого підприємництва, (млн. грн.) 10343,1 11780,7 13218,3 112,2 6. Кількість об’єктів інфраструктури підтримки малого підприємництва (одиниць) : 8 8 9 112,5 6.1. - бізнес-центри - - - - 6.2. - бізнес-інкубатори - - - - 6.3. - лізингові центри - - - - 6.4. - технопарки - - - - 6.5. - фонди підтримки підприємництва - - - - 6.6. - інвестиційні, інноваційні фонди і компанії - - - - 6.7. - інформаційно-консультативні установи - - - - 6.8 - небанківські фінансові-кредитні установи 2 2 3 150,0 Таблиця 4 Виробництво основних видів сільськогосподарської продукції Продукція Всі категорії господарств У тому числі сільськогосподарські підприємства 2013 рік 2014 рік (очік.) 2015 рік (прог.) 2015 рік до 2014 року 2013 рік 2014 рік (очік.) 2015 рік (прог.) 2015 рік до 2014року +/ - % +/ - % 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Рослинництво : Валовий збір (тис. тонн) : Зернові та зернобобові культури (після доробки) 131,4 135,2 118,4 -16,8 87,6 113,6 118,2 101,2 -17 86 Цукрові буряки 51,1 131,2 93,1 38,1 71 46,9 127,4 90,1 -37,3 71 Картопля 36,8 35,1 35,5 +0,4 101 0,7 0,851 0,8 -0,051 91 Овочі 11,4 8,1 8,0 -0,1 98,8 0,183 0,350 0,2 -0,150 57 Урожайність (ц/га) : Зернові та зернобобові культури (після доробки) 51,5 57 48 -9 84 53,3 59 50 -9 85 Цукрові буряки 456 592 409 -183 69 472,8 609 429 -180 70 Картопля 144 146 140 -6 95,9 96 105 100 -5 95 Овочі 229 170 180 +10 105,9 152,6 140 130 -10 93 Тваринництво : Виробництво (тис. тонн) : М'ясо (реалізація худоби та птиці на забій у живій вазі) 3176 3468 3494 +26 101 2825 3114 3136 +22 101 Молоко 19947 20000 20033 +33 100,2 10679 10681 10688 +7 100 Яйця (млн. штук) - - - - - - - - - - Продуктивність худоби і птиці : Надій на корову (кг) 6155 6627 6639 +12 100,2 5886 6155 6450 +295 104 Яйценосність (шт) Поголів’я худоби та птиці на кінець року ( голів) : Велика рогата худоба 5451 5389 5495 +106 102 3665 3589 3640 +51 101 у тому числі корови 3173 3018 3037 +19 101 1797 1642 1657 +15 101 Свині 11862 11715 11910 +195 101 5441 5315 5410 +95 102 Птиця 124790 123820 134450 +10630 108 58551 57500 67750 +10250 118 Заступник голови ради П.Г.Харук Додаток 2 до Програми ЗАХОДИ щодо забезпечення реалізації у 2014-2015 роках основних проблем соціально-економічного розвитку Володарського району № з/п Проблема, що потребує вирішення Заходи, які необхідно виконати для вирішення даної проблеми Термін виконання заходу Відповідальні виконавці 1 2 3 4 5 Підтримка сімей та молоді 1 Забезпечення оздоровчими та відпочинковими послугами не менше 70 % дітей шкільного віку, насамперед тих, які потребують особливої соціальної уваги 1. Розширення спектру напрямів співпраці з благодійними організаціями, які займаються оздоровленням та відпочинком дітей. 2. Здійснення своєчасного підбору і направлення дітей на відпочинок та оздоровлення до таборів, санаторіїв 2015 рік Служба у справах дітей та сім'ї адміністрації, виконкоми селищної та сільських рад 2 Розвиток співробітництва органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з молодіжними громадськими організаціями в частині прийняття рішень у галузі молодіжної політики Своєчасне виявлення, підтримка та створення умов для навчання і розвитку творчообдарованої молоді, її участі в районних, міських, регіональних, Всеукраїнських та міжнародних конкурсах, фестивалях, змаганнях 2014 - 2015 роки Відділ культури, туризму та з питань релігій адміністрації, виконкоми селищної та сільських рад, відділ з питань молоді та спорту адміністрації Розвиток ринку праці соціальний захист та грошові доходи населення 3 Створення умов для працевлаштування незайнятого населення Виконання програми зайнятості населення, залучення безробітних до зайняття підприємницькою діяльністю шляхом виплати одноразової допомоги по безробіттю, надання дотації роботодавцям, здійснення професійного навчання безробітних під потребу ринку праці 2014 - 2015 роки Управління соціального захисту населення адміністрації, Володарський районний центр зайнятості, виконкоми селищної та сільських рад 4 Легалізація робочих місць на підприємствах, які використо- вують найману робочу силу без оформлення трудових відносин Робота комісії з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення у частині застосування ними штрафних санкцій до роботодавців, які ухиляються від ведення соціально відповідального бізнесу 2015 рік Управління соціального захисту населення адміністрації, управління ПФУ у Володарському районі, прокуратура Володарського району Капітальне будівництво 1 Капітальний ремонт Володарського районного будинку культури в смт Володарка Капітальний ремонт Реалізація проекту можлива шляхом співфінансування бюджетів селищної та сільських рад Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва адміністрації, Відділ культури селищна рада Впровадження альтернативних видів опалення Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Реконструкція системи опалення Відділ освіти райдержадміністрації Впровадження альтернативних видів опалення Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Реконструкція системи опалення Відділ освіти райдержадміністрації Впровадження альтернативних видів опалення ДНЗ комбінованого типу „Пізнайко” Реконструкція системи опалення Відділ освіти райдержадміністрації 6 Забезпечення житлом працівників соціальної сфери Реконструкція двоповерхового нежитлового приміщення під багатоквартирний житловий будинок з надбудовою по вул. Армійській смт Володарка 2014 - 2015 роки Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва адміністрації, Володарська центральна районна лікарня Житлово-комунальне господарство 7 Зменшення енергоємності виробництва послуг з централізованого водопостачання та водовідведення Модернізація та реконструкція водопостачання та водовідведення в смт Володарка 2014 - 2015 роки КП „Володарка”, відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури адміністрації 8 Поліпшення стану доріг району Проведення поточного ремонту комунальних доріг та капітальний ремонт дороги по вул. Коцюбинського -1000 м. 2014 - 2015 роки Відділ житлово-комуналь-ного господарства та розвитку інфраструктури адміністрації, селищний та сільські голови, дорожні служби району Охорона здоров'я 9 Дефіцит лікарських кадрів у медичних закладах району та середнього медичного персоналу у медичних закладах сільської мережі Реконструкція двохповерхового нежитлового приміщення терапевтичного відділення Володарської центральної районної лікарні загальною площею 315,7м² 2013- 2014 роки Володарська центральна районна лікарня, КЗОЗ „Володарський центр санітарно-медичної допомоги” 10 Матеріально-технічне забезпечення лікарняних закладів Вжиття заходів щодо залучення позабюджетних коштів для поліпшення матеріально-технічної бази лікувально-профілактичних закладів, зокрема проведення ремонтів приміщень, оснащення сучасним медичним обладнанням 2014- 2015 роки Володарська центральна районна лікарня, КЗОЗ „Володарський центр санітарно-медичної допомоги”, виконкоми селищної та сільських рад 11 Ремонт відділень Володарської центральної районної лікарні Виділення коштів з бюджетів розвитку спеціального фонду селищної та сільських рад для проведення ремонтних робіт 2014-2015 роки Володарська центральна районна лікарня, райдержадміністрація Освіта 12 Забезпечення підвезенням дітей до навчальних закладів району Безпечне підвезення учнів та педагогічних працівників шляхом реалізації програми «Шкільний автобус» 2014-2015 роки Відділ освіти райдержадміністрації 13 Поточний ремонт та заміна вікон в закладах освіти району Дотримання температурного режиму в закладах освіти та економія коштів на оплату енергоносіїв, вирішення фінансування на обласному та місцевому рівнях 2015 рік Відділ освіти адміністрації 14 Матеріально-технічне забезпечення навчальних закладів Продовження роботи щодо заміни та оновлення шкільних меблів, обладнання та навчального приладдя для проведення лабораторно-практичних занять з дітьми 2015 рік Відділ освіти райдержадміністрації Культура і туризм 15 Капітальний ремонт районного будинку культури. Ремонти сільських будинків культури Вирішення питання державного фінансування. Приведення в належний стан приміщення та поліпшення послуг, що надаються населенню. 2015 рік Відділ культури, туризму та з питань релігій адміністрації, виконкоми сільських рад 16 Модернізація та зміцнення матеріально-технічної бази сфери культури Забезпечення необхідного фінансування 2015 рік Відділ культури, туризму та з питань релігій адміністрації 17 Забезпечення повноцінного функціонування бібліотечних систем Забезпечення виконання на території району програми розвитку культури та вирішення питання достатнього фінансування 2015 рік Відділ культури, туризму та з питань релігій адміністрації Фізична культура і спорт 18 Створення умов для ефективного функціонування дитячо-юнацької спортивної школи Вжиття заходів для створення організаційних фінансових, матеріально-технічних умов для ефективного функціонування дитячо-юнацької спортивної школи 2015 рік Відділ з питань молоді та спорту адміністрації 19 Створити належні умови для забезпечення фізичного виховання дітей та молоді району Активізувати спортивно-масову роботу на підприємствах, в установах, організаціях району, засобами міжгалузевих районних спартакіад та змагань з різних видів спорту 2015 рік Відділ з питань молоді та спорту адміністрації Охорона навколишнього природного середовища 20 Недопущення забруднення підземних та поверхневих вод, а також ґрунтів на території району Створення системи постійного моніторингу і контролю, в тому числі і громадського, за станом довкілля 2014-2015 роки Відділ цивільного захисту адміністрації 21 Забезпечення захисту життя та здоров’я під час користування водними об’єктами району Забезпечення облаштування та впорядкування місць масового відпочинку населення біля водних об’єктів впродовж купального сезону 2015 рік Селищна, сільські ради Розвиток підприємництва 22 Забезпечення сприятливого бізнес-середовища у Володарському районі Продовження роботи щодо створення умов для ефективного функціонування дозвільного центру за принципом організаційної єдності та видачі всіх документів дозвільного характеру 2015рік Державний адміністратор 23 Забезпечення інвестиційного розвитку економіки району Участь представників Володарської районної держ¬авної адміністрації та представників бізнесу у міжнародних виставках, форумах, тощо з інвестиційних питань в Україні 2015 рік Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості адміністрації 24 Створення зручних і доступних умов для отримання споживачами адміністративних послуг Проведення через засоби масової інформації інформаційної кампанії щодо роз’яснення основних положень Закону України „Про адміністративні послуги” та інформування суб’єктів звернення про перелік адміністративних послуг та порядок їх надання 2015 рік Адміністратор центру надання адміністративних послуг Інвестиційна та інноваційна діяльність 25 Висвітлення інвестиційної привабливості та інвестиційного потенціалу району Організація підготовки експозицій на обласних та районних виставках, на інвестиційних форумах 2015 рік Управління агропро-мислового розвитку адміністрації, відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості адміністрації 26 Висвітлення інвестиційної привабливості та інвестиційного потенціалу району Розміщення і регулярне оновлення інформації щодо інвестиційної привабливості, наявних інвестиційних проектів у провідних галузях на Web-сайті Володарської райдержадміністрації 2015 рік Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості адмініст-рації, сектор з питань внутрішньої політики, зв’язків з засобами масової інформації та громадськістю адміністрації 27 Збільшення залучення інвестицій у розвиток аграрного сектору району Пошук потенційних інвесторів для розвитку провідних галузей сільського господарства 2014-2015 роки Управління агропромислового розвитку адміністрації Промисловість 28 Сприяння збільшенню обсягів товарного виробництва Сприяння підприємствам району у залученні інвестицій для реалізації інвестиційних проектів та заходів щодо реконструкції та технічного переосна-щення виробничих потужностей з метою освоєння нових видів конкурентоспроможної продукції, впровадження енергозберігаючих технологій 2015 рік Управління агропромислового розвитку адміністрації, Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості адміністрації та керівники підприємств 29 Забезпечення умов для стабільної роботи бюджетоутворюючих підприємств Запровадження практики щокварталь-них зустрічей з керівниками кожного бюджетоутворюючого підприємства району для визначення спільних дій щодо усунення потенційних загроз для їх роботи та забезпечення розвитку вказаних підприємств 2015 рік Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості адміністрації Агропромисловий комплекс 30 Збільшення обсягів виробництва продукції тваринництва Запровадження державного регулюван-ня мінімальних закупівельних цін на продукцію тваринництва вітчизняного виробництва 2014-2015 роки Управління агропромислового розвитку адміністрації 31 Підвищення ефективності використання земель сільськогосподарського призначення Вжиття заходів щодо розширення застосування ґрунтозахисних технологій обробітку ґрунту 2015 рік Управління агропромислового розвитку адміністрації Фінанси 32 Зміцнення доходної частини місцевих бюджетів Посилення контролю за правомірністю обчислення та сплати орендної плати за землю до місцевих бюджетів району 2015 рік Управління фінансів адміністрації, Володарське відділення Тетіївської ОДПІ, відділ Держземагентства у Володарському районі Київської області 33 Наповнення місцевих бюджетів Володарського району Забезпечити виконання заходів відповідно до розпорядження голови адміністрації від 25.03.15 № 39 „Про затвердження плану заходів, щодо наповнення місцевих бюджетів Володарського району, вишукання додаткових джерел надходжень до бюджету, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення бюджетно-фінансової дисципліни у 2015 році” 2015 рік Управління фінансів адміністрації, Володарське відділення Тетіївської ОДПІ, головні розпорядники бюджетних коштів Заступник голови ради П.Г.Харук
Переглядів: 573 | Додав: Artimonov | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]